Ainutko juhla on Joulu,jolloin suomalainen saa ruokaa??ainakin jos kuuntelee tv:tä ja kaikkia muitakin medioita,,onko sinulla varmasti joulupöydässä kaikki mahdollinen,puuttuko siitä ehkä vielä jotain??Onko kaikki mahdolliset kala - ja lihalajikkeet,,kaikki salaatit?kakut ja muut herkut?? Voi sentään,jotenkin tulee mieleen että tuo kaikki periytyy vielä ajalta jolloin oli niukkuutta ruuasta ja jouluun satsattiin kaikki mahdollinen,nyt pitäisi olla jo toisin,ruoka riittää ympäri vuoden,tottakai pitää sapuskaa varata jos on isot porukat,mutta että tarviiko siinä pöydässä olla kaikki mahdollinen mitä on tarjolla??EI tarvitse! Maailmassa on kovin suuri määrä ihmisiä joilla ei ole liioin ruuanmurua...siksipä ???ajatusta siihen mässäilyyn!
Syöntijuhlat niinkuin pula aikan
6
<50
Vastaukset
- minullaonomat
Se on ihan jokaisen oma asia minkälaiset syöntijuhlat Jouluna järjestää.
- bn555
Jo on aikoihin eletty, kun toisia vaivaa toisten syönnt tai syömättämyymyydet. Se syö joka haluaa. Vielä toisille pitäisi tiliä tehdä.
- Korvenukko
Kivikylän pihvejä tai lihapullia kun ostaa, niin tulee "hyvä" tuoksu keittiöön, ja tietää suolaakin saaneen riittävästi...
kyllähän jouluun syöminen ja ruoka kuuluu, kuka nyt mitenkin sitä tahollaan viettää.
MUTTA itse meinaan syödä ja juoda, kohtuudella. Ruoka ei lopu ähkyyn syömällä.- nt555
Saa sitä ähkyynkin syödä, mikäli haluaa. Mitä se toisille kuuluu. Sillä mitään tekemistä ole ruoan loppumisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 932983
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201674
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364