GS-vainon uhrina vastaus esittämääni kysymykseen on myöntävä. Mutta varsinaiset murhaajat eivät gs-vainossa ole suinkaan pelkästään poliiseja. Viimeisin murhan yritys tapahtui maanantaina noin 14.30 - 14.50.
Olin aloittamassa kävelemisen suojatien yli vihreiden palaessa, kun huomasin Volvon ajavan hillitöntä vauhtia päin punaisia. Jäin tuijottamaan Volvon perään ehkä noin 5-10 sekunniksi ja sitten lähdin ylittämään suojatietä. Koska katseeni oli edelleen Volvon suunnassa en huomannut järkyttävää vauhtia tulevaa Audia. Ehdin ottaa yhden askeleen, kun takaani kuului ääni varo. pysähdyin suojatien alkuun ja käänsin katseeni Autojen tulosuuntaan ja huomasin hitonmoista ylinopeutta ajavan Audin, joka meni parinkymmen sentin päästä aivan vierestäni yrittämättä väistää tippaakaan. Audi teki parinkymmenen metrin päässä äkkijarrutuksen seuraavan suojatien kohdalla, kun tämä jo parveli ihmisiä. Audi pysähtyi vain puolen metrin päähän lukuisista kadun ylittäjistä - siis vielä kerran vihreät valot olivat jo aikoja sitten vaihtuneet jalankulkijoille.
Minut on useita kertoja yritetty murhata, joten en enää suhtaudu murhanyrityksiinkään kovin vakavasti. Ihmisoikeuksia minulla ei ole lainkaan. Jos ihmisoikeuksia olisi edes vitsin verran, suomi olisi minulle miljardeja velkaa pelkästä tekoyskä teatterista. Miljoonat-miljardi tekoyskää kaikkialla minne menin, on ihan selvästi maksimituomio rikoksesta ihmisyyttä kohtaan jo sinänsä: sillä voi pilata opiskelut, harrastustoiminnan jne. eristää yhteiskunnasta. Muita rikoksia on tapahtunut aivan järjetön määrä, mutta tekoyskä ei kuulu mihinkään yliopiston ihmiskokeeseenkaan, joten se on selvästi rikos, jota ei pystytä mitenkään selittämään tai oikeuttamaan. Aivopesu itsemurhaan on helposti toteutettava, eikä ole mitään rakettitiedettä ja sellaisenkin olen valitettavasti kokenut - tämä tosin voi olla yliopisto "testin" valmistelua, varsinainen testi suoritetaan kuoleman jälkeen, joka on kappaleen keskellä oleva lauseen osa "saavat kuoleman tapauksessa kaiken".
Amnesty ja muut "ihmisoikeusjärjestöt" ovat tulleet tutuiksi minulle lähinnä kansallismielisten vainoojina ja rasismin vastustajina. Minusta on ikävä asia, että nämä kovaa palkkaa nostavat ihmisoikeusjärjestöjen työntekijät eivät hoida tehtäviään ja peräti osallistuvat rikokseen ihmisyyttä kohtaan.
No mutta kuitenkin olen toistaiseksi elävä todiste siitä, että rikos ihmisyyttä kohtaan on todellisuutta suomessa. Ulkomaillakin olen joutunut hengenvaarallisiin tilanteisiin, minut on mm. uhattu tappaa. GS-vainoojat toimivat siis kansainvälisesti yhteistyössä, en edes viitsi kuvitella kuinka monille ihmisille kuva tai videokuva minusta on lähtenyt, Tapaukseni on selkeästi maksimi tuomion arvoinen rikos ihmisyyttä kohtaan. Harmi, että poliisi on tässä rikoksessa täysillä mukana.
Mitenkä muiden paitsi GS-uhrien kannalta, onko poliisi murhaaja? Lukemattomat putkakuolemat, jokunen kuoliaaksi ammuttu ihminen sekä lukemattomat poliiseihin linkitettävät itsemurhat kertovat jotakin. Onko poliisi mielestänne murhaaja????
https://laitonlehti.net/2018/12/19/poliisi-lahes-murhasi-nuoren-mopotyton/
Onko poliisi murhaaja??????????????????????????
44
1543
Vastaukset
- temps.off
Sotilaspoliisi ei ole tehnyt mitään pahaa minulle.
Polpo on polpo. Gestapo, NKVD ja Inkvisitio. Synonyymejä kaikki toisilleen.
Jos mietit äärioikeistolaista ja äärivasemmistolaista ajattelua.
Me ja te. Me olemme oikeassa ja te olette väärässä.
Historia ei opeta meitä.
https://www.youtube.com/watch?v=2wOcOBjB3uU- HolyProphet00007
Polpo valitsee voimakkaasti puolensa, mutta GS-vainon uhreille se on kaikki poliisit, jotka valitsevat voimakkaasti puolensa. Sitten tulevat vielä ne paperit, joilla kumotaan suomen laki kokonaisuudessaan ja uhrista tehdään syyllinen. Koko oikeuslaitos on läpi mätä GS-vainon uhreille.
Äärioikeisto ja äärivasemmisto ajavat hyvin pitkälti samoja asioita ja taistelevat valtaeliittiä vastaan. Ongelma on juuri tämä maahanmuuttokysymys, joka jakaa nämä ryhmät voimakkaasti erilleen toisistaan. Harva haluaa eliitin olevan vallassa, joten äärioikeisto tai äärivasemmisto lienee hyvä vaihtoehto äänestää: muistakaa äänestää. Jos haluatte lisää mamuja, jotka työllistetään ennen kantasuomalaisia parhaisiin työpaikkoihin palkalla 3600 €/kk, äänestäkää äärivasemmistolaisia. Jos haluatte vähemmän mamuja ja tarjota täällä oleville mamuille samoja oikeuksia ja palkkausta kuin muillekin (alle 3600 €/kk), äänestäkää äärioikeistoa. - temps.off
HolyProphet00007 kirjoitti:
Polpo valitsee voimakkaasti puolensa, mutta GS-vainon uhreille se on kaikki poliisit, jotka valitsevat voimakkaasti puolensa. Sitten tulevat vielä ne paperit, joilla kumotaan suomen laki kokonaisuudessaan ja uhrista tehdään syyllinen. Koko oikeuslaitos on läpi mätä GS-vainon uhreille.
Äärioikeisto ja äärivasemmisto ajavat hyvin pitkälti samoja asioita ja taistelevat valtaeliittiä vastaan. Ongelma on juuri tämä maahanmuuttokysymys, joka jakaa nämä ryhmät voimakkaasti erilleen toisistaan. Harva haluaa eliitin olevan vallassa, joten äärioikeisto tai äärivasemmisto lienee hyvä vaihtoehto äänestää: muistakaa äänestää. Jos haluatte lisää mamuja, jotka työllistetään ennen kantasuomalaisia parhaisiin työpaikkoihin palkalla 3600 €/kk, äänestäkää äärivasemmistolaisia. Jos haluatte vähemmän mamuja ja tarjota täällä oleville mamuille samoja oikeuksia ja palkkausta kuin muillekin (alle 3600 €/kk), äänestäkää äärioikeistoa.Äänestän SDP:tä. Puolue, joka rakensi tämän maan äärivasemmiston ikeessä.
- Tiedonjanoinen
On poliisi murhaaja he vain murhaavat uhrin pikkuhiljaa ja erittäin salassa, ei heistä ole esim. ampumaan uhria päähän. He järjestävät erinäisiä tilanteita jossa todellakin voi henki lähteä jos ei suojelusenkelit ole mukana. Tämä ihmisen tarkkailu ja vainonta on heille kissa hiiri leikkiä jota he valtion palkkrahoilla leikkivät, en tiedä opetetaanko poliisikoulussa tälläinen toiminta vai onko se niin että tiettyjen kaupunkien poliisit ovat niin rikollisasteella touhuissaan etteivät ymmärrä mitä tehtävää hoitavat. Itse olen nyt muuttanut Sysmään ja kirjoitin tänään laki ja rikos palstalle lahden poliisien osallisuudesta vainooni , lähdin ajamaan yhden jälkeen päivällä kohti lahtea Heinolan kautta vastaan tuli ainakin neljä poliisiautoa sekä kolme ambulanssia että ilmeisesti nyt on osuttu arkaan kohtaan tiettyä tahoa. Ja vielä en pysty tänne suomi 24:ään kirjoittamaan omalla nimelläni se on estetty on tässä sen verran kovasta vainoasta kohdallani kysymys kaikin tavoin yritetään totuus piilottaa //////Marjut Kivimäki
- tmps.off
Hmm.. älä kirjoita omalla nimelläsi S22:n. NWO. Venäläiset osti tän järjestelmän hetkeksi.
Mistä mielenhallintaohjelmat ovat alunperin lähtenee? (WWII NL:n ja USA:n sotavangeiksi ottamilta tiedemiehiltä. )
Muuten ... I don't care - do you?
Kumpi on parempi?
https://www.youtube.com/watch?v=gl1aHhXnN1k
vai
https://www.youtube.com/watch?v=pCx5Std7mCo - temps.off
Ellei idänihmeillä olisi jotain saatavaa minusta, olisivat jo teloittaneet minut.
Btw, kävin kysäseen niiltä, että mitä ne haluaa? Tiedän nyt.
Lappi ja Kiirunan rauta - hotsittaa kovasti.
Näyttää siltä, että olemme menossa kohti uutta sotaa.
Meidän onni ja Ukrainan tappio on se, että niiden parhaat käytettävissä olevat hybridijoukot (spetznatzit) on sidottuna siellä.
Että, kaikki ajatukset ja tuki Ukrainan suuntaan. Toivotaan, että saadaan itsekkin tukea kun sen aika tulee. Meillä on hirviö naapurissa.
Missä sinä siellä minä.
https://www.youtube.com/watch?v=IwpDzJE4fc8 - HolyProphet00007
tmps.off kirjoitti:
Hmm.. älä kirjoita omalla nimelläsi S22:n. NWO. Venäläiset osti tän järjestelmän hetkeksi.
Mistä mielenhallintaohjelmat ovat alunperin lähtenee? (WWII NL:n ja USA:n sotavangeiksi ottamilta tiedemiehiltä. )
Muuten ... I don't care - do you?
Kumpi on parempi?
https://www.youtube.com/watch?v=gl1aHhXnN1k
vai
https://www.youtube.com/watch?v=pCx5Std7mCo"Mistä mielenhallintaohjelmat ovat alunperin lähtenee? (WWII NL:n ja USA:n sotavangeiksi ottamilta tiedemiehiltä. )"
Ne ovat ikivanhoja, buddhalaismunkit sekä intialaiset gurut pystyivät hallitsemaan mieltään uskomattomassa määrin jo tuhansia vuosia sitten. Sama pätee myös suuremman joukon mielenhallintaan esim. Afrikkalaiset Zulu-sotilaat olivat käytännössä aivopestyjä tappokoneita, joita ei pysäyttänyt mikään. Intiaaniheimot käyttivät erilaisia huumeita, saadakseen hallittua yhteisöään. Vielä nykyäänkin joillakin intiaaneilla on näitä heimorituaaleja, joilla ne pystyvät hallitsemaan yhteisöään. Esim. klovnirituaali on positiivinen helvetti, joka kovettaa ihmisen kestämään elämän kolhuja. Tässä rituaalissa pellemäisesti pukeutuneet tyypit tekevät julkisesti pilkkaa niin pahasti kuin vain pystyvät jokaisesta yhteisön jäsenestä tuntikausien ajan - kyseessä on siis positiivinen mielenhallinta.
GS-vainoon liitettävissä oleva mielenhallinta on lähinnä joidenkin mystisten salaseurojen harjoittamaa. Siinä ihmistä kiusataan todella pahasti, tässä pyritään saamaan mieli jakautumaan ja luomaan erilaisia persoonallisuuksia, joita on helppo hallita. Tällainen ihminen on käytännössä katsoen pelkkä salaseuran johtajien nukke, joka tekee niin kuin käsketään.
GS-vaino kuitenkin tapahtuu lähinnä ihmisille, jotka eivät kuulu salaseuroihin ja heidän mielenhallintansa on toissijainen tarkoitus. Pääasiallinen tarkoitus on joko itsemurha tai hiton paha kusetus. Jos joku on mieleltään hatara ja epävarma kaikesta jatkuvan vainon ja syrjinnän johdosta, on hänen linssiin kusemisensa helpoin asia maailmassa: sellaisen kanssa huijarit leikkivät mielellään kavereita, Itse asiassa tämä kaverileikki on todella sairas, jos olet GS-vainon uhri, voin taata, että sinulla ei ole yhtään oikeaa ystävää - kaikki he ovat GS-vainoajia.
Mutta Neuvostoliitossa tapahtui täsmälleen samanlaista vainoa kuin mitä GS-vainon uhrit kokevat, jonka tarkoituksena oli pakottaa yhteiskuntaan sopimaton aines itsemurhiin. Tähän osallistui tyyliin koko kansa, kaikista yhteiskuntaluokista. Ihmisten murhaaminen psykologian keinoin olikin Neuvostoliitossa suosittua ajanvietettä ja kansallisvelvollisuus. Luulisin, että itsemurhaan kiusattujen ihmisten rahat menivät GS-vainon järjestäjille tai toteuttajille - psykologisesta retribuutiosta ei ole paljon julkisia dokumentteja, joten tämä jää vain arvailujen varaan.
Mutta palatakseni kysymykseesi, mielipiteeni on, että GS-vainoon liittyvät mielenhallinta ohjelmat ovat levinneet yliopistojen kautta. MK-ultra ja Neuvostoliiton psykologinen retribuutio olivat kummatkin yliopistovetoisia mielenhallintaohjelmia. Tunnetko ketään yliopistolta, en tarkoita mitään hyvän päivän kaveruutta, tarkoitan siis tunnetko heidät todella? Amerikassa on esimerkkejä, joissa yliopisto on johtanut itsemurhaan johtanutta gang stalkingia - heidän johtajansa oli joku lihava nainen yliopistolta: kaikki näytti uhrista siltä, että tällä ei ole mitään tekemistä yliopiston kanssa. - HolyProphet00007
temps.off kirjoitti:
Ellei idänihmeillä olisi jotain saatavaa minusta, olisivat jo teloittaneet minut.
Btw, kävin kysäseen niiltä, että mitä ne haluaa? Tiedän nyt.
Lappi ja Kiirunan rauta - hotsittaa kovasti.
Näyttää siltä, että olemme menossa kohti uutta sotaa.
Meidän onni ja Ukrainan tappio on se, että niiden parhaat käytettävissä olevat hybridijoukot (spetznatzit) on sidottuna siellä.
Että, kaikki ajatukset ja tuki Ukrainan suuntaan. Toivotaan, että saadaan itsekkin tukea kun sen aika tulee. Meillä on hirviö naapurissa.
Missä sinä siellä minä.
https://www.youtube.com/watch?v=IwpDzJE4fc8"Näyttää siltä, että olemme menossa kohti uutta sotaa.
Meidän onni ja Ukrainan tappio on se, että niiden parhaat käytettävissä olevat hybridijoukot (spetznatzit) on sidottuna siellä. "
Ukraina on hyvin samankaltainen kuin Venäjä, kulttuuri, koulutus ruoka jne. ovat vain niin samankaltaisia. Kyseessä on venäläisten veljeskansa, jolla on ollut läheiset välit Venäjään. En ymmärrä mistä on kyse, miksi tällaista tapahtuu tällä hetkellä?
