Uskon ihana tuomitsemisen henki

Vain minä ja minun uskovien yhteisöni olemme oikeassa, koska kaikki muut ovat tulkinneet Raamattua väärin, mutta me oikein. Sen vuoksi vain me oikein Raamattua tulkitsevat ja sitä noudattavat ihmiset pelastumme. Exap joutaa helvettiin, koska on luopio. V.aari hänen kanssaan. Aamen: Pyhä on Jumala ja vanhurskas tuomitessaan maailman!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpävaa

      Niin onneksi me emme voi ketään tuomita.

      • Heidät-tuomitaan

        Voimme hyvin tuomita kaikki lahkojen rahanahneet pastorit ja valtaapitävät huligaanit, jotka ovat kaksinaamaisia hyväksikäyttäjiä.


      • sinä-sokea
        Heidät-tuomitaan kirjoitti:

        Voimme hyvin tuomita kaikki lahkojen rahanahneet pastorit ja valtaapitävät huligaanit, jotka ovat kaksinaamaisia hyväksikäyttäjiä.

        Kuis ateistit itse? Hyväksikäyttäjiä eritoten. Jättävät lähimmäisensä ja pitävät vain itsestään huolta ja riistävät lähimmäisen leivän. Hyvä siinä on kaivella uskonnollisia yhteisöjä, kun kukin pyrkii auttamaan teidän jälkeenjättämiä hyväksikäytettyjä, huligaanisteinne uhreja.
        Katsokaa Hurstia, hänenkin kättenjäljet on meillä kaikilla luettavissa, mutta teistä ei ole ollut apua, vaan Hurstin jonot päinvastoin ovat pidentyneet ja se on kansainvälinen ateistmin hedelmä se. Eli pitäkää pallonne vain itsellä, me TIEDÄMME ongelman. Te vain olette niitä sontapäitä, itse arvottomia sikoja.

        Uskonnollisella kentällä heikoimmatkin auttajat ovat aivan teihin nähden päivän lapsia, mutta TE yötä rakastatte yltämäärin. Etkö sinäkin sokea rääpäle näe asioita , vaan mussuttamalla mussutat hiekkalaatikolla aivopierujasi.


      • Lahkon.orjan.kohtalo
        sinä-sokea kirjoitti:

        Kuis ateistit itse? Hyväksikäyttäjiä eritoten. Jättävät lähimmäisensä ja pitävät vain itsestään huolta ja riistävät lähimmäisen leivän. Hyvä siinä on kaivella uskonnollisia yhteisöjä, kun kukin pyrkii auttamaan teidän jälkeenjättämiä hyväksikäytettyjä, huligaanisteinne uhreja.
        Katsokaa Hurstia, hänenkin kättenjäljet on meillä kaikilla luettavissa, mutta teistä ei ole ollut apua, vaan Hurstin jonot päinvastoin ovat pidentyneet ja se on kansainvälinen ateistmin hedelmä se. Eli pitäkää pallonne vain itsellä, me TIEDÄMME ongelman. Te vain olette niitä sontapäitä, itse arvottomia sikoja.

        Uskonnollisella kentällä heikoimmatkin auttajat ovat aivan teihin nähden päivän lapsia, mutta TE yötä rakastatte yltämäärin. Etkö sinäkin sokea rääpäle näe asioita , vaan mussuttamalla mussutat hiekkalaatikolla aivopierujasi.

        No sinä "sinä-sokea" ainakin olet irstas sokea uskonharhainen pelle.


    • Kristityn iki-ihana mysteeri:
      I am nobody
      Nobody is perfect.
      Therefore, I am perfect.

      • A cat has one more tail than no cat.
        No cat has two tails.
        Therefore, a cat has three tails.


      • hello.v.aari
        v.aari kirjoitti:

        A cat has one more tail than no cat.
        No cat has two tails.
        Therefore, a cat has three tails.

        I am stupid, I don`t understand.

        Could you explain in finish, please?


      • hello.v.aari kirjoitti:

        I am stupid, I don`t understand.

        Could you explain in finish, please?

        Valitan, v.aari ei voi tätä suomeksi selittää, koska tämä on mysteeri. Tämä on kuin kolmiyhteys, sitäkään ei voi suomeksi selittää. Eikä millään muullakaan kielellä, koska sekin on mysteeri.

        Sillä erotuksella, että v.aarin mysteerin voi selittää englanniksi, mutta kolmiyhteyttä ei kukaan ole onnistunut selittämään millään kielellä; eikä tule onnistumaan... ikinä.


      • Exap kirjoitti:

        Valitan, v.aari ei voi tätä suomeksi selittää, koska tämä on mysteeri. Tämä on kuin kolmiyhteys, sitäkään ei voi suomeksi selittää. Eikä millään muullakaan kielellä, koska sekin on mysteeri.

        Sillä erotuksella, että v.aarin mysteerin voi selittää englanniksi, mutta kolmiyhteyttä ei kukaan ole onnistunut selittämään millään kielellä; eikä tule onnistumaan... ikinä.

        Myös näkymätön vaaleanpunainen yksisarvinen on mysteeri. Turha kysyä yksityiskohtia.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Näkymätön_vaaleanpunainen_yksisarvinen


    • harhaopitselittelee

      Missä kohden Raamattua sanotaan että usko olisi sitä miten tulkitaan sanaa?

      Paavalihan nimenomaan kirjoittaa ettei puhunut kiehtovia sanoja eikä ihmisviisautta ettei usko perustuisi siihen, vaan Jumalan voimaan.

      UT:n usko on sitä että meissä on Jumalan voima. Ei siinä että saivarrellaan sanoista. Se täysin harhaoppisten hörinöitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe