Mitä ajattelette siitä että luterilaisia on nykyään alettu kansanparissa kutsumaan muumuassa luteiksi, tuholaisiksi, saastaisiksi ja verenimijöiksi? Eiköhän olisi aika lopettaa ja laittaa loppu leikeille ennen kuin sattuu vielä jotain pahempaa.
Kansan suusta: Lutikka!
7
<50
Vastaukset
- jujup
En itse käytä, mutta olen aina ollut sitä mieltä että uskovaiset ovat syöpäläisiä. Tämä on kuitenkin tervetullut uutine, että ihmiset on viimein heränneet ja ymmärtäneet miten tyhmää ja noloa uskominen on.
- jujup
Mutta ei niin noloa ja tyhmää kuin uskoa satuihin.
- lalalalala
jujup kirjoitti:
Mutta ei niin noloa ja tyhmää kuin uskoa satuihin.
Eikö apinana olo olekaan noloa?
- Laulajalle
lalalalala kirjoitti:
Eikö apinana olo olekaan noloa?
Ei ole. On fakta, että ihmiset kuuluvat klaadiin Simiiformes, eli apinoihin. Nolompaa on olla noin tietämätön kuin sinä olet, että luulet asiassa olevan jotain pilkattavaa. Jos siinä sinun mielestäsi on jotain niin noloa, että teeskentelet tietäväsi asian olevan toisin, niin olet niin tietysti aivan vapaa tekemään ja siitä viestimään. Nimenomaan noloa kuitenkin on, että näkemyksesi perustuvat muinaisuskomuksiin eivätkä tietoon.
Enpä ole moisia vertauksia kuullut. Joskus on verenimijäksi ihmistä sanottu, mutta tuskin juuri luterilaisen uskon takia.
- PahaKirkko
Mitä muuta kirkko muka tekee kuin jatkuvasti riistää ja alistaa ihmisiä?
PahaKirkko kirjoitti:
Mitä muuta kirkko muka tekee kuin jatkuvasti riistää ja alistaa ihmisiä?
Millä tavalla suomessa luterilainen kirkko riistää ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201