Moro!!
Aattelinpa täältä kysästä kun näyttää olevan tietäväistä porukkaa täällä.
Minä oon tässä miettiny että mikseihän tänä vuonna järjestetty köyhille
itsenäisyyspäivän aterijjaa Järkällä?? Eikö oo rahattomilla oikeutta itsenäisyyteen???
Taas piti Koo-Marketista hakia punasella lapulla merkittyä maksalaatikkoa.
Onneksi oli maksaloora tarijouksessa, sainpahan kaliaa!!
Mutta kyllä ottaa pattiin, sielä porvarit syö mahansa täyteen nii että ravatti kiristää ja henkselit paukkuu!!
Itsenäisyyspäivä myös köyhille!
5
181
Vastaukset
- NäläkänenJanonen
No, kun se Järkän ruoka-apu järkkääjä on heittänyt teidän köyhien ruokkimisen pois.
Taitaa olla muuten mielestäni loputon työmaa. Vaan tehän ette työmaasta mittään tiijä.
Ite ihimettelin aina siinä Järkän kieppeillä , ku oli sitä ruuanjakelua, että ku osa porukasta kävi ensi ääsmarketista hakkeen kalijat ja sitten tuli hakkeen ruuat ruoka-avusta.
No riorisointihan se tämäkin.
Olipa parina kertana muutamat "köyhät" tulleet pikkusieväsä taksilla apua hekemaan....
Kait se Laupiassamarialainen ja sen pikku apurit väsy jatkuvaan näläkään ja jannoon
Kyllähän teille pitäs olla itsenäisyyspäivän juhulalounasta ja uuvenvuojen rakettiammuntaa sekä muuta huvitusta, vaan ku se maksaa.
Ite käyn töisä, niin töisä, ja ei oo vara laskujen jäläkeen osta ees K-kaupan punasta maksalaatikkua.
Pittää käyvä roskiksesta dyykkaan ruuat. Köyhien roskiksisa onkin palijo pois heitettyä ruokaa.
Ja tyhyjiä kalijapulloja. Ne ku vie kauppaan niin saa ostettua saippuaa.
Kato puhtaus on puoli ruokaa.- ItsenäinenIiris
Mitä julumettua selität?? Tiijän kuule hyvinki työmaasta yhtä sun toista!
Kerran etittiin yhtä Makea yhen työmaan soramontulta eikä se sielä ollu.
Oli vaan ottanu kossupullon ja sanonu että lähteepi sinne työmaalle.
Eikä se minun vika oo jos oon köyhä. Nykyjään pitävät niin hirviää hintaa
kalialaatikollaki että ei siinä ennää palio rahat riitä muuhun!!
Kyllä minä muutaman kerran oon taksilla sinne järkälle menny, kyllä minä sen myönnän.
Muttako oli niin kauhia auringonpaiste eikä mulla ollu aurinkoklaseja ku
yks Reksa pölli ne!! Ei ois nähäny etteensä!!!
Tiiijäkkö muuten onko täälä kettään muuta joka vois pikkuapulaisten kans
mua täsä surkiasa tilanteesa vähä jeleppiä?
P.s. Oisko kymppiä heittää, maksan seuraavasta kelanpäivärahasta takasin??
- Konintieläinen
Painukaa muualle vinkumaan jos ei työt kiinnosta eikä niitä oo ni myykää vaikka huumeita ni ei tarvi pyöriä perseaukisena kylillä voi olla Jones huulessa kämpillä ja nauttia elämästä👍
- Je.suis.Ilja
Minäpä jo jouluruuat ostinkin! Lidlistä pienehkö lanttu ja puoli kiloa sipulia. Ässastä illalla graavilohta 60 % alennuksella, samoin pekonia. Kauraryynejä, hernekeittopurkkeja ja juustopakkaus löytyy myös. Leipä ja maito tai piimä pitää loppuviikosta vielä käydä ostamassa.
Kyllä meidän eläkeukkojen kelpaa Joulua näillä eväin viettää!
Itsenäisyyden muistopäivästä en muista mitä söin, mutta netistä katsoin miten maantierosvot hyökkäsivät Helsingissä itsenäisyyttä ja sen tekijöitä juhlivien kimppuun ja ryöstivät heiltä itsenäisyystaistelun aseveljien liput. Vihollisen liput saivat vapaasti liehua. - Anonyymi
Iiläiset joutaa kuolla nälkään, veemäistä sakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010