"Että, kaikki ajatukset ja tuki Ukrainan suuntaan. Toivotaan, että saadaan itsekkin tukea kun sen aika tulee. Meillä on hirviö naapurissa."
Olen samaa mieltä, Viro on ongelma ja suoranainen hirviö. Toivottavasti saamme tukea ja heitettyä virolaiset pois maastamme. He vievät tämän maan konkurssiin viemällä työpaikat kantasuomalaisilta ja jättämällä veronsa maksamatta, ei se laitonta ole, mutta on se nyt perseestä. - HolyProphet00007
"On poliisi murhaaja he vain murhaavat uhrin pikkuhiljaa ja erittäin salassa, ei heistä ole esim. ampumaan uhria päähän. "
Niin itsemurhatilastot kertovat omaa kieltään, yllättävän suuri prosentti itsemurhan tekijöistä on niitä, ketkä ovat saaneet poliisilta epäoikeudenmukaista kohtelua. Itseasiassa poliisi on linkitetty valtavaan määrään itsemurhia.
Jos olette joskus ajaneet 3-5 km/h ylinopeutta ja poliisi on pysäyttänyt teidät, niin muistatte varmasti kuinka he teitä syyllistivät esim. 'olisit voinut ajaa 7 vuotiaan yli, lapsia liikkuu kouluun tällä alueella. Joku olisi voinut kuolla törkeän piittaamattomuutenne takia....' ja tätä idioottimaista saarnaamista jatkuu pahimmillaan puolituntia ja sakot annetaan sitten maksimin mukaan. Pointti tässä on se, että lievin mahdollinen rikos muuttuu poliisin suussa järjettömän pahaksi jutuksi ja siitä syyllistetään todella pahasti. Poliisi ilmeisesti toivoo, että jopa lievän ylinopeudenkin ajajat tekisivät itsemurhan, koska heillä täytyy olla huono omatunto teostaan ja se vain on poliiseista oikein.
- altariman
No omasta mielestäni mielenterveyspalvelut aivan niinkuin poliisikin on murhaajia. Ihmisten elämä pilataan ennakkoluuloilla, kun psykiatri tai poliisi saa päähänsä, että nyt on tämä tai tämä rikollisuus tai psyykkinen vika päällä. Omalla kohdallani mielenterveyspalveluihin jotuminen todella pilasi elämäni, ei se että sain lievän psykoosin monta vuotta sitten.
- ceen.that
Turistina Pietarissa sain täyslaidallisen nykyvenäjän erikoispalveluilta ... lista on pitkä, MK-Ultra on lasten leikkiä heidän käsittelyyn verrattuna, joten en erittele sitä enempää.
Päästivät pois. Kunnia heille. Mutta täällä ...
Auroraan. Suosittelen kaikille, jos alkaa flippaamaan. Yksi hoitojakso toimi minulle.
En ole ensimmäinen, enkä viimeinen, joka joutuu rajan takana mielenhallintaprojektin kohteeksi. Todennäköisesti kohteita on enemmän kuin voidaan kuvitella. Siskoni eräs venäläinen naisystävä totesi, että hän ei halua mennä Pietariin enää, koska ne järjestää niitä psykodraamoja. Hänen miehensä ei kestänyt sitä. Sekosi.
Kenenkään ei pitäisi matkustaa Venäjälle yksin. - HolyProphet00007
"Omalla kohdallani mielenterveyspalveluihin jotuminen todella pilasi elämäni, ei se että sain lievän psykoosin monta vuotta sitten. "
Niin, ihmiset eivät vain tajua mistä sinä puhut. Heille mielenterveyspalvelut ovat vain kivoja rupatteluhetkiä psykologin kanssa, jolle voi puhua kiusallisista asioista ja kysyä neuvoja. Ehkäpä sinun kannattaisi selittää tarkemmin, koska porukka ei vain tajua sinua. Mielenterveyspalveluihin joutuminen on paljon muutakin kuin kivat rupatteluhetket psykologin kanssa - kerro tarkemmin kokemuksistasi!!!!!
- fghfdxvfhb
Laiton Lehti mainittu... LOL
- aswwewww
HolyProphet00007, käythän hoidossa, käythän?
- onsiistrolli
Tämä HolyProphet on TROLLI: Aina kun tänne kirjoitetaan asiasta asiaa, ilmestyy hämmentämään.
Ja täyttämään ketjua pitkillä viesteillä. - HolyProphet00007
"Tämä HolyProphet on TROLLI:"
Taas tämä, joku ei ikinä kyllästy tähän todellisen GS-vainon salaamiseen ja kärsimysteni mitätöimiseen. Useiden murhayritysten, rankan vainon sekä lukuisten muiden kokemieni rikosten mitätöiminen trolli sanalla on kuitenkin mautonta.
"ina kun tänne kirjoitetaan asiasta asiaa, ilmestyy hämmentämään.Ja täyttämään ketjua pitkillä viesteillä. "
Ihanko totta, kuka tämänkin avauksen teki?
Siinä mielessä kuitenkin olet oikeassa, että teen välillä pitkä kirjoituksia, koska pystyn tekemään järkeviä ja loogisia pitkiä kertomuksia, joita halutaan lukea. - HolyProphet00007
"HolyProphet00007, käythän hoidossa, käythän? "
No niin. tässä sitä nyt taas on projisointia. Tämä on yleisin psykologian keino ihmisille ymmärtää muita, he projisoivat itsensä toiseksi henkilöksi. Katsoppas, minä en näe avaruusolentoja saatikka rasismia suomessa, toisin kuin sinä. Me emme ole sama henkilö. Vaikka sinä käyt hoidossa, niin minun ei tarvitse, koska en ole sinä!!!!!!!!!!! - kauha_guru__
Älkää vaivautuko väittelemään selvästi vakavista mielenterveydesongelmista kärsivien henkilöiden kanssa.
Muistakaa että kaikenlaiset deluusiot/harhat ovat heille täysin totta, vaikka niissä ei olisi oikein mitään järkeä.
- Juuuuud
Huomaa kyllä että prophet kärsii vakavista mielenterveysongelmista. Hänen omat kirjoitukset kertovat asiasta selkeästi.
- tmps.off
Onko projisointi tuttu käsite?
Itse pyrin välttämään moisia kardinaalimunauksia.
Vaikka tuntisin kirjoittajan.
- aswwewww
"Huomaa kyllä että prophet kärsii vakavista mielenterveysongelmista. Hänen omat kirjoitukset kertovat asiasta selkeästi."
jep - liisaihmemaasta
Kuinkahan mones henkilö nyt toimii trollina tässä ketjussa, joka alkoi nimimerkkinä Luciferian. Sen nimimerkin kirjoituksia tekivät ryhmätyönä.
- pelko.ei.ole.aseemme
Mr. Wannabie holygrale James Bond 007, olet todennäköisesti liittovaltion virkamiesten pelottelema trolli.
Tiedätkö mitä he tietävät sinusta?
ilmainen vinkki: älä usko niihin- HolyPorphet00007
Koska minulle väännettiin kuulustelut huumattuna, niin uskoisin heidän tietävän paljon. Nämä tosin olivat erikoiset kuulustelut, niissä kysyttiin jatkuvasti mistä pidän ja mitä tulevaisuuden suunnitelmia minulla on. Lisäksi hyvin tärkeää oli tietää, mistä en pidä ja mitä en voi sietää. Lisäksi taloudellinen tilanne kiinnosti kuulustelijoitani hyvin paljon.
Kyllä poliisejakin paikalla käväisi, mutta uskoisin heidän tulleen todistamaan, että kyseessä on varmasti itsemurha. Eli itsemurhaan kidutustakin sain kokea - uskoisin, että poliisi ei ole toiminut oikein ainakaan tässä asiassa.
Jälkeenpäin olen huomannut tietynlaisten ihmisten hakeutuneen samoihin harrastuksiin tms. vain pilatakseen kaiken. Eli myöhemmin minulle valkeni, miksi nämä perustavaa laatua olleet kuulustelut, joissa luvattiin kuu taivaalta tehtiin. GS-vaino on kirjaimellisesti aivan kaiken pilaamista. Myöhemmin myös selvisi aivopesu itsemurhaan, eli se syy, miksi silloin kun olin vahvasti huumattuna, vedettiin fanaattisella äänellä palopuheita itsemurhasta kerta toisensa perään. - HolyProphet00007
"Jos on maksatettu jäsenillä 500€ hommasta 2.000€"
En tiedä onko maksettu, linkkisi puuttuu edelleen. Sitä paitsi kyseinen virka on tuntipalkalla hoidettava posti. Yleensä homma toimii niin, että mitä enemmän töitä tekee sitä enemmän rahaa saa.
Ulkopuolista ei voida valita virkaan, koska rahastonhoitajalla on puolueen nimenkirjoitusoikeus ja tämä mahdollistaisi puolueen kaappauksen. Puoluekaappauksesta tässä on Marcon mukaan kysymys, eikä mistään muusta.
- SENSUROIMATON
Kertokoon vaikka ensiksi Ei-jäsen. Jonka jälkeen voivat jäsenet kertoa mielipiteensä.
Ei-jäsen
27.12.2018 18:10
Jos joku kaipaa todisteita, niin ehkä helpoiten löytää kirjoittamalla Googlen kuvahakuun vaikkapa "Marco de Wit tuomio".- HolyProphet00007
Onko täällä yhtään jäsentä???????????
- J.P.P
Onko täällä yhtään jäsentä???????????
On ainakin minä
- HolyProphet00007
Minkä jäsen olet?
Itse en kuulu mihinkään, koska minut vainotaan pois kaikkialta = rikos ihmisyyttä kohtaan.
- kjiähKjiäh
Me kaikki rakastamme poliisejamme:
https://laitonlehti.net/2018/12/19/kepuli-vihapoliisi-lauri-nikula-hyysannyt-pedoraiskaajia/- HolyProphet00007
Marco on vaan niin paljon parempi kirjoittamaan kuin Wiik. Hienoa, että Marco kertoo sen, mitä Wiik halusi viestillään sanoa.
Ei Wiik huono kirjoittamaan ole, mutta Marco on loistava!!!! - HolyProphet00007
"Tuolla on myös paljon hyviä kirjoituksia marcosta ehkä helpoiten löytää kirjoittamalla Googlen kuvahakuun vaikkapa "Marco de Wit tuomio". "
Tein niin ja napsautin summanmutikassa yhtä kuvaa, josta pääsin siirtymään sitten MV-lehden juttuun. Oletko muuten jo käynyt katsomassa uudistunutta MV-lehden tyylikästä ulkoasua?
https://mvlehti.net/2018/08/19/marco-de-wit-kertoo-anarkistin-hyokkayksesta-leikkaus-edessa-video/
Olit oikeassa antamiesi ohjeiden perusteella löytää hyviä juttuja Marcosta, kuten yllä olevan, kiitos!!! - tuomio.tulee.silti
"Tuolla on myös paljon hyviä kirjoituksia marcosta ehkä helpoiten löytää kirjoittamalla Googlen kuvahakuun vaikkapa "Marco de Wit tuomio". "
Tein niin ja napsautin summanmutikassa yhtä kuvaa, josta pääsin siirtymään sitten MV-lehden juttuun. Oletko muuten jo käynyt katsomassa uudistunutta MV-lehden tyylikästä ulkoasua?
https://mvlehti.net/2018/08/19/marco-de-wit-kertoo-anarkistin-hyokkayksesta-leikkaus-edessa-video/
Olit oikeassa antamiesi ohjeiden perusteella löytää hyviä juttuja Marcosta, kuten yllä olevan, kiitos!!!Eikös leikkauksissa aina joskus tule komplikaatioita ja potilas ei koskaan enää herääkkään.
Toivossa on siis hyvä elää.
Toisaalta hyvä hoitaa se polvi kuntoon että voi sitten vankilassa olla tukevasti kontallaan. - HolyProphet00007
Tapauksessa on erikoista se, että virolaisia nilkanmurskaajia ei pidätetty. Mielestäni tämä virolaisten suosiminen on mennyt jo aivan liian pitkälle.
Eräässä tapauksessa, ei siis liity Marcoon mitenkään, virolainen pariskunta oli ottanut suomalaisen miehen kyytiinsä. Tämä suomalainen mies oli sitten kadonnut tämän jälkeen ja virolaiset asuivat hänen hulppeassa talossaan. Omituista tässä tapauksessa oli se, että mies oli jättänyt kaikki vaatteensa ja irtaimistonsa taloon virolaisille.
Tapahtuiko murha?
Poliisin mielestä ei, eikä tuomioistuimen, koska virolaisia suositaan aivan kaikessa ohi kantasuomalaisten aivan kohtuuttomasa määrin. Virolaisen pariskunnan selitys oli se, että kadonnut suomalainen oli myynyt pilkkahintaan heille talonsa ja lähtenyt jonnekin.
Eli tuskin virolaisia nilkanmurskaajia ikinä tuomitaan, ongelmana on virolaisten estoton suosiminen ihan kaikessa, jopa murhat annetaan anteeksi ihan tosta vaan virolaisille. - Vlk
Tapauksessa on erikoista se, että virolaisia nilkanmurskaajia ei pidätetty. Mielestäni tämä virolaisten suosiminen on mennyt jo aivan liian pitkälle.
Eräässä tapauksessa, ei siis liity Marcoon mitenkään, virolainen pariskunta oli ottanut suomalaisen miehen kyytiinsä. Tämä suomalainen mies oli sitten kadonnut tämän jälkeen ja virolaiset asuivat hänen hulppeassa talossaan. Omituista tässä tapauksessa oli se, että mies oli jättänyt kaikki vaatteensa ja irtaimistonsa taloon virolaisille.
Tapahtuiko murha?
Poliisin mielestä ei, eikä tuomioistuimen, koska virolaisia suositaan aivan kaikessa ohi kantasuomalaisten aivan kohtuuttomasa määrin. Virolaisen pariskunnan selitys oli se, että kadonnut suomalainen oli myynyt pilkkahintaan heille talonsa ja lähtenyt jonnekin.
Eli tuskin virolaisia nilkanmurskaajia ikinä tuomitaan, ongelmana on virolaisten estoton suosiminen ihan kaikessa, jopa murhat annetaan anteeksi ihan tosta vaan virolaisille.Mä olen kanssa kaatunut hypätessäni. Eivät kuitenkaan tuominneet Virolaisia eikä minua.
Jesse Torniainen hallitsee paremmin hyppypotkut. - HolyProphet00007
Täällä etelässä on ainakin liukkaat kelit tällä hetkellä, joten kaatumisia tulee tapahtumaan paljon ilman hyppäämisiäkin.
- Elk1
Täällä etelässä on ainakin liukkaat kelit tällä hetkellä, joten kaatumisia tulee tapahtumaan paljon ilman hyppäämisiäkin.
Ovatko Holyprophet ja marco sama henkilö?
- Elk1
Katsos marco on taas aktivoitunut.
Holymarco....
- kauha_guru__
pidä se pääs kiinni
- Anonyymi
Energia-ase kohdistuu erogeenisille alueille pysäköidyistä autoista tummennettujen lasien takaa agentit tarkkailee ja kohdistaa energia-asetta . liikun ulkona vain alumiinifoliovuoratuissa vaatteissa mutta valtion enegia-aseet ovat voimakkaita ja saavat myös korvat soimaan aaltomaisesti kun säteilyä kohdistetaan minuun kun liikun ulkona pimennettyjen autojen ohitse missä agentit tarkkailevat
- Anonyymi
Mukava että kelpaa.
Huomenna taas tavataan?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962