Windows-puhelimeni tarjosi yllättäen jehovantodistajille tarkoitetua kenttäpalvelusovellusta kun selasin vaihtoehtoisia navigointiohjelmia. JW FIELD SERVICE -sovelluksella tallennetaan erilaisia asioita, mm. rekisteröidään käännytettävien osoitteet, käynnit, niiden sisältö.
https://www.microsoft.com/en-us/p/jw-field-service/9wzdncrdcxlb?activetab=pivot:overviewtab
Suomenkielisen version ominaisuuskuvauksessa oli seuraava lista:
Jehovantodistajille tarkoitetu työlkalu kenttäpalveluksen kirjaamiseen.
Ominaisuudet:
- Tallenna palvelukseen käytetty aika.
- Kirjaa aika 15 min. jaksoissa (km02 s. 8kpl 6.)
> Käyttäjä voi asettaa oman lisäysjakson välille 1-60 minuuttia.
- Kirjaa traktraatit, lehdet, kirjat, kirjaset, uusintakäynnit ja raamatuntutkiskelut.
- Uusintakäyntien ja käyntien hallinta.
- Käytä GPS-sijaintia osoitteen tallentamiseen.
Pidä kirjaa jokaisesta käynnistä, jätetystä kirjallisuudesta ja keskusteluista.
- ajo-ohjeet uusintakäynnille.
- Näet edellisen käynnin ajankohdan.
- uusintakäynnit lajiteltuna paikkakunnittain.
- Aseta muistutus uusintakäynnin tekemiseksi.
- Katso kartalta kaikki uusintakäynnit ja suunnista lähimpään .
- jaa uusintakäynnit sähköpostilla tai tekstiviestillä.
- Tarkastele kuuukausittaista tai koko palvelusvuoden raporttia.
- Palvelusvuoden raportti kerätään aina syyskuusta alkaen.
- Jaa kuukausittainen tai palvelusvuoden raportti sähköpostilla tai tekstiviestillä.
- Valmista ja palauta tiedot OneDriven avulla.
Raportoithan mahdolliset onbgelmat [email protected] tai http://code.google.com/p/my-time-wp7//issues/list, kiitos
Sovellus on ilmainen. Voit halutessasi tehdä lahjoituksen: http://goo.gl/rGQtp
JW-tiedonrekisteröintisovelus puhelimeen
14
<50
Vastaukset
- Outoatouhua
Poliisi voi tarvittaessa avata tällaiset tiedostot.
- eihenkilötietoja
Applikaatiot ovat kolmansien osapuolien tuotteita, joiden toiminnoista vastaa ohjelmistonkehittäjä. Henkilöiden nimiä ei käsittääkseni yhdistetä em. tietoihin.
- jahöpsis
Kyllä tässä aplikaatiossa on selkeät ohjeet kaikkien mahdollisten tietojen tallentamiseen ja jakamiseen koko organisaation käyttöön. Nimi, sukupuoli, ammatti, mitä vain ominaisuuksia ihmisestä, osoite, gps-ohjeet, käydyt keskustelut, milloin viimeksi käyty, muistutus uusintakäynnistä.
Noin muuten sanoisin, että samaan tyyliin vastaa esim.. Bandidoksen ja muiden moottoripyöräjengien johto: "Ei me vastata siitä jos joku meidän jäsen tekee rikoksen, myy huumetta, kiristää, tms. Hän tekee sen omissa nimissään, me ei olla mikään rikollisjärjestö." jahöpsis kirjoitti:
Kyllä tässä aplikaatiossa on selkeät ohjeet kaikkien mahdollisten tietojen tallentamiseen ja jakamiseen koko organisaation käyttöön. Nimi, sukupuoli, ammatti, mitä vain ominaisuuksia ihmisestä, osoite, gps-ohjeet, käydyt keskustelut, milloin viimeksi käyty, muistutus uusintakäynnistä.
Noin muuten sanoisin, että samaan tyyliin vastaa esim.. Bandidoksen ja muiden moottoripyöräjengien johto: "Ei me vastata siitä jos joku meidän jäsen tekee rikoksen, myy huumetta, kiristää, tms. Hän tekee sen omissa nimissään, me ei olla mikään rikollisjärjestö."jahöpsis 17.12.2018 20:41
<>Noin muuten sanoisin, että samaan tyyliin vastaa esim.. Bandidoksen ja muiden moottoripyöräjengien johto: "Ei me vastata siitä jos joku meidän jäsen tekee rikoksen, myy huumetta, kiristää, tms. Hän tekee sen omissa nimissään, me ei olla mikään rikollisjärjestö." ><
Eihän ne voi muodostaa rikollisjärjestöä, heillähän on totuus, joka havaitaan viranomaisten suorittamasta vainosta näitä totuudenlevittäjiä kohtaan.- P-A
Hasta_luego kirjoitti:
jahöpsis 17.12.2018 20:41
<>Noin muuten sanoisin, että samaan tyyliin vastaa esim.. Bandidoksen ja muiden moottoripyöräjengien johto: "Ei me vastata siitä jos joku meidän jäsen tekee rikoksen, myy huumetta, kiristää, tms. Hän tekee sen omissa nimissään, me ei olla mikään rikollisjärjestö." ><
Eihän ne voi muodostaa rikollisjärjestöä, heillähän on totuus, joka havaitaan viranomaisten suorittamasta vainosta näitä totuudenlevittäjiä kohtaan.Näin tämän uutuuden ensi kertaa. Itselläni on sellaisia vanhanaikaisia nappi-kännyköitä, joita ei edes varkaat huoli. Takaan itselleni puhelimen käytön siten ulkosallakin.
Toimii varmasti myös surfplatassa.
Asiasta sivuun "Hasta". Olen katsellut TV:stä ohjelmia Portugaliin, Espanjaan ja Italiaan muuttavista. Jopa Kelassa oli "mainosta" sinne lähetetyistä eläkkeistä ja elintason halpuudesta. Tunnen joitakin, jotka oleskelevat siellä kuukausia. Mutta en haluaisi otta heihin yhteyttä, kun ollaan sellaisia 70% uskontovereita.
Uutisissa tuli esille, että kesällä valtiot uusivat verotussopimuksiaan, mutta toinen maa ei niitä hyväksynyt ja nyt lähiaikoina ilmoitettiin tulevasta kaksoisverotuksesta!
Mutta asianomaisille kahdessa maassa asuville ei ole annettu mitään tietoa!
Portugalissa asuville tämä on nyt pähkinä purtavaksi. Miten on Espanjassa?
Kai se verotus leviää muihinkin Välimeren maihin. Kyllä suututtaa, ettei mitään voi suunnitella, kun säännöt muutetaan yllättäen!
Sinulla nyt on oma asunto myös Suomessa, mutta monet ovat kohta kodittomia! P-A kirjoitti:
Näin tämän uutuuden ensi kertaa. Itselläni on sellaisia vanhanaikaisia nappi-kännyköitä, joita ei edes varkaat huoli. Takaan itselleni puhelimen käytön siten ulkosallakin.
Toimii varmasti myös surfplatassa.
Asiasta sivuun "Hasta". Olen katsellut TV:stä ohjelmia Portugaliin, Espanjaan ja Italiaan muuttavista. Jopa Kelassa oli "mainosta" sinne lähetetyistä eläkkeistä ja elintason halpuudesta. Tunnen joitakin, jotka oleskelevat siellä kuukausia. Mutta en haluaisi otta heihin yhteyttä, kun ollaan sellaisia 70% uskontovereita.
Uutisissa tuli esille, että kesällä valtiot uusivat verotussopimuksiaan, mutta toinen maa ei niitä hyväksynyt ja nyt lähiaikoina ilmoitettiin tulevasta kaksoisverotuksesta!
Mutta asianomaisille kahdessa maassa asuville ei ole annettu mitään tietoa!
Portugalissa asuville tämä on nyt pähkinä purtavaksi. Miten on Espanjassa?
Kai se verotus leviää muihinkin Välimeren maihin. Kyllä suututtaa, ettei mitään voi suunnitella, kun säännöt muutetaan yllättäen!
Sinulla nyt on oma asunto myös Suomessa, mutta monet ovat kohta kodittomia!P-A 26.12.2018 22:10
<>Näin tämän uutuuden ensi kertaa. Itselläni on sellaisia vanhanaikaisia nappi-kännyköitä, joita ei edes varkaat huoli. Takaan itselleni puhelimen käytön siten ulkosallakin.
Toimii varmasti myös surfplatassa.><
Nää uudemmat luurit antavat pientä etua, pääsee yksinkertaisemmin pankkitileihin, saa puhelimeen lentoyhtiön lapanderin, kuten vaikka junaankin. Siinä on navigaattori, jonka avulla löytyi helposti ravintola, johon vaimo nimenomaan halusi viime hääpäivänämme syömään.
<>Asiasta sivuun "Hasta". Olen katsellut TV:stä ohjelmia Portugaliin, Espanjaan ja Italiaan muuttavista. Jopa Kelassa oli "mainosta" sinne lähetetyistä eläkkeistä ja elintason halpuudesta. Tunnen joitakin, jotka oleskelevat siellä kuukausia. Mutta en haluaisi otta heihin yhteyttä, kun ollaan sellaisia 70% uskontovereita.><
Mä en osaa sanoa sen enempää kuin sen, että maksamme veromme Suomeen, emmekä kaupan kassalla pyri maksamaan enemmän kuin pyytävät.
<>Sinulla nyt on oma asunto myös Suomessa, mutta monet ovat kohta kodittomia! ><
Meillä ei ole enää tyhjää omistusasuntoa Suomessa, mutta on vielä tietyn aikaa hallintaoikeus Helsingin kaupungin meiltä ostamaan kiinteistöömme. Ajatukseni onkin hankkia tänne kakkosasunto jostain läheisestä vuoristokylästä, jonne voi vetäytyä vuoden kuumimmaksi ajaksi.- P-A
Hasta_luego kirjoitti:
P-A 26.12.2018 22:10
<>Näin tämän uutuuden ensi kertaa. Itselläni on sellaisia vanhanaikaisia nappi-kännyköitä, joita ei edes varkaat huoli. Takaan itselleni puhelimen käytön siten ulkosallakin.
Toimii varmasti myös surfplatassa.><
Nää uudemmat luurit antavat pientä etua, pääsee yksinkertaisemmin pankkitileihin, saa puhelimeen lentoyhtiön lapanderin, kuten vaikka junaankin. Siinä on navigaattori, jonka avulla löytyi helposti ravintola, johon vaimo nimenomaan halusi viime hääpäivänämme syömään.
<>Asiasta sivuun "Hasta". Olen katsellut TV:stä ohjelmia Portugaliin, Espanjaan ja Italiaan muuttavista. Jopa Kelassa oli "mainosta" sinne lähetetyistä eläkkeistä ja elintason halpuudesta. Tunnen joitakin, jotka oleskelevat siellä kuukausia. Mutta en haluaisi otta heihin yhteyttä, kun ollaan sellaisia 70% uskontovereita.><
Mä en osaa sanoa sen enempää kuin sen, että maksamme veromme Suomeen, emmekä kaupan kassalla pyri maksamaan enemmän kuin pyytävät.
<>Sinulla nyt on oma asunto myös Suomessa, mutta monet ovat kohta kodittomia! ><
Meillä ei ole enää tyhjää omistusasuntoa Suomessa, mutta on vielä tietyn aikaa hallintaoikeus Helsingin kaupungin meiltä ostamaan kiinteistöömme. Ajatukseni onkin hankkia tänne kakkosasunto jostain läheisestä vuoristokylästä, jonne voi vetäytyä vuoden kuumimmaksi ajaksi.Niinhän Intiassakin tehdään, että kuumaksi kaudeksi mennään vuoristolle kesäasuntoihin.
Minulle riittää 24' ja kun lämpö nousee 30 niin pysyn sisällä. Muutenkin koko puutarhani on kuin metsä, että varjoa ja tuulensuojaa riittää.
Toinen asia mikä Välimeren maissa rasittaa minua on varjottomuus, kun aurinko on suoraan yllä. Siksikin rakastan puitani ja katselen varjojen tanssia auringon kiertäessä.
Siis, kun AURINKO KIERTÄÄ MAATA;-D
Mutta muuten seikkailen mielelläni eri maanosissa kartta polvilla, DVD maan uskonnoista ja kulttuurista ja seuraan ihmisten arkipäivää. En ole kiinnostunut turistiseuduista, joissa rehvastellaan rahoilla, lösötään rannoilla ja käyttäydytään epäkunnioittavasti maan asukkaita kohtaan. Jopa rikollisesti ja hehän pesiytyvät turistiseutuihin.
Sitten on vielä kielitaidottomuus. En ole koskaan luottanut edes uskonveljiini niin paljon, että olisin lähtenyt heidän matkaansa erikoisesti Espanjaan, jossa on pohjoismaisia seurakuntia ja tarve tienraivaajista. Sekin on ollut tapetilla kymmeniä vuosia sitten ja lupasin lähteä, kun olen oppinut espanjaa. Sisko oli naimisissa yhden espanjalaisen kanssa ja teki pari lastakin. Joten kielitaidon olisin hankkinut käden käänteessä, jos olisin halunnut. On oltava taitava kielitaidossa, kun hoitelee talon ostoja.
Mutta kaipaan Suomenlahden saaristoon! Lapsuuden kallioille lähden joskus!
Taidatte olla molemmat vaimosi kanssa siinä iässä, että sukulaisia ei enää Suomessa ole?
Ettekö kaipaa mökkiä saunoineen järven rannalla? Pohjoismaiden kesä on ihana!
Tämä nyt aloituksesta poiketen. Moniko käärmeistyy "rönsyilyäni"? P-A kirjoitti:
Niinhän Intiassakin tehdään, että kuumaksi kaudeksi mennään vuoristolle kesäasuntoihin.
Minulle riittää 24' ja kun lämpö nousee 30 niin pysyn sisällä. Muutenkin koko puutarhani on kuin metsä, että varjoa ja tuulensuojaa riittää.
Toinen asia mikä Välimeren maissa rasittaa minua on varjottomuus, kun aurinko on suoraan yllä. Siksikin rakastan puitani ja katselen varjojen tanssia auringon kiertäessä.
Siis, kun AURINKO KIERTÄÄ MAATA;-D
Mutta muuten seikkailen mielelläni eri maanosissa kartta polvilla, DVD maan uskonnoista ja kulttuurista ja seuraan ihmisten arkipäivää. En ole kiinnostunut turistiseuduista, joissa rehvastellaan rahoilla, lösötään rannoilla ja käyttäydytään epäkunnioittavasti maan asukkaita kohtaan. Jopa rikollisesti ja hehän pesiytyvät turistiseutuihin.
Sitten on vielä kielitaidottomuus. En ole koskaan luottanut edes uskonveljiini niin paljon, että olisin lähtenyt heidän matkaansa erikoisesti Espanjaan, jossa on pohjoismaisia seurakuntia ja tarve tienraivaajista. Sekin on ollut tapetilla kymmeniä vuosia sitten ja lupasin lähteä, kun olen oppinut espanjaa. Sisko oli naimisissa yhden espanjalaisen kanssa ja teki pari lastakin. Joten kielitaidon olisin hankkinut käden käänteessä, jos olisin halunnut. On oltava taitava kielitaidossa, kun hoitelee talon ostoja.
Mutta kaipaan Suomenlahden saaristoon! Lapsuuden kallioille lähden joskus!
Taidatte olla molemmat vaimosi kanssa siinä iässä, että sukulaisia ei enää Suomessa ole?
Ettekö kaipaa mökkiä saunoineen järven rannalla? Pohjoismaiden kesä on ihana!
Tämä nyt aloituksesta poiketen. Moniko käärmeistyy "rönsyilyäni"?P-A 27.12.2018 11:58
<>Toinen asia mikä Välimeren maissa rasittaa minua on varjottomuus, kun aurinko on suoraan yllä. Siksikin rakastan puitani ja katselen varjojen tanssia auringon kiertäessä.
Siis, kun AURINKO KIERTÄÄ MAATA;-D><
Missä muualla on niin paljon päivänvarjoja kuin täällä, porukka rahtaa niitä rannalle ja makaa niiden alla, ei ole mun laji. Mä vedän markiisin auki kun aurinko on liian ylhäällä, nyt sille ei ole tarvetta kun appelsiinipehko pudottelee ylikypsiä enemmän kun olisi tarvetta. Jäi vaivaamaan kun huomasin pehkossa linnun, että mikä laji käy nokkimassa kypsää ”kauraa”.
<>Sitten on vielä kielitaidottomuus. En ole koskaan luottanut edes uskonveljiini niin paljon, että olisin lähtenyt heidän matkaansa erikoisesti Espanjaan, jossa on pohjoismaisia seurakuntia ja tarve tienraivaajista.><
Niinän se jt-käytäntö menee, että rikollista uskonveljeä tuleekin suojella, mutta vääräuskoiselta saa vaatia vaikka housut jalasta. Espanja tai mikään muukaan maa ei tarvitse lisää jehovantodistajia kuin korkeintaan jehovantodistajien omasta mielestä.
<>On oltava taitava kielitaidossa, kun hoitelee talon ostoja.><
Mulle on (jälkikäteen) kerrottu kauhutarinoita talokaupoista, varmaan osassa on jotain perääkin. Meillä ei ole ollut ensimmäistäkään pettymystä missään suhteessa.
<>Mutta kaipaan Suomenlahden saaristoon!><
Se on oma elementtinsä ja vaimon bestiksen ja miehensä skiglarissa olemme sitä kolunneet. Etenkin merimetsojen asuttamien saarten dunkkis on esimerkkinä jäänyt mieleen siitä kumman tulisi olla se alkuperäisempi lajike saaristossa.
<>Taidatte olla molemmat vaimosi kanssa siinä iässä, että sukulaisia ei enää Suomessa ole?><
On toki, vaimon äiti yksi Suomen iäkkäimmistä, mun 10 vuotta nuorempi mutsi ei nähnyt tarpeelliseksi ilmoittaa minne muutti vuosia sitten.
<>Ettekö kaipaa mökkiä saunoineen järven rannalla? Pohjoismaiden kesä on ihana!><
Mun koti on siellä missä mun ”signaaligeneraattorit ja yleismittarit” ovat ja nyt ne ovat jo voittopuolisesti Espanjassa.- P-A
Hasta_luego kirjoitti:
P-A 27.12.2018 11:58
<>Toinen asia mikä Välimeren maissa rasittaa minua on varjottomuus, kun aurinko on suoraan yllä. Siksikin rakastan puitani ja katselen varjojen tanssia auringon kiertäessä.
Siis, kun AURINKO KIERTÄÄ MAATA;-D><
Missä muualla on niin paljon päivänvarjoja kuin täällä, porukka rahtaa niitä rannalle ja makaa niiden alla, ei ole mun laji. Mä vedän markiisin auki kun aurinko on liian ylhäällä, nyt sille ei ole tarvetta kun appelsiinipehko pudottelee ylikypsiä enemmän kun olisi tarvetta. Jäi vaivaamaan kun huomasin pehkossa linnun, että mikä laji käy nokkimassa kypsää ”kauraa”.
<>Sitten on vielä kielitaidottomuus. En ole koskaan luottanut edes uskonveljiini niin paljon, että olisin lähtenyt heidän matkaansa erikoisesti Espanjaan, jossa on pohjoismaisia seurakuntia ja tarve tienraivaajista.><
Niinän se jt-käytäntö menee, että rikollista uskonveljeä tuleekin suojella, mutta vääräuskoiselta saa vaatia vaikka housut jalasta. Espanja tai mikään muukaan maa ei tarvitse lisää jehovantodistajia kuin korkeintaan jehovantodistajien omasta mielestä.
<>On oltava taitava kielitaidossa, kun hoitelee talon ostoja.><
Mulle on (jälkikäteen) kerrottu kauhutarinoita talokaupoista, varmaan osassa on jotain perääkin. Meillä ei ole ollut ensimmäistäkään pettymystä missään suhteessa.
<>Mutta kaipaan Suomenlahden saaristoon!><
Se on oma elementtinsä ja vaimon bestiksen ja miehensä skiglarissa olemme sitä kolunneet. Etenkin merimetsojen asuttamien saarten dunkkis on esimerkkinä jäänyt mieleen siitä kumman tulisi olla se alkuperäisempi lajike saaristossa.
<>Taidatte olla molemmat vaimosi kanssa siinä iässä, että sukulaisia ei enää Suomessa ole?><
On toki, vaimon äiti yksi Suomen iäkkäimmistä, mun 10 vuotta nuorempi mutsi ei nähnyt tarpeelliseksi ilmoittaa minne muutti vuosia sitten.
<>Ettekö kaipaa mökkiä saunoineen järven rannalla? Pohjoismaiden kesä on ihana!><
Mun koti on siellä missä mun ”signaaligeneraattorit ja yleismittarit” ovat ja nyt ne ovat jo voittopuolisesti Espanjassa.Minä olen tässä yökahvilla, kun lonkkaa särkee, mutta mieli on virkeä.
Elämä on kiinnostavien tehtävien suorittamista ja kokemuksista rikastumista,
kun se on parhaillaan.
Tarkoitukseni ei ollut mollata Espanjan oloja. Tarkoitin vain, että itse olen rajoitettu.
En kykenisi suoriutumaan vieraassa maassa eteen tulevista haasteista.
Olen nähnyt ohjelmia siitä, miten Espanjassa juuri on rakennettu valtavia alueita
toiseksi asunnoksi esim. englantilaisille. Mutta ne ovat huolimatonta työtä.
Huumerahoilla rakennettuja ja asumiskiellossa. Niitä kaupataan tyhmille.
Jos kykenisin, olisi varoja ja terveyttä, ostaisin heti parin huoneen kallioasunnon
Italian rinteeltä, siellä viinirypäleitten, magnolian, sitruunoiden lehdossa.
Olen nähnyt sellaisia ihania valkoiseksi rapattuja asuntoja, joissa on luonnonkiveä.
Tämä nyt Välimeren rannoilta, joilla useammat tuttavani viettävät kesän.
Mitä Suomenlahden rannikolle tulee, niin siellä houkuttelee jokin työryhmä, joka
huolehtii juuri rannoista ja linnuista ja luonnosta yleensä.
"Pidä Suomenlahti puhtaana", vai mikä sen vapaaehtoisryhmän nimi oli.
Haluaisin sinne maalausvälineiden kanssa, välillä kirjoitellen suvun historiaa.
Yogaamaan rantakallioilla. Haluaisin tehdä yhdestä asumistamme taloista
sellaisen pienen "harrastus keskuksen" kahvioineen. Unelmansa kullakin.
Saan tyytyä vain päiväuniin, ja kerään täällä kasveja talven varalle terveydeksi.
En aio luopua nykyisestä kodistani koskaan, sillä minulla on tässä kaikki
itsenäiseen elämään ja jos olen tyytymätön osaani, "niin oma vika, olen sika".
Voin luoda elämästäni niin mielenkiintoisen kuin itse haluan ja kykenen.
Äitisi taisi olla sitten näitä "periaatteelisia uskovia", jotka asettavat Jehovan
poikansa edelle. Vaimosi äiti saattaa myös uskoa Jumalaan, mutta
ei katkaise perhesuhteitaan. Vaikea pähkinä purtavaksi.
Raamatussa velvoitetaan huolehtimaan perheenjäsenistään.
Minun "tehtäväni" suvun yhteydessä tuntuvat loppuneen. - P-A
P-A kirjoitti:
Minä olen tässä yökahvilla, kun lonkkaa särkee, mutta mieli on virkeä.
kun se on parhaillaan.
Tarkoitukseni ei ollut mollata Espanjan oloja. Tarkoitin vain, että itse olen rajoitettu.
Olen nähnyt ohjelmia siitä, miten Espanjassa juuri on rakennettu valtavia alueita
Jos kykenisin, olisi varoja ja terveyttä, ostaisin heti parin huoneen kallioasunnon
Olen nähnyt sellaisia ihania valkoiseksi rapattuja asuntoja, joissa on luonnonkiveä.
Mitä Suomenlahden rannikolle tulee, niin siellä houkuttelee jokin työryhmä, joka
Saan tyytyä vain päiväuniin, ja kerään täällä kasveja talven varalle terveydeksi.
Äitisi taisi olla sitten näitä "periaatteelisia uskovia", jotka asettavat Jehovan
Minun "tehtäväni" suvun yhteydessä tuntuvat loppuneen.Tammikuusta tulee minulle ratkaisevaa aikaa: tulenko lähestymään todistajia, vai eroammeko tiemme entistä enemmän. Olen saanut kutsuja toimintaan.
Luen jatkuvasti jw.org:n opetusohjelmaa, mutta tietyllä varauksella.
2015:tä lähtien on ollut minulle aika mullistavaa aikaa. Ennen oli niin tiukasti "talutusnuorassa", että ei entinyt, jaksanut , kyennyt, ei ollut tietoa kyseenalaistaa seuran toimintaa. Sitä uskoi itse olevansa syypää kaikkeen ristiriitaan. 1000-vuotta oikaisee!
Siinä ainainen ratkaisu ongelmiin.
Sinä olet ollut suureksi avuksi loogisuudellasi, hyvällä muistillasi ja kyvylläsi ajatella.
Alan olla aika "selvillä vesillä" nähdessäni paremmin "mitalin molemmat puolet".
Sellaiset kysymykset kuin Jumalan olemassaolo ja muut vastaavat
ovat jokaisen omalla omallatunnolla . siinä ei toinen ihminen voi opastaa.
Olen ajat käsittänyt, että se isällinen jumalhahmo on annettu meille
käsittääksemme helpommin Jumalan ja ihmisen vuorovaikutuksen.
Minä vain olen alkanut kyseenalaistaa monia jumalisia periaatteita:
- jos minun tyttäreni raiskattaisiin, en kykenisi vanhempani pakottamaan
häntä loppuikäiseen piinaan ja väkivallan alaisuuteen rikollisen kanssa.
- Jos asettaisin lain toisen miehen yksinomaisesta oikeusta kihlattuun,
en tekisi miehen kihlattua raskaaksi ja murtaisi asettamaani lakia.
-Jos 144 000 taivaalliseen joukkoon kuuluu sekä miehiä, että naisia,
jotka tulevat hallitsemaan kuninkaina ja pappein Jeesuksen Kristuksen kanssa,
en asettaisi naisia seurakunnassa "vaikenemaan" kuin älytön orjaluokka.
jne. jne. jne.
Näitä asioita olen kyseenalaistanut ennenkin saamatta vastausta.
Nyt kyseenalaistukseni heijastuvat asenteestani ja se itsessään erottaa.
Tämä on minun oma, pieni henkinen "Jaakobin paini enkelin" kanssa.
Kiitos sinulle kuluneesta ajasta ja huomaavaisesta tuestasi.
Ymmärrän nyt itse paremmin, miksi käännyin sinun puoleesi kysymyksineni.
Meillä on paljolti sama arvostus luontoa kohtaan ja
pyrkimys mielekkääseen toimintaan.
Poistun nyt näiltä "tiedon markkinoilta" ratkomaan arkipäivän ongelmia.
2019 tulee olemaan kaikille monien yhteiskunnallisten mullistusten aikaa.
Hyvää jatkoa sinulle ja vaimollesi Espanjan kulttuurissa ja auringossa.
Terveisin: Pohjoisen Harvahammas Akka P-A kirjoitti:
Minä olen tässä yökahvilla, kun lonkkaa särkee, mutta mieli on virkeä.
kun se on parhaillaan.
Minun "tehtäväni" suvun yhteydessä tuntuvat loppuneen.P-A 29.12.2018 4:42
<>Tarkoitukseni ei ollut mollata Espanjan oloja.><
Siitä vaan, mä tulen kuoroon mukaan. Jätehuolto ja lajittelu pitäisi laittaa kuntoon ja vaikka ottaa pullonpalautus käyttöön.
<>Olen nähnyt ohjelmia siitä, miten Espanjassa juuri on rakennettu valtavia alueita
Huumerahoilla rakennettuja ja asumiskiellossa. Niitä kaupataan tyhmille.><
Puhumattakaan niistä lukuisista keskeneräisiksi viime huumassa jääneistä betoniluurangoista.
<>"Pidä Suomenlahti puhtaana", vai mikä sen vapaaehtoisryhmän nimi oli.><
Rehellisemmin ilmaistuna tuo olisi jotain sellaista, että älä enää tärvele lisää Suomenlahtea. Sen verran vesi on sameaa, että tekee pahaa ajatella Suomenlahtea samalla kun katsoo täällä Välimerta.
<>Äitisi taisi olla sitten näitä "periaatteelisia uskovia", jotka asettavat Jehovan
poikansa edelle.><
Höynäytetty amerikkalaiseen 1800-luvun uususkontoon, ei siinä mitään mutta painosti lapsensakin samaan.
<> Vaimosi äiti saattaa myös uskoa Jumalaan...><
Ei usko minkäänlaisiin taivaallisiin henkivoimiin.P-A kirjoitti:
Tammikuusta tulee minulle ratkaisevaa aikaa: tulenko lähestymään todistajia, vai eroammeko tiemme entistä enemmän. Olen saanut kutsuja toimintaan.
Luen jatkuvasti jw.org:n opetusohjelmaa, mutta tietyllä varauksella.
2015:tä lähtien on ollut minulle aika mullistavaa aikaa. Ennen oli niin tiukasti "talutusnuorassa", että ei entinyt, jaksanut , kyennyt, ei ollut tietoa kyseenalaistaa seuran toimintaa. Sitä uskoi itse olevansa syypää kaikkeen ristiriitaan. 1000-vuotta oikaisee!
Siinä ainainen ratkaisu ongelmiin.
Sinä olet ollut suureksi avuksi loogisuudellasi, hyvällä muistillasi ja kyvylläsi ajatella.
Alan olla aika "selvillä vesillä" nähdessäni paremmin "mitalin molemmat puolet".
Sellaiset kysymykset kuin Jumalan olemassaolo ja muut vastaavat
ovat jokaisen omalla omallatunnolla . siinä ei toinen ihminen voi opastaa.
Olen ajat käsittänyt, että se isällinen jumalhahmo on annettu meille
käsittääksemme helpommin Jumalan ja ihmisen vuorovaikutuksen.
Minä vain olen alkanut kyseenalaistaa monia jumalisia periaatteita:
- jos minun tyttäreni raiskattaisiin, en kykenisi vanhempani pakottamaan
häntä loppuikäiseen piinaan ja väkivallan alaisuuteen rikollisen kanssa.
- Jos asettaisin lain toisen miehen yksinomaisesta oikeusta kihlattuun,
en tekisi miehen kihlattua raskaaksi ja murtaisi asettamaani lakia.
-Jos 144 000 taivaalliseen joukkoon kuuluu sekä miehiä, että naisia,
jotka tulevat hallitsemaan kuninkaina ja pappein Jeesuksen Kristuksen kanssa,
en asettaisi naisia seurakunnassa "vaikenemaan" kuin älytön orjaluokka.
jne. jne. jne.
Näitä asioita olen kyseenalaistanut ennenkin saamatta vastausta.
Nyt kyseenalaistukseni heijastuvat asenteestani ja se itsessään erottaa.
Tämä on minun oma, pieni henkinen "Jaakobin paini enkelin" kanssa.
Kiitos sinulle kuluneesta ajasta ja huomaavaisesta tuestasi.
Ymmärrän nyt itse paremmin, miksi käännyin sinun puoleesi kysymyksineni.
pyrkimys mielekkääseen toimintaan.
Poistun nyt näiltä "tiedon markkinoilta" ratkomaan arkipäivän ongelmia.
2019 tulee olemaan kaikille monien yhteiskunnallisten mullistusten aikaa.
Hyvää jatkoa sinulle ja vaimollesi Espanjan kulttuurissa ja auringossa.
Terveisin: Pohjoisen Harvahammas AkkaP-A 29.12.2018 14:19
<>Olen ajat käsittänyt, että se isällinen jumalhahmo on annettu meille
käsittääksemme helpommin Jumalan ja ihmisen vuorovaikutuksen.><
Jumalan ”käyttötarkoitus” on nykyään aivan muuta kuin mitä se oli silloin kun jumalilla selitettiin kaikki se mille ei osattu antaa tietoon perustuvaa selitystä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aukkojen_jumala
<>Ymmärrän nyt itse paremmin, miksi käännyin sinun puoleesi kysymyksineni.
pyrkimys mielekkääseen toimintaan.><
Omaa ajattelua on hyvä kirittää kilpailevilla ajatuksilla. Mutta nyt ratkomaan molemmat arkisia asioita tahoillamme, mun on käytävä kaupassa hyvän sään aikana kun sateen todennäköisyys kasvaa parin tunnin kuluttua.
Voi (mahdollisimman) hyvin
- isovelivalvoo
Tietotekniikka ja gps antaa melkoiset työkalut kenttäsuorituksen valvontaan. Enää ei voi luistaa siitä hommasta niin helposti. Melkoisissa pihdeissä on nämä JT-parat.
Saatanan tekosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3514658Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3492756- 742407
- 842013
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4541791MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311539Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2211367Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261349"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341272- 661203