Prismassa hinnat noussu

taasköyhempi

Jaaha taas on pismassa hinnat noussu

esim kevyt nakki ennen 0,79 nyt 0,85e
Ostan vain kaikkein halvimmat tuotteet

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallistaalkaaolla

      Ostin x-tra jaffaa 0,89 kun rainbow jaffa ny 1,39e
      Yritän ostaa noin kk 100-150e, koska ruoka kallistuu ,mutta onneksi saan bonuksia ,joka maksetaan tilille aina 10päivä

    • äläitkevauva

      Juo ja polta vähemmän, siinä ratkaisu.

      • kallistaalkaaolla

        Anteeksi ny vaan, mutta en juo enkä polta, vaan olen työtön sairas, kun ei pääse eläkkeelle Kiitos kelalle !


    • mikskevyt

      Miks jotain kevytnakkia mikä maistuu perseelle kun poprilli makkaran saa 1 eurolla.

      • Kevyttäersettä

        Siksi kevytnakkia kun tykkään "erseen mausta.


    • petetty

      prisma on p.......ä,bonukset pelkkää huijausta,että käytäs siellä kaupassa.voi v...u sanon minä.onneksi nokialla on muitakin kauppoja.

    • Bökholm

      Nimimerkki "mikskevyt" Popsin edullisuudesta. Se on totta. Pari kertaa eri vertailussa se on valittu parhaaksi grillimakkaraksi. Vaikka onkin "jauhomakkara". Mutta kansalle maistuu.

    • tuikitärkeää

      Kuvastaa Nokialla asuvien ÄÖ:n ,
      tämäkin ketju!
      Katso pankkitilisi saldoa ja peiliin,
      siinä syy kirjoitteluusi,
      sori ja koita kestää jouluahdistusta,
      juo ja tupakoi aina kun voit!

      • HaHaHaaa

        ÄÖ ? Mikä se sellainen on? ÄlykkyysÖsämäärä? Siellä taitaakin kirjoitella varsinainen älykkö!


      • todiste

        Tätä juuri tarkoitin, vain yksi huomasi.


    • mää.en.kyllä

      Syöminen on turhaa touhua. Läskit siitä vaan alkavat löllyä, etenkin näin joulun aikaan, koska pitää syödä jos jonkinnäköstä graavia ja kinkkua ynnä rosollia ja lanttulooraa sekä livekalaa ja riisipuuroa aamusta iltaan ja vielä yölläkin. Ei ihme, että on karsee olo ja pierettää.

    • ankeaaon

      Minulla on ruokana vain näitä
      näkkileipä ,juusto,kevytnakki,poprillimakkara ,kurkku,pakkasesta pyttipannu ja kebabliha
      juomapuolen hoitaa maito ,mehukatti ilman sokeria
      Näitä olen syöny noin 40v

    • ryynimakkaraaaa

      Ei mitään muuta kun perunat kiehuun ja paistinpannulle ryynimakkaraa. Näkkäriä,suolakurkkua ja maitoa. Jaaniin porkkanaa lisäks.

    • kallistasiirtoa

      Meillä säästetään sähköä ja ei käytetä hellaa enään ,
      vain microa nopeasti .
      Sähkön siirto jo kolminkertainen sähkölaskuun !
      2 laskua jossa x24% arvonlisäveroa !

    • vapaa_maa_tämä_on

      Äänestän aina kukkarollani. Jos jostain saa ostoskorin halvemmalla, niin sitten sinne.

      • hintaharha

        Minä en osta ostoskoreja, vaan edullisia ruoka-aineita. Hintavertailut tehdään aina listahinnoilla, tarjouksista saa halvemmalla.


    • sinnevaan

      Prisma, KOFF3 = 0,90 e tölkki.

      • Netti

        Eihän Prisman hintoja voi vertailla, kun se ei NU mainosta, niin kuin muut kaupat. Nyt on jo loppunut Lidl mainosten jakokin koteihin. Kaikki on kai netissä?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe