Kuinka tuo tehdään? Jos saisi ihan rautalankaohjeen?
Mun Lenovon läppäri ei suostu asentamaan HP EnvyPhoto 6230 tulostinta; ei langattomasti eikä ubs:lla.
tulostin on yhdistetty sähköpostilla W10 laitteeseen
6
176
Vastaukset
- asenna_ubuntu
Osaatko tyhjentää kiintolevysi? Jos et, niin opettele.
- PerseArska-
USB:llä tapahtuu onnistuu näin:
Laita USB-kaapeli kiinni koneeseen ja tulostimeen, tulostimeen virrat päälle.
Mene HP:n sivulle, ja haet tulostimen nimellä ja mallilla sille ajurit:
https://support.hp.com/gb-en/drivers/selfservice/hp-envy-photo-6200-all-in-one-printer-series/9073045/model/16483137
Lataa ajurit, ja asenna. Asennusohjelmassa se varmaan yrittää haistella, onko tulostin linjoilla ja kuulolla.
Tuolla ohjelmistolla, minkä saa HP:n sivulta, näköjään onnistuu myös langaton yhdistäminen, siinä on varmasti ohjeet siihen, miten tarkalleen tapahtuu.- PerseArska-
Tässä on vielä linkki Suomen kielisenä, piti näköjään painaa tuolta alhaalta, että sai Suomeksi:
https://support.hp.com/fi-fi/drivers/selfservice/hp-envy-photo-6200-all-in-one-printer-series/9073045/model/16483137
- automaattinenasennus
Ei tähän ajureita tarvita Windows 10 aikana koska Windows 10 osaa ne itse hakea..
- PerseArska-
Osaahan se seiskakin hakea ne itse.
Mutta, jon aloittelija ja haluaa tehdä nuo verkon yli yhdistämiset, niin kannattaa ladata valmistajan sivulta koko paska, apuohjelmineen, käyttöohjeineen päivineen.
Samalla saa tuoreimman ajuri version, Windowsin repositoorissa voi vähän raahata perässä ajuriversiot, vaikka toisaalta lienevät paremmin testattuja.
- tulostin_toimimaan
Kiitos avusta, vihdoin onnistui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002225Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2202122Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511337- 871251
- 1011203
- 821201
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431195Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621147- 1171070
- 62973