Väyrynen sai Seitsemän tähden liikkeen kannattajakortit kokoon

Korttitemppu.onnistui

Voi perustaa puolueen.
Seitsemän tähden liike? Ketkä ne kuusi muuta tähteä ovat?


Väyrynen on jo vaihtanut yhden hengen eduskuntaryhmänsä nimen Tähtiliikkeen eduskuntaryhmäksi.

16

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhantalo

      Eikö se odota edes ämmänsä kuolemaan. Poromiehetkin toteavat Paavon itsekeskeisyydestä ja vallanhimosta, että 'Sys sentään'.

    • Piikkipyllyssä

      Duuriddiiridd-dduurriddiiridd-daraaddaun

    • hurjaa_menoa

      Nykyisessä porvarihallituksessa on tosi liberaalia menoa. Yhtiöitä perustetaan jopa julkiselle sektorille yksi toisensa perään. Perusteluna on ketteryys - yhtiöt ovat siis ketteriä.

      Onko tämä seitsemän tähden liike yhtä innokas ketteröitsijä kuin Sipilän hallitus?

      Sirkka-Liisa Anttilaa ja Pertti Salolaista saattaapi tuo ketteröinti jo hirvittää, kun on kuulunut kylillä, että pitäisivät markkinaa hyvänä renkinä, mutta huonona isäntänä. Lisäksi taitaapi olla niin, että kumpikaan ei enää eduskuntaan pyri - taitavat olla jo iälläkin.

    • En nyt vastaa aloittajalle, vaan suoraan Valtioneuvos Väyryselle, Pohjoisen valovoimaisimmalle Otavan korvikkeelle:

      Väyrysen Paavo hoi, onko Paavo kuulolla ?
      Paavo Väyrynen, nyt laitat reinot jalkoihin ja istahdat kiikkustuoliin, se on sinun paikkasi.

      Paljon tinasit,
      Paljon pilasit
      Viimein mopedisi kylmeni.

      Istu siis alas ja nauti.


      • ojentajia_riittää

        Onhan Paavolla oikeus.


      • ojentajia_riittää kirjoitti:

        Onhan Paavolla oikeus.

        On on. On on. Ja jos on vielä kannatusta niin siitä vaan. Mutta kun ei taida enää olla, kannatusta nimittäin.


      • hatunnostaja
        Environment kirjoitti:

        On on. On on. Ja jos on vielä kannatusta niin siitä vaan. Mutta kun ei taida enää olla, kannatusta nimittäin.

        Paavosta tulee Lapin ääniharava ja johtuu siitä, että kepun nykypolitiikka on hanurista.
        Paavo on myös kaveri jolle Kekkosen jälkeen keputaustaisista voi nostaa hattua.


    • ketteröinti_riittää

      Väyrys Paavo tulee - mut antaa tulla vaan.

    • kokemusta_kehiin

      Sipilän ikärajoitteiselle ministerikelpoisuudelle tulee loppu.

      Sama juttu yhtiöittämisvimmalle (ketteröinnille - yhtiöt kun ovat ketteriä).

    • Nollan.tähden.vasuri

      Mieluummin sitä Väyrystä äänestää kuin vasemmistoa!!!

      • summissa_vain

        Jess! Ja mieluimmin sitä Väyrystä äänestää kuin Sipilää, joka hallitustaan muodostaessa ei kuunnellut kentän ääntä, vaan muodosti porvarihallituksen. Kenttä olisi halunnut yhteistyötä vasemmiston kanssa.
        Nyt on lakienvalmistelu jumissa ja muutoinkin ollut vajavaista, kun kokemattomuuttaan ja tietämättömyyttään lyödään kerralla sellaiset rakenneuudistukset ja työmäärät pöytään, että ei niistä kukaan selviä.


      • kokoomus_ketterä_on

        Kokoomus on vienyt Sipilää kuin litran mittaa.


      • Vähemmistö.sivussa
        summissa_vain kirjoitti:

        Jess! Ja mieluimmin sitä Väyrystä äänestää kuin Sipilää, joka hallitustaan muodostaessa ei kuunnellut kentän ääntä, vaan muodosti porvarihallituksen. Kenttä olisi halunnut yhteistyötä vasemmiston kanssa.
        Nyt on lakienvalmistelu jumissa ja muutoinkin ollut vajavaista, kun kokemattomuuttaan ja tietämättömyyttään lyödään kerralla sellaiset rakenneuudistukset ja työmäärät pöytään, että ei niistä kukaan selviä.

        Pitäisi olla demokratiassa vasemmistolla enemmän kannatusta, jos haluaa vallanjaolle.
        Ei demokratia niin toimi, että vähemmistö olisi päättämässä. SDP 16,5 % ja vasurit 7,1 %
        kannatuksilla.
        Haluta saa vaikka kuun taivaalta, mutta se ei haluun perustu.


      • kepulla_meni_lujaa

        Jos kokoomus olisi korvattu sdp:llä, olisi hallituksen kannatus ollut vielä 55,2 prosenttia.
        Selvä enemmistöhallitushan siitä olisi tullut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe