ALASTOMANA ELÄMINEN EI OLE TERVETTÄ

lellukka

Mitä järkeä on alastomana keikistellä alastomana kaiket päivät kotona.Takapuolen haju tartuu kaikkiin huonekaluihin ja voi siinä joku ruskea raitakin sohvaan jäädä jos takapuoli on huonosti pyyhitty.Mitä ihmeen vapautta tämä alastomuus ihmiselle antaa sitä on vaikea käsittää.Jotkut alkuperäiskansa jossa sivistystä ei tunneta eletään vähissä vaatteissa mutta ei se kuulu sivistyneen ihmisen käytökseen.Yhtä älyttömiä paikkoja on nudistirannat.Kyllä elämästä nautin enemmän vaatteet päällä kuin alastomana.Kaikkia ihmeen vöyhötyksiä sitä ihmiskunnalla riittää.

9

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruskearaitaeiolekiva

      Suosittelen perseen pesemistä päivittäin.

    • Niin-se-vaan-on

      Niin se on. Janoisen aasin voi taluttaa juomapaikalle, mutta aasin on osattava its

    • niiku.sillee

      Vaimoni on arka kylmälle ja minä kuumalle. Lisäksi nivuseni hautuvat rikki. Ei siinä auta kuin olla kokonaan alasti ja nukkuakain suuren osan yöstä ilman lakanaa ja peittoa. Elämäni karmeimpia kokemuksia on, kun jouduin olemaan sairaalassa kolmisen kuukautta sitten. Siellä oli sietämättömän kuuma, ja kun puhuin siitä lääkärille, hän ei tuntunut lainkaan käsittävän.

      Ei siinä ideologiaa ole.

    • na-turisti

      Ottakaapa nyt kaikki kynä ja paperi eteenne ja ranskalaisin viivoin kirjoitatte syyt, miksi pitää olla vaatetettuna
      esim. näin
      - en osaa pyyhkiä persettäni puhtaaksi
      -haisen pahalle ilman vaatteita
      - ?

    • vierailia

      Vesi ja saippua on keksitty, niitä voi käyttää joka päivä, Eikä siihen kuole eikä tule vauhti viiruja.

    • Siihen-loppui-tarina

      Juu, noin on. Silloin aikojen alussa ei ihmisillä ollut vaatteita. Iho oli aina paljaana, oltiin 7/24 alastomina. Sitä ihminen ei kestänyt, vaan ihmissuku kuoli. Ei ollt enää ihmisiä.

      • psykoosimies

        semmoset psykoosit sieltä.


    • vierailia

      Meidän perhe on vissiin sitten sairas. Me olemme mielellämme alaste ja jos joku ei siintä pidä ei tarvitse tulla meille kyläänkään. Meidän mukulat ovat siihen hyvin tottuneet ja kun tulevat koulusta kotiinsa ovat heti alaste. Ja tulevat juomaan kaakaon sekä kertovat miten koulussa on mennyt. Pojalla on lähes aina sen siitin ylhäällä eikä se ketään häiritse. Minä olen ukkoni kanssa ihmetellyt tätä nyky menoa kun porukka näkee joka puolella pedofiilejä sekä kakaroiden raiskaajia. Mutta on se hyvä kun siintä nyt puhutaan mutta kohtuus kaikessa.

    • Nakupoika

      Lellukalle kysymys, Mikä siinä sinua mättää kun joku on alaste 100km päässä susta, Tai on sun naapurisi ja näet sen alaste vaikka joka päivä. Minäkin olen alaste OMASSA kodissani silloin kun se mulle sopii enkä varmasti Lellukalta siihen lupia kysele. Vain kun ovelleni tulee poliisi ja sillä on mulle haaste oikeuteen, Joku on pahoittanut mielensä kun näki että mulla on isompi SE. Ja joudun maksamaan sille jotain minkä oikeus pitää kohtuulisena.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe