Rauman poliisi vainoaa minua!

V_ainottu

Noin viikon sisällä neljä puhallutusta. Ajokorttia on samalla kysytty kaksi kertaa.

Eikö niillä saastoilla ole mitään oikeaa tekemistä?

Toivotaan, että pääministeri Sipilä siivoaa tuollaiset liiat paskat.

20

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raumalla

      on kyllä kylän kokoon nähden aivan liian paljon poliiseja. Jotenkin kai heidän täytyy saada aikansa kulumaan kun oikeita töitä ei ole.

    • Isovelivalvoo

      Sinä olet sössinyt siellä liikenteessä jotain ja ne on päättänyt pitää sinua silmällä.
      Ne partiot vaihtavat tietoja keskenään aina työvuoron vaihtuessa ja kaikki käy tarkistamassa sinut.
      NIIN ETTÄ AJELEHAN SIISTISTI!

      • Niillä_saas-

        toilla ei siis ole mitään oikeaa tekemistä.


    • pliisi

      Niinpä niin, POLIISI. Yli 90% suomalaisista luottaa poliisiin. 100% suomalaisista soittaa poliisille, jos joutuu rikoksen uhriksi. On vaikea nähdä, että poliisi tahallaan tekee kansalaisille kiusaa, tai muutoin haluaa olla ihmisille pahaa. On tietenkin toinen asia, jos kansalainen haluaa olla yhteiskuntakelvoton ja tätä kautta olla poliisien kanssa huonoissa väleissä.

      • Dosentti

        Mitähän tilastoja oikein luet. 90 prosenttia luotti poliisiin. 80 prosenttia on pettynyt. 50 prosenttia ei löytänyt poliisin puhelinnumeroa mistään. Vain 10 prosentissa tapauksista poliisi vaivautui paikalle. 25 prosentissa väärä henkilö pidätettiin. 80 prosentissa liikkuu tapaukset joita ei koskaan selvitetä.
        Nyt 90 prosenttia kansalaisista on sitä mieltä että poliisille ei kannata edes soittaa. Koska 70 prosentissa tapauksista saat itse syyt niskoillesi tai joudut muuten vaikeuksiin poliisin kanssa. Rikoksen kohdatessa parempi vain käydä pitkäripaisessa ja ostaa vähintään 15 prosenttista niin vitutus putoaa 50 prosenttiyksikköä heti.
        Tämä on 100 prosenttisen tosi.


      • Konst.Pamppu

        Olet 110% oikeassa tai sitten 110% väärässä!


      • Sosdem

        Ei. Olen vasemmassa.


    • leivästä_paskaa_67

      Mua vainottiin kans poliisin toimesta, tää oli tosin 80-luvun lopussa. Mulla oli silloisen mittapuun mukaan hieman massata poikkeava auto ja eikös ne ollut joka kerta ratsaamassa biiliä. Kumma homma vaikka autossa ei sinällään ollut vikaa. Olis luullu, et ne olis lopettanu ku eivät koskaan mitään löytäneet. Stalkkaaminen jatku jonkin aikaa senkin jälkeen kun vaihdoin auton"tusina tavaraan"
      Mulla ei ole hyviä kokemuksia poliisista. Samanlaisia kyr**ä tuntuu nuo nykyajan vartijatkin olevan.
      Joo ja töissä käyn ja verot maksan raskaimman jälkeen.

    • pliisi

      Nimimerkki.´´leivästä_paskaa_6´´ kertoo jo henkilöstä kaiken. 1980 luvulta saakka vihannut poliiseja, nykyään vartijatkin kuuluvat vihan piiriin. Miten ihmeessä pystyt elämään vihasi kanssa vuodesta toiseen. Keskity elämään ja sen hyviin puoliin, se on muutakin kuin tehdä leivästä paskaa. No toisaalta, mitä voi odottaa ahtaajalta, joka on päivästä toiseen muiden katkerien ahtaajien seurassa. Aloita heti huomenna aamulla uusi elämä. Kun heräät sano ääneen, tästä tulee hyvä päivä, tänään ei vihata,eikä vit...ta yhtään. Kokeile, toimii varmasti.

      • Leivästä_paskaa

        Raumalla ryöstettiin kelloliikkeen kassa muistaakseni -73 tai 74. Löysin ojasta kassalippaan jossa oli 14 penniä rahaa. Soitimme poliisille ja konsta saapui meille. Hän totesi, että lipas oli juurikin sama joka oli ryöstetty. 14 penniä hän laittoi taskuunsa ja sanoi minulle: hyvä poika saat vielä kunnon korvauksen. Lähti ja vei lippaan mennessään.
        Kuten arvata saattaa mitään ei jälkeenpäin kuulunut. Kas näin pienestä asiasta saattaa muodustua "vihaa" tai kunnioitusta. Arvauksesi ahtaajasta meni väärin, ettei sinulla vaan haistahkaisi vihapuhetta satamatyöläisiä kohtaan?


    • Tuu.porrii

      Mitä raumalla tekee ajokortilla, hevospelillä siellä ajellaan.

    • pliisi

      Ei ole minkäänlaista vihaa tai muutakaan sanomista ahtaajien työstä. Tekevät älyttömästi työtä, saavat korvauksen ja muut luulevat, että ahtaajat vaurastuvat, vaikka näin ei ole. Ovat joka sentin ansainneet. Mitä taas tulee ahtaajien käyttäytymiseen ja ajatusmaailmaan, niistä en kovin korkeaa arvosanaa anna. Toisaalta tuskin he välittävät minun arvo sanoistani tuon taivaallista.

    • Kusippåå

      Niin ne pollarit vaan pommittaa paikallisten narkkareiden avulla aivot pihalle, toivoen että juot ja ajat... siis näin kävi mm. M. Salolle ... ja siltä Dianan kuskilta oli myös aivot kärvennetty.
      Ihan normi tapa HANKKIUTUA EROON IHMISISTÄ! NÄIN V-V-V-VALTIO MAFIOI.
      RESPECT???

    • Aamuunastikaljaa

      olet selvästikkin päässyt poliisin tai jopa polpon mustalle listalle. onko tullut kenties harjoitettua vihapuhetta somessa tai vaikka katsonut jotakin matua vihaisesti ?

    • sinileima

      On selvää ollut jo vuosien ajan että poliisia on syytä varoa. Ne pidättelee syyttömiä, pakoilee vastuuta, toimivat vastoin ohjesääntöjä. Poliisi on osoittanut liian usein olevansa kansalaisen vihollinen.

    • pliisi

      Ihan totta hei, ei saa olla tyhmä. Ja jos haluatte olla, niin kertokaa mihin ilmoitatte seuraavista asioista ja haette apua.

      Sinut pahoinpidellään sairaalaan, mihin ilmoitat?
      Matu raiskaa sukulaistytön, mihin ilmoitat?
      Naapuri hajottaa omaisuuttasi, mihin ilmoitat?
      Rattijuoppo ajaa sinun autoa päin, mihin ilmoitat?
      Matu ryöstää mummosi, mihin ilmoitat?

      Esimerkkejä on pilvin pimein. Et saa mistään korvauksia, jos et ilmoita poliisille. Jos taas alat itse kostamaan saamaasi vääryyttä, sinut tuomitaan. On selvää, että jos on itse tehnyt rikoksia, tai muuten toiminut väärin, poliisi on puuttunut asiaan. Turha siitä oon kaunaa kantaa, jos on kerran väärin tehnyt.
      Nuoruudessani sain tuomioita monestakin eri syystä ja aina oli jonkun muun vika. Nyt kun ikää on jo reilumman puoleisesti, on vaan pakko myötää itse aiheuttaneensa tuomiot.
      Itse sen kaupan ryöstin, itse tappelin, 2v ehdonalaista, itse ajelin jurrissa ja kortin ottivat. Kauna oli kova virkavaltaa kohtaan, silloin, ei oo enää. Ei ole kavereillakaan, vaikka joskus oli.

      • hetkisininen

        Olet selvästi poliisin puolella, ja nainen tekstistä päätellen. Ehkä olet töissä siellä.
        Ei tuota kukaan usko. Poliisiin ei voi luottaa yhtään eikä pidä luottaakaan. Poliisin tehtävä on kerätä valtiolle varoja sakottamalla, kyttäämällä ylinopeuksia pusikossa ja vaihdella valvontakameroihin filmiä. Ja pitää huoli ettei ihmisoikeuksia saa eikä niiden puolesta saa osoittaa mieltä. Poliisin tehtävä on kieltäytyä rikostutkinnasta ja myötävaikuttaa osaltaan siihen ettei viranomaisia saa syytteeseen mistään. Poliisi on myös päättäjien henkivartija. Siinä sen hommat sitten onkin.
        Poliisi tietää aina ongelmia. Jos ei niitä ennen ole ollut niin poliisi järjestää niitä.
        Poliisi ei ole kenenkään ystävä, ja alalle valikoituukin varsin omituisia persoonallisuuksia. Sellaisia joilla ei ole mitään menetettävää kun ei ole muutakaan elämää. Poliisiin myös valitaan tietoisesti henkilöitä jotka ei isommin ajattele. Tällaiset henkilöt on helpompi saada toimimaan annetun käskyn mukaan yhtään ajattelematta oli se millainen laittomuus hyvänsä.
        Poliisien itsemurhatilasto on ikävää luettavaa. Tai ketä se sitten koskettaakin.
        Olen aina ollut lain ja oikeuden puolella. En enää. Poliisi on murskannut täysin oikeuskäsitykseni johon minut on kasvatettu. Poliisit eivät ole mitään "kunnon miehiä". Päinvastoin persoonallisuuksia joita ei lähipiirinsä halua. Poliisien perheväkivalta oli myös taannoin yleisen mielenkiinnon kohteena.
        Siis niillä joilla sattuu perhe olemaan. Yleensä poliisit mielletään perheettömäksi koska luonteeltaan ovat hankalia tapauksia.
        Joten. Onko elämä liian haasteellista, oletko vailla työtä ja onko sosiaaliset taitosi alle keskitason? Jos vastauksesi oli kolme kyllä-sanaa, niin miksi et alkaisi poliisiksi. Tervetuloa poliisiopistoon. Pääsyvaatimus vähintään 185 cm pituus, josta ollaan vuonna 1986 tehty eduskunnassa periaatepäätös, että vähäisen hakijamäärän ollessa kyseessä tästä vaatimuksesta voidaan hieman joustaa.
        Vanha vitsi kun poliisilaitoksella tuli sähkökatko kun jollain välähti.


    • pliisi

      Kuules nyt hetki sininen. Kirjoitat ihan tuubaa ja sontaa. Vai 185cm pituus, no ei ole ikinä ollut tuollainen vaade. 176cm oli joskus, nykyään ei ole mitään pituus vaatimuksia. Ja minulle on ihan OK. jos elämäsi sujuu vihaten ketä milloinkin. Jos tässä arvioimaan aletaan, niin sinä ole kirjoituksistasi päätellen 151cm pitkä, tyhmä, katkera, väliinputoaja, tyhjäntoimittaja, laiska, työtön, isätön, naiseton, ja kaiken lisäksi munaton transvestiitti. Väitän, että 90% osuu kohdallasi oikein.
      Keskustelu loppuu kohdaltani tähän, en viihdy itseäni tyhmempien ja köyhempien seurassa. Kiitos.

      • Rsvo

        Tuli niin lämmin olo tuota lukiessani. Tuo oli niin henkilökohtaisesti osoitettu että edellinen viesti on luettu ja koettu sisimmässä paikkansapitäväksi. Ja koska lukija sen tiedosti, hän hermostui. Hyvä että meni perille, olen tästä täysin samaa mieltä.
        Tuo kengän pituus oli kai heitto, ei sentit ratkaise vaan asia. Pituusraja oli se juttu.
        Kun porilainen sisäasiainministeri oli poliisin esimiehenä, hän pudotti opiston hakemuksessa pituusrajaa 20 sentillä, koska valtion kustantamista ensimmäisistä työhousuista jää 20 senttiä lahkeesta pois ja näin säästyy vuodessa pitkä senttipenni vaatekuluissa, jonka voi sitten pyöräyttää omaan käsilaukkuun kun vieruskaveri kiillottaa pamppuaan.
        Tuli piitkä laause ilman pllkua. Yhden hoon pilhhua.
        Arvostelusi meni hieman pieleen. Olen täydellinen ja haluttu ja rikkauteni on mittaamaton mutta en ole markkinoilla.


    • Rsvo

      Piti vielä lisäämän ennenkuin loppui muste, että olen myös vaatimaton, ja tyhmyys kuuluu jokamiehen oikeuksiini.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1573
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      69
      1263
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1198
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      998
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      984
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      862
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      764
    Aihe