"Jean-Claude Junckerin käytös on nostattanut kulmakarvoja EU-huippukokouksessa Itävallan Wienissä. Luxemburgilainen Juncker menetti tasapainonsa EU-Afrikka-foorumin juhlaillallisilla maanantai-iltana.
Kahden avustajan piti ottaa komission puheenjohtajasta kiinni ja tukea häntä, jotta hän pysyisi pystyssä. Tilanne ikuistettiin kansainvälisten kuvatoimistojen valokuviin."
Olen puolustellut Junckeria, koska en ole uskonut komission puheenjohtajaa noin typeräksi.
Mutta nyt riittää.
POTKUT JUNCKERILLE VÄLITTÖMÄSTI!
Jo riittää, Juncker!
22
<50
Vastaukset
- EiHelvetti
Joo. Täytyy omalta kohdaltani myös myöntää virhe. Olin väärässä, liian luottavainen ja aivan liian sinisilmäinen. Pyydän anteeksi. Junker ei ole siinä kunnossa, että voisi jatkaa vastuullisessa tehtävässään komission puheenjohtajana. En tiedä kuinka menee. Vaihtohan tapahtunee kaiketi ensi kevään ja kesän aikana, joten luultavasti saa jatkaa sinne asti. Todella noloa käyttäytymistä.
- aikadeeku.pj
useat kerrat turvamiehet jo saaneet raahata , sitä kännistä eu puheenjohtajaa illallisilta pois sikailemasta.. voisivat seuraavaksi, siellä eu parlamentissa olla tarkempia valitessaan puheenjohtajaa.
- Taas-naurattaa
Kyseessä on komission puheenjohtaja. EU:n pj on Donald Tusk.
Junckerin on valinnut Eurooppa-neuvosto parlamentin hyväksynnällä.
- john.d.high
Kyllä teitä kumpaistakin on asian suhteen koitettu tiedoittaa,,vastaus yleensä typeryyttä.
Sitäpaitsi,,olette aivan yhtä sinisilmäisiä ja harhaanjohdettuja koko EU:n suhteen.
Enemmän kuin noloa. Jospa tarkastelisitte rinnakkain edesmenneen Neuvostoliiton johto - ja toimintaperiaatteita saattaa tulla yllätyksenä kuinka samanlainen onkaan Eu:n johtamistapa ja toiminta. En millään muotoa "vittuile" enkä tahdo olla inhottava,,mutta kun se nyt vaan on näin!- Taas-naurattaa
EU:lla ja NL:lla ei ole mitään yhteistä muualla kuin EU-vihaajien valeissa.
- EiHelvetti
Yksittäisestä ilmiöstä ei pitäisi vetää kokonaisuutta määritteleviä päätelmiä tai universaaleja. Se on varmaan yhtä tärkeää logiikassa kuin yleisessä argumentaatiossakin. Jean-Claude Juncker ei ole EU.
EU ja Neuvostoliitto eivät muistuta mitenkään toisiaan. Johtamistavassa, ideologiassa ja politiikassa kaikkein vähiten. Neuvostoliitto oli oikeastaan Euroopan Unionin täydellinen vastakohta. Siinä missä Neuvostoliitossa edes maan sisällä ei saanut liikkua ilman viranomaisten lupia, EU:lla on avoimet rajat. Neuvostoliitossa hyllyt notkuivat tyhjyyttä ja ihmiset jonottivat ei-oota. Euvostoliitossa hyllyt notkuvat tavaraa ja vain idiootit jonottavat ilmaisia ämpäreitä. Olen pyytänyt, että selventäisitte tätä rinnastusta, mutta mitään selvityksiä ei ole kuulunut. EU ei myöskään muistuta kansallissosialistista Saksaa muuten, kuin että Saksassa puhutaan myös kansallissosialistien käyttämää saksan kieltä. EU on vapaiden demokraattisten valtioiden vapaaehtoinen yhteenliittymä. Neuvostoliitto syntyi väkivaltaisessa vallankumouksessa, jota seurasi miljoonien ihmisten hengen vaatineet puhdistukset. Kansallissosialistinen Saksa oli äärinationalistinen, mutta myös hyvin arvokonservatiivinen. EU on arvoliberaali ja kaikkea muuta paitsi äärinationalistinen. Kansallissosialistinen Saksa kasvoi sotateollisuudesta ja valloittamalla elintilaa. EU:lla ei ole edes yhteistä armeijaa. Neuvostoliitossa vallitsi yksipuoluejärjestelmä ja vain puolueen jäsenillä oli jotain vaikutusvaltaa. Euroopan parlamentissa on 7 demokraattisesti valittua puolueryhmittymää ja sitoutumattomat. Parlamentti on riitaisa ja demokraattinen. Kansallissosialistinen Saksa muuttui 1930-luvun loppua kohden myös käytännössä yksipuoluejärjestelmäksi. EU:ta johtaa jäsenvaiden johtajat yhdessä. Näistä yksi valitaan Euroopan neuvoston puheejohtajaksi, mutta hänen valtansa on hyvin rajallinen. Neuvostoliitossa puolueen johdolla ja sen pääsihteerillä oli käytännössä täydellinen itsevalta. Kansallissosialistisessa Saksassa valta oli yhden puolueen johdolla ja Hitlerillä. EU:ssa vallanpitäjät edustavat niin sosialisteja, liberaaleja, konsevatiivisia, vihreitä jne. arvoja.
Junckerin käytös on toki herättänyt laajemminkin hämmennystä. Eräs hollantilainen totesi, että Juncker ei eroa, koska hän on äärimmäisen pätevä. Samaa mieltä oli kreikkalainen, joka totesi, että Kreikassa monilla EU:n johtajilla on paska maine, mutta Juncker on pidetty.
Ja onhan se oikeasti pakko todeta, että tonttinsa hän on hoitanut kiitettävästi. EU27 on ollut ennennäkemättömän yksimielinen brexit-kannoissa ja Juncker on johtanut komissiota oivallisesti. On tietenkin mahdollista, että ankara stressi mm. kasvavan nationalismin sekä italian taloustilanteen vuoksi saa miehen tarttumaan ginilasiin.
Joten joo. Olen pettynyt Junckerin käytökseen, mutta ei se vaikuta EU-kantaani millään tavalla. Tähän asti Juncker on tehnyt hyvää työtä, eikä ole mokaillut EU-tasolla näitä henkilökohtaisia hölmöilyjä paitsi. Juncker väistyy pian ja uusi komissio ja komission puheenjohtaja jatkaa työtä Euroopan kehittämiseksi.
- kaapeli12
ei kukaan kestä selvin päin EU=euroopan uloste unionin ikeetä ja orjuutta. britit lähtee paska jää paskasta nousee säälittävän EU=euroopan uloste unioni fanin pipi pää.
- Taas-naurattaa
Entä jos itse kirjoittaisit selvin päin? Voisi tulla jopa ymmärrettävää tekstiä.
- oikea.koneinsinööri
Taas-naurattaa kirjoitti:
Entä jos itse kirjoittaisit selvin päin? Voisi tulla jopa ymmärrettävää tekstiä.
Selvästikkään "taas naurattaa" ei ole edes armeijaa käynyt..
- onkoaihetta
Irtisanomislaki malli suomesta sinne Brysseliin, vai mitä mieltä on kumppanit Sipilä, Orpo ja Soini.
- En-sääli
Pahvisauli piti äskettäin itse junkkaria pystryssä. Hän ei piittaa mitään kansan mielipiteistä eikä taatusti halua ajaa junkkarin erottamista. Ikäänkuin juopottelu olisi EUssa sallittua ja hyväksyttyä joka paikassa. Seuraukset on nähtävissä kuten EKPn toiminnasta jokainen järkihenkilö huomaakin .Pelkkää huvittelua ja rahan tuhoamista joka pistää koko Euroopan matalaksi lähiaikoina. EU on junkkarin aikana valunut huumetasolle josta ei ole paluuta. Siksihän britit lähtivät livohkaan ja jättivät roskan muitten maksettavaksi. Tämän tulette myös huomaamaan jollette kuole nälkään ja kurjuuteen ennen.
- Enymmärrätätä
Ehkä Jumala suuressa viisaudessaan on asettanut rappiojuopon kuvaamaan koko EU:ta. Sisäisten ja ulkoisten ristituulessa huojuva laiva päämääränä helvetin esikartano. Jumalanpillkkaa, riitelyä, molaarittomuutta, rahan himoa, ahneutta, Jumalan (oikean) kieltämistä, köyhien alisttamista ja ilmastohuuhaata.
Ja kun johtaja on tuota tasoa (paras tarjolla olevista), mitä on muut alemman tason johtajat ovat. Ei voi kun hävetä suomalaisena kuuluvansa tuollaiseen irvikuvavaltioon.- kohta.karikolla.kun
laivaa kipparoi juoppo juncker. perämiehenä käteinen. . hrrrrr :(
- uppoavalaiva
Siinä varsin osaava kaksikko, kapteeni ja perämies, eu on täysi mätäpaise.
uppoavalaiva kirjoitti:
Siinä varsin osaava kaksikko, kapteeni ja perämies, eu on täysi mätäpaise.
¨Tiedätkö sinä edes mikä EU on ? Sä olet niin tyhmä ja yksinkertainen ja sinä et
edes ymmärrä minkä sinua EU:ssa vaivaa ? EU on ihmisten liitto ja rikkaiden
teollisuusmaiden yhteisö. Ulkopuolella on köyhät.- pakana
Eurofighter kirjoitti:
¨Tiedätkö sinä edes mikä EU on ? Sä olet niin tyhmä ja yksinkertainen ja sinä et
edes ymmärrä minkä sinua EU:ssa vaivaa ? EU on ihmisten liitto ja rikkaiden
teollisuusmaiden yhteisö. Ulkopuolella on köyhät.Joo.Ja siitä kansasta on tullut rutiköyhä juopottelun takia. Sehän ei ole mikään uutinen vaan koettu tosi monen kohdalla. Lopuksi köyhät auttavat juopot jaloilleen kristinuskon velvoittamana. Minä en.
- eurodrunkkari
€urostoliitto on yhtä vakaa kuin drunkkerin askel. Kaatuu kohta kuin paskahuussin pylväs keväällä :) Ja saakin kaatua. Kun tämä €uroryssälä perustettiin on kaikilla mailla mennyt asiat päin vittua. Syynä on brysselin loiseläjät. Drjynkker etunenässä ja käteisen nulikka perässä :) Vittu mitä pellejä oikein elätämme.
- Taas-naurattaa
EU ei kaadu Junckeriin, eikä brexitiin, kaikkein vähiten EU-vihaajien valeisiin.
Junckerin kausi on lopuillaan, vaikka toivottavasti ymmärtää anoa sairaslomaa loppuajaksi.
Keväällä on uudet vaalit ja väki vaihtuu normaalissa järjestyksessä.
Katainen palaa Suomeen johonkin huippuvirkaan.
EU on Euroopalle elinehto. Siksi sitä EU-vihaajat mustamaalaavat. - oikea.koneinsinööri
Onneksi EU:n "kausi" on kohtapuoliin loppu. Palataan sitten arkeen,,jahka olemme saaneet maksettua tuon EU-juhlan!
- kaapeli12
Taas-naurattaa kirjoitti:
EU ei kaadu Junckeriin, eikä brexitiin, kaikkein vähiten EU-vihaajien valeisiin.
Junckerin kausi on lopuillaan, vaikka toivottavasti ymmärtää anoa sairaslomaa loppuajaksi.
Keväällä on uudet vaalit ja väki vaihtuu normaalissa järjestyksessä.
Katainen palaa Suomeen johonkin huippuvirkaan.
EU on Euroopalle elinehto. Siksi sitä EU-vihaajat mustamaalaavat.OLET PELKKÄ NOLLA.
- älyäläjätä
Juncker on EU Loosin Vapaamuurari Natzi asettama
nukketeatteri keula kuva.
Ottakaa selville kuka niitä naruja vetelee?
Heil Hitler
Non Mussolini.
Red House Report? - iskiaspaskatpöksyissä
Se on pian uusi vuosi ja drunkkerilla uudet paskat housussa. Jokohan tulevana vuonna näemme kun vanha juoppo kaatuu eikä nouse enään :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023