Helsingissä on enemmänkin alueita, joissa on paha asua. Aselupa kannattaa hommata.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b07fdd70-ee23-4984-b96a-836c5fa85df1
Iltalehti mainitsee 4 kaupunginosaa Helsingissä , joissa vaikuttaa islamin hedelmät, mutta luettelee 5 kaupunginosaa Helsingissä olevan.Oikeasti niitä on lisää
Kuten Vuosaari,Mellunmäki, Koskela , Sörnäinen.Ylipäänsä itähelsinki miljonäärialueita lukuuunottamatta.
Helvetin esimakua
33
52
Vastaukset 33
- Ahviolainen
Meidän päättäjät jostain syystä haluavat meille slummeja.
- 123d123123f
seon vain monikulttuurisuutta että on myös slummeja.
Olen käynyt viime vuosina monta kertaa Itä-Helsingissä, ja se oli muuttunut hienosti. Monia kansoja ja myös paljon suomalaisia. Mukavaa
- vieho
torre12 kirjoitti:
Olen käynyt viime vuosina monta kertaa Itä-Helsingissä, ja se oli muuttunut hienosti. Monia kansoja ja myös paljon suomalaisia. Mukavaa
se on hienoa että ihmiset attelevat noin,minun asuin paikakunnalla ei ole ainuttakaan ulkomaalaista,myös me olemme onnellisia.
vieho kirjoitti:
se on hienoa että ihmiset attelevat noin,minun asuin paikakunnalla ei ole ainuttakaan ulkomaalaista,myös me olemme onnellisia.
Sama täällä nykyisessä asuinkaupungissani. Ulkomaalaisia on noin 40%, ja kaikki on ihmeen rauhallista hiljaiseloa. Ollaan onnellisia.
- PaksuJamppa
torre12 kirjoitti:
Heh. Etpä ole tainnut siitä nähdä edes unta.
Kyllähän pieni piIisi on maankuulu.
PaksuJamppa kirjoitti:
Kyllähän pieni piIisi on maankuulu.
Mutta ikävä kyllä siihen tiettyyn asiaan liian suuri.
- HomovaltaAlas
linnassa juhlineet helsinkiläiset asuvat rikkaiden alueilla pääosin.Joo, ei heitä kiinnosta oikeasti raiskattu nainen itähelsingissä vaan se että tieto raiskaajan uskonnosta salataan ja sanotaan että tekijä oli irakilainen?
Tällainen näkemys mulla on näistä. Puhutaan minkämaalaisia ja salataan kun tekijä on muslimi.
Tutkimus, jota ei ole tehty vielä taitaa olla se mikä prosenttiosuus raiskaajista on muslimeja.Raiskatut ovat enimmäkseen ateisteja?torre12 kirjoitti:
En tiedä onko ikinä rikollisen uskonto
tai uskontomuus pantu lehtiin tai tilastoihin.Se menee jotenkin sillai, että jos ei ole itse julkisesti ilmoittanut uskoaan, niin sitä ei toisetkaan saa kertoa.
Oulussa tietovuoto paljasti lasten hyväksikäyttäjän yhteyden helluntailaisuuteen.
Yleisellä tasolla tietenkin voi julkaista tietoja uskonnosta, joista ei voi eroittaa yksittäistä henkilöä.
Ihan kuten IRR-TV on ylpellyt käännyttäneensä suuria määriä muslimeja kristityiksi ja Suomen viranomaiset ovat antaneet julkisuuteen tietoja kristityiksi kääntyneiden kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden määristä.- HannunKaveri
Pe.ku kirjoitti:
Se menee jotenkin sillai, että jos ei ole itse julkisesti ilmoittanut uskoaan, niin sitä ei toisetkaan saa kertoa.
Oulussa tietovuoto paljasti lasten hyväksikäyttäjän yhteyden helluntailaisuuteen.
Yleisellä tasolla tietenkin voi julkaista tietoja uskonnosta, joista ei voi eroittaa yksittäistä henkilöä.
Ihan kuten IRR-TV on ylpellyt käännyttäneensä suuria määriä muslimeja kristityiksi ja Suomen viranomaiset ovat antaneet julkisuuteen tietoja kristityiksi kääntyneiden kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden määristä.Jopa yli tuhat Suomessa kielteisen turvapaikkapäätöksen saanutta on ilmoittanut valituksessaan kääntyneensä islamista kristinuskoon. Ovatko kääntymykset aitoja vai käytetäänkö uskonnon vaihtamista viimeisenä oljenkortena turvapaikan saamiseksi?
Joko katsoit tämän dokkarin?
https://www.youtube.com/watch?v=Uvz3fdLcsmI
Ei ne muslimeja ole vaan kristittyjä, joiden kanssa haluat aseitasi kalistella.
- näin_se_onneksi_on
Usko jumalan pelastavaan voimaan ja pohjattomaan muslimivihaan näyttää avaajalla horjuvan.
No onneksi aselupia ei anneta heikkomielisille tampioille enää ihan tiskiltä vaan. Joudut käymään ensin psykiatrin puheilla. ;) ja sehän takaa sen ettet ainakaan lupaa saa. "Aselupa kannattaa hommata.", sanot.
Aiotko pelotella ihmisiä? Vai lähteä ampumaan sorsia Saimaalle?
Jo keskustelunaloituksesi on tarkoitettu pelotteluksi. Salli mun nauraa. Pelko on väkivallan alku, ei sen loppu."Iltalehti mainitsee 4 kaupunginosaa Helsingissä , joissa vaikuttaa islamin hedelmät"
Väittää aloittaja.
Linkatun jutun tutkimuksen tulos on erilainen:
"– Ainakaan tämän tutkimuksen mukaan onnettomuuden lisääntyminen huono-osaisemmilla asuinalueilla ei näytä liittyvän maahanmuuttajien korkeaan osuuteen asuinalueella."'- kierrän.kaukaa
Itäkeskus on muslimeiden oma kauppakeskus, siellä ei enää juuri valkohipiäistä näe.
- JarmoPieto
torre12 kirjoitti:
Piti ihan katsoa kuvia Itiksestä . Kuvissa näkyy enimmäkseen valkohipiäisiä ihmisiä.
Laita linkii mitä kuvia katsoit.
- sgngn
Itiksessä varashävikki on suurempi kuin missään muualla.
- Jotain_hyvää_Itikses
usko.vainen kirjoitti:
Minä en koskaan käy enää Itiksessä, se on epämiellyttävä paikka 😏
Noh, onpahan yksi paikka ainakin missä ei varmuudella joudu kohtaamaan Sinua ;)
Jotain_hyvää_Itikses kirjoitti:
Ne muut paikat ovat tietysti ne kaikki liikkeet ja yritykset ja ketjut jotka tukevat esim. prideä.
"usko.vainen" ilmoitti mm. tekevänsä ruokaostoksensa stockan herkussa koska s-ryhmä tuki prideä.YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Ne muut paikat ovat tietysti ne kaikki liikkeet ja yritykset ja ketjut jotka tukevat esim. prideä.
"usko.vainen" ilmoitti mm. tekevänsä ruokaostoksensa stockan herkussa koska s-ryhmä tuki prideä.Nykyisin sekin on S-liikkeen putiikki.
a-teisti kirjoitti:
Nykyisin sekin on S-liikkeen putiikki.
Ja oli jo silloin kun "usko.vainen" kertoi tekevänsä ostoksensa siellä, koska ei halunnut tukea prideä tukevaa s-ryhmää.
:-)
:-)YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Ja oli jo silloin kun "usko.vainen" kertoi tekevänsä ostoksensa siellä, koska ei halunnut tukea prideä tukevaa s-ryhmää.
:-)🤣🤣🤣
Jotain_hyvää_Itikses kirjoitti:
Kyllä, mene sinne vaan et erotu muusta porukasta,😂
- TotuusSattuuQC
"Aselupa kannattaa hommata. "
Jos nyt jostain kumman syystä hakisit luvan niin sinulle kyllä kerrotaan että sitä asetta ei Suomessa ole tarkoitettu itsepuolustukseen vaan sen saa tavallinen ihminen vain harrastuskäyttöön eikä sitä voi kantaa mukana julkisella paikalla noin vain turvana.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
- 711221
- 65981
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste168881- 118857
Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78784Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?105710- 45693
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova63674Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37666