Minunjoululahjani

Berryintobunch

Olisi saada viettää aikaa kanssasi.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvääYöt

Se olisi kaikista mieluisin lahja. Hyvää yötä . . väsyttää haluan
      nukkua. . . 😴 ✨

• Aloittajac

Ei ihan vielä nukkumaan.... ❣️

• taasjouluilmanlahjoja

Samoin:) Hänen, miehen kanssa, mutta tuskin koskaan toteutuu. Taitaa tai aika varmasti hän on löytänyt jo toisen puoliskon itselleen:(

• PäätöntäMenoa

Tuskin joulua näen, kun opetin kultasia munia munivan "hanhen" käyttäytymään! Oulu kyrsii ja ihan sama!

• minunnäköinenjoulu

Aika ja läsnäolo on se kallein lahja, mitä voi toiselle ihmiselle antaa. Kaikki ei edes odota lahjoja. En itse ole toivonut mitään materiaa viime vuosina. Vapauttavaa vaan, kun ei saa mitään turhaa. Jos jotain joululahjaksi pyytäisin, varmaan joku elämys/kokemus/kulttuuri/matkailuteemaan liittyvä juttu voisi olla kiva. Sitten tietysti, jos jotain käyttötavaraa on vailla, voi ostaa itse itselleen lahjaksi. Yhdessäolo ja hyvä ruoka. Vapaapäivät. Hengelliset tilaisuudet. Hyvä musiikki. Ihan tavallisia asioita.

• joulutkaikil

Tuollainen joululahja, luulisin että olisi aika mukava ohjelmoija-tytöille, ja arvaustytöille, sekä gallup-tytölle, että:

Että toivoisin hyvää joulunaikaa heille, kun tunnen että olisivat minun kavereita, jollain tavoin kuitenkin.... niin joo ohjelmoijatytöille on valmis jo eräs juttu, teen joulun aikana sitä vielä.

• Tääonmunsyy

Elämä just nyt on liian jännää vaan. Ota joku muu.

• joululahjatytöille

Tuollainen asiakin, kun oikeassa elämässä joku tyttö on tullut auttamaan minua vaikka tiesi että olen järkyttävä komentajakin joissain järjestöissä... valkoisten jutuissa.... mutta... joululahjan ajatus että kun joku mukava tyttökin voi laittaa jonkun mukavan ajatuksen, ei edes mitään korttiakaan tarvitse.

• hiljaisuuspuuttuuyhä

Kyllä sellaisen ihmisen kanssa jonka jo tuntee aika hyvin, mutta jos hän ei ota yhteyttä niin tuskin tänä jouluna ollaan yhdessä. En jaksa ruveta tutustumaan sellaisiin ihmisiin joiden kanssa en ole ollut koskaan missään tekemisissä. Sellainen ei vaan sovi luonteelleni, en voi ruveta muuttamaan itseäni kenenkään takia, eikä sellaisesta elämästä tulisi mitään. Mieluummin olen sitten aina yksin. Tuntuu siltä että ihmiset eivät ymmärrä minun tapaa ajatella ja minua yritetään "muuttaa" muuksi ja sellainen toiminta aiheuttaa ahdistusta.

• Epäluottoa

Opet kouluissa on nykyään selllaisia, jotka ottaa lahjan. Olkaa varovaisia netissä.

• kauniisti ajateltu <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1344
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1275
    Aihe