Kepuhamingin sheriffit

SyöPöydässäsi

Kepun nuorisosäätiön johtokoulutettavat satraapit varastivat jo omatkin pääomansa.

Persneri ja zippilä kävivät myös kepun vaalikarjan kimppuun ja korjasivat köyhien hömelöiden rahat parempaan talteen rikkaille jaettavaksi.

15

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noniinrauhoitutaanpas

      taas. Tämä meidän uusi Robber Hood, Irakista, pistää kepulit ojennukseen.

      Sankari on tulossa lavalle!

    • tavallinen.työläinen

      Kovaa tämä elämä. Rinteen Antti panee muijaani eikä minun auta kuin katsoa telkkaria muuten minut erotetaan Teollisuusliitosta.

      • kepuli_juttu

        No olet sinä sitten melko toivoton tapaus.


    • KyykkyynYlösKyykkyyn

      Orpon ja sipilän rankaisutoimet köyhiä vastaan jatkuvat. Sosiaali-indeksien jäädytys leikkaa sairailta, lapsilta ja köyhiltä jälleen 68 miljoonaa euroa. Rangaistavien joukossa ovat myös rintamaveteraanit, jotka pelastivat maan.

      Kepun ahneus ei säästä edes viimeisiä yli 90-vuotiaita sotaveteraaneja.

      • Pater_Noster

        Koittamaan nyt käsittää, että keskustajohtoinen hallituksemme tekee vain viisaita ja tasa-arvoa päätöksiä, joiden vuoksi kukaan ei menetä mitään!

        Tämä on korkeampaa politiikkaa, jota vain keskustalaiset ymmärtävät. Klassinen esimerkki on vaikkapa paskalaki, jonka allekirjoittivat keskustalainen ympäristöministeri Lehtomäki ja pääministeri Vanhanen. Kun laki osoittautui sudeksi, löytyivät syylliset pikapikaa demareista, joiden 10 vuoden takainen ministeri oli tapauksen pelsebuubbi. Keskustan neljän vuoden putki ei riittänyt virheiden korjaukseen?


    • Manuelmakrainen

      Unohdit maukkapekan

    • KepulleGovorovTähti

      Oliko sotaveteraanien rankaisu sovittu juhlistamaan kepun ja puna-armeijan "uuden itsenäisyyspäivän" viettoa 19. syyskuuta?

    • itseminuaäänestitte

      Rangaisen ja ruoskin teitä moukkia..

      • pölkkypäähallitus

        Ja ministeri Pirkko Mattila toivotti vain hyvää joulumieltä.


    • Riku.RobbinghoodAY

      Mutta minäpä vien vuokralaisten rahat, enkä jaa niitä kellekään !!!

      • tunkion.tomppeli

        Sinä et ole muuta vienyt kuin oman uskottavuutesi. Perikepulainen tapa pettää jopa itsensä.


    • KepuKelmit

      Kepun nuorisosäätiö vei vuokralaisten rahojen lisäksi vuokralaisille annetut pääomatkin. Kepun nuorsiosäätiötä haetaan konkurssiin. Olisiko "kadonneista" pääomista jälleen lirahtanut joku miljoona kepun mustaan vaalirahoitukseen?

      Kyllä tällä kepu-porukalla onnistuu sotaveteraanienkin rahojen "korjaaminen parempaan talteen."

    • Nuorisosäätiö

      Kepusatraapit nauttivat joulumieltä lapsilta ja sotaveteraaneilta kootun ryöstösaaliin ympärillä.

    • Vankikaikkonen

      Kepu on rohmunnut valtion varoja "nuorisosäätiön" pääomiksi. Nyt nämä rahat ovat "kadonneet"...

      Nuorisosäätiössä koulutettu kepu-kaaderi hissitetty kansalaisten harmiksi ja veronmaksajien vahingoksi kepun avaintehtäviin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe