Itsenäisyyspäivä myös köyhille!

ItsenäinenIiris

Moro!!
Aattelinpa täältä kysästä kun näyttää olevan tietäväistä porukkaa täällä.
Minä oon tässä miettiny että mikseihän tänä vuonna järjestetty köyhille
itsenäisyyspäivän aterijjaa Järkällä?? Eikö oo rahattomilla oikeutta itsenäisyyteen???
Taas piti Koo-Marketista hakia punasella lapulla merkittyä maksalaatikkoa.
Onneksi oli maksaloora tarijouksessa, sainpahan kaliaa!!
Mutta kyllä ottaa pattiin, sielä porvarit syö mahansa täyteen nii että ravatti kiristää ja henkselit paukkuu!!

5

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäläkänenJanonen

      No, kun se Järkän ruoka-apu järkkääjä on heittänyt teidän köyhien ruokkimisen pois.

      Taitaa olla muuten mielestäni loputon työmaa. Vaan tehän ette työmaasta mittään tiijä.
      Ite ihimettelin aina siinä Järkän kieppeillä , ku oli sitä ruuanjakelua, että ku osa porukasta kävi ensi ääsmarketista hakkeen kalijat ja sitten tuli hakkeen ruuat ruoka-avusta.
      No riorisointihan se tämäkin.
      Olipa parina kertana muutamat "köyhät" tulleet pikkusieväsä taksilla apua hekemaan....
      Kait se Laupiassamarialainen ja sen pikku apurit väsy jatkuvaan näläkään ja jannoon
      Kyllähän teille pitäs olla itsenäisyyspäivän juhulalounasta ja uuvenvuojen rakettiammuntaa sekä muuta huvitusta, vaan ku se maksaa.
      Ite käyn töisä, niin töisä, ja ei oo vara laskujen jäläkeen osta ees K-kaupan punasta maksalaatikkua.
      Pittää käyvä roskiksesta dyykkaan ruuat. Köyhien roskiksisa onkin palijo pois heitettyä ruokaa.
      Ja tyhyjiä kalijapulloja. Ne ku vie kauppaan niin saa ostettua saippuaa.
      Kato puhtaus on puoli ruokaa.

      • ItsenäinenIiris

        Mitä julumettua selität?? Tiijän kuule hyvinki työmaasta yhtä sun toista!
        Kerran etittiin yhtä Makea yhen työmaan soramontulta eikä se sielä ollu.
        Oli vaan ottanu kossupullon ja sanonu että lähteepi sinne työmaalle.
        Eikä se minun vika oo jos oon köyhä. Nykyjään pitävät niin hirviää hintaa
        kalialaatikollaki että ei siinä ennää palio rahat riitä muuhun!!
        Kyllä minä muutaman kerran oon taksilla sinne järkälle menny, kyllä minä sen myönnän.
        Muttako oli niin kauhia auringonpaiste eikä mulla ollu aurinkoklaseja ku
        yks Reksa pölli ne!! Ei ois nähäny etteensä!!!
        Tiiijäkkö muuten onko täälä kettään muuta joka vois pikkuapulaisten kans
        mua täsä surkiasa tilanteesa vähä jeleppiä?
        P.s. Oisko kymppiä heittää, maksan seuraavasta kelanpäivärahasta takasin??


    • Konintieläinen

      Painukaa muualle vinkumaan jos ei työt kiinnosta eikä niitä oo ni myykää vaikka huumeita ni ei tarvi pyöriä perseaukisena kylillä voi olla Jones huulessa kämpillä ja nauttia elämästä👍

    • Je.suis.Ilja

      Minäpä jo jouluruuat ostinkin! Lidlistä pienehkö lanttu ja puoli kiloa sipulia. Ässastä illalla graavilohta 60 % alennuksella, samoin pekonia. Kauraryynejä, hernekeittopurkkeja ja juustopakkaus löytyy myös. Leipä ja maito tai piimä pitää loppuviikosta vielä käydä ostamassa.
      Kyllä meidän eläkeukkojen kelpaa Joulua näillä eväin viettää!
      Itsenäisyyden muistopäivästä en muista mitä söin, mutta netistä katsoin miten maantierosvot hyökkäsivät Helsingissä itsenäisyyttä ja sen tekijöitä juhlivien kimppuun ja ryöstivät heiltä itsenäisyystaistelun aseveljien liput. Vihollisen liput saivat vapaasti liehua.

    • Anonyymi

      Iiläiset joutaa kuolla nälkään, veemäistä sakkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe