Miten pihalla voi rahaministeri olla?

Finanssiala

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muita.haukutaan

      Muita kyllä haukutaan esim. perussuomalaisia ettei olisi osaamista tämä koksu tietämättömyys löi kyllä ällikällä näin vähällä älylläkö maata tosiaan johdetaan

      • isäntäänaurataa

        Orpoo oon ihanaa.


    • kokoomuksenhäpeä

      Orpo nyt van kokoomustollo!

      • Itkupillivasuri

        Vasuritollolta varsin typerä kommentti.
        Mutta vasurithan ovat aina olleet kateellisia itkijöitä


    • Lirissä.Olemme

      Orpo pärjäsi sisäministerinä ihan ok, ottaen huomioon, että Sipilän kutsuvieraat saapuivat yllättävän joutuisasti ja isolla joukolla. Eli organisointikykykä hänellä oli, tosin oli rahapussikin pohjaton "hyvän asian" puolesta!

      Finanssihommat vaatiikin sitten jo kokemusta ja näkemystä, jossain määrin älyäkin.
      Mikään näistä ei oikein mallaa peruspoliitikon kokemustaustaan, yleensä politiikkaan tullaan kuin takaovesta ja valmiiseen pöytään, sillä puoluehan se lopulta päättää, kenelle annetaan läpimenon avaimet käyttöön.

      Orpokin sortui Kepun ja Soinilaisten painostuksessa tukiaiselvytykseen nousuhdanteen huipulla, eli poliitikon perusmöhläys. seuraukset maksaa peruskansa taas kerran.
      Toivottavasti vältymme lamalta, mikä riippuu taas Suomen ulkopuolisista tekijöistä.
      Seuraava hallitus on joka tapauksessa ns. lirissä tämän talouspolitiikan jäljiltä.

      • KOIRANKANSSAPATIOLLA

        Ei ole pihalla


      • Orpo.itse-mukana
        KOIRANKANSSAPATIOLLA kirjoitti:

        Ei ole pihalla

        Kyllä Orpo oli itse mukana häärimässä näitä ikuiselätettäviä alkoi höperehtiä jostain "eurooppalaisista arvoista" joista kukaan ei ollut kuullut mitään ja mainitsi pian sen jälkeen että maahantunkeutujien motiivien arvailu on "rasismia"

        Normaalistihan ne olisi palautettu takaisin turvalliseen lähtömaahansa Ruotsiin (mitä eikö Ruotsi ole turvallinen)


    • eipäättämässä

      Orpon oikea paikka olisikin pihalla?

      • puhuuleikkiätosissaan

        Orpo on mainio. Otsa rypyssä, mutta


    • velivelka

      Kokoomus ja viime vuosina sen oppipoika "siittä" sipilä ovat lisänneet valtion velkaa 10 vuotta. Velka on kasvanut yli 50 miljardia. Raha on mennyt hyvätuloisten verohelpotuksiin. Ei tässä ole mitään järkeä.

      • kansanluottoa

        Hei, se on suunnitelman mukaista


    • Kätsyä
    • lupausautomaatti

      Suurisuu Petteri jarrutteli hallituksessa oppositiopuolueiden intoa uudistuksiin varoittamlla, ettei niihin ole varaa, mutta nyt suurisuu on ennen vaaleja innostunut höveleihin ja katteettomiin lupauksiin kaikesta mahdollisesta tavalliselle ihmisille, joita on jarrutellut ministerinä. Sitähän vaalikuume tietää. Toivottavasti kokoomuksen tappioksi.

      • Niilo.Isopomo

        Uppoaa sairaanhoitajiin ja kunnanniiloihin kuin vanhaan ihmiseen


      • varmaan.kikytettyjä
        Niilo.Isopomo kirjoitti:

        Uppoaa sairaanhoitajiin ja kunnanniiloihin kuin vanhaan ihmiseen

        Varmaan kikytettyjä lohduttaa että tulipa kunnolla ikuisesti elätettäviä turvapaikkashoppailijoita maahan!


    • Arvot.Edellä

      Ja taas on vaalit, kampanja käynnissä

      https://www.youtube.com/watch?v=PZY359_X84o

    • poispitkään

      Orpon johtama kokoomus on ajanut Suomen kansan kurjimuskierteeseen, josta ei ole paluuta ennen kuin kokoomus on 10 vuotta pois hallituksista.

    • näitätuntuuriittävän

      Orpo ollut rahaministerinä ulkona asioista kuin lumiukko.
      Mistähän kako aina löytää nää toolt. Ilmeisesti tenevät hommansa kapitalistipiirien mukaan.

    • kuppaus

      Kokoomus on RKP:n käsikassara. Kokoomuksen siunauksella rkp kuppaa Suomea "sivisyneesti", Lilius, Berner jne...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe