Mitä järkeä on alastomana keikistellä alastomana kaiket päivät kotona.Takapuolen haju tartuu kaikkiin huonekaluihin ja voi siinä joku ruskea raitakin sohvaan jäädä jos takapuoli on huonosti pyyhitty.Mitä ihmeen vapautta tämä alastomuus ihmiselle antaa sitä on vaikea käsittää.Jotkut alkuperäiskansa jossa sivistystä ei tunneta eletään vähissä vaatteissa mutta ei se kuulu sivistyneen ihmisen käytökseen.Yhtä älyttömiä paikkoja on nudistirannat.Kyllä elämästä nautin enemmän vaatteet päällä kuin alastomana.Kaikkia ihmeen vöyhötyksiä sitä ihmiskunnalla riittää.
ALASTOMANA ELÄMINEN EI OLE TERVETTÄ
9
131
Vastaukset
- Ruskearaitaeiolekiva
Suosittelen perseen pesemistä päivittäin.
- Niin-se-vaan-on
Niin se on. Janoisen aasin voi taluttaa juomapaikalle, mutta aasin on osattava its
- niiku.sillee
Vaimoni on arka kylmälle ja minä kuumalle. Lisäksi nivuseni hautuvat rikki. Ei siinä auta kuin olla kokonaan alasti ja nukkuakain suuren osan yöstä ilman lakanaa ja peittoa. Elämäni karmeimpia kokemuksia on, kun jouduin olemaan sairaalassa kolmisen kuukautta sitten. Siellä oli sietämättömän kuuma, ja kun puhuin siitä lääkärille, hän ei tuntunut lainkaan käsittävän.
Ei siinä ideologiaa ole. - na-turisti
Ottakaapa nyt kaikki kynä ja paperi eteenne ja ranskalaisin viivoin kirjoitatte syyt, miksi pitää olla vaatetettuna
esim. näin
- en osaa pyyhkiä persettäni puhtaaksi
-haisen pahalle ilman vaatteita
- ? - vierailia
Vesi ja saippua on keksitty, niitä voi käyttää joka päivä, Eikä siihen kuole eikä tule vauhti viiruja.
- Siihen-loppui-tarina
Juu, noin on. Silloin aikojen alussa ei ihmisillä ollut vaatteita. Iho oli aina paljaana, oltiin 7/24 alastomina. Sitä ihminen ei kestänyt, vaan ihmissuku kuoli. Ei ollt enää ihmisiä.
- psykoosimies
semmoset psykoosit sieltä.
- vierailia
Meidän perhe on vissiin sitten sairas. Me olemme mielellämme alaste ja jos joku ei siintä pidä ei tarvitse tulla meille kyläänkään. Meidän mukulat ovat siihen hyvin tottuneet ja kun tulevat koulusta kotiinsa ovat heti alaste. Ja tulevat juomaan kaakaon sekä kertovat miten koulussa on mennyt. Pojalla on lähes aina sen siitin ylhäällä eikä se ketään häiritse. Minä olen ukkoni kanssa ihmetellyt tätä nyky menoa kun porukka näkee joka puolella pedofiilejä sekä kakaroiden raiskaajia. Mutta on se hyvä kun siintä nyt puhutaan mutta kohtuus kaikessa.
- Nakupoika
Lellukalle kysymys, Mikä siinä sinua mättää kun joku on alaste 100km päässä susta, Tai on sun naapurisi ja näet sen alaste vaikka joka päivä. Minäkin olen alaste OMASSA kodissani silloin kun se mulle sopii enkä varmasti Lellukalta siihen lupia kysele. Vain kun ovelleni tulee poliisi ja sillä on mulle haaste oikeuteen, Joku on pahoittanut mielensä kun näki että mulla on isompi SE. Ja joudun maksamaan sille jotain minkä oikeus pitää kohtuulisena.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453