Kuka tappaja

Salapolliisi

Kukapa lienee tappanu ja kenet Kurikassa. Yksi pidätettynä jo...

13

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simpsiö

      Puuseppä taas ottanu vähä munatotia liikaa. Pirun maalaistollot

      Lapua aina sydämessä

    • tepoa

      juu yleensä on nuo tapponimikkeellä kulkevat kännissä kämpällä riitaa tullu ja menny vähä yli...mutta tietty pikkusen kiinostaa kuka ja kuka

    • Kiskovatkamaa

      Jurvassa pitää majaa nuo huumehörhöt.
      Jollakin jääny aineet maksamatta

    • Esssssdssaaa

      Stainles Steel

    • Miim

      Perhe väkivalta tapaus.

      • Väkivaltainenmustasukka

        Ei kai vaan ole entinen tappaja,joka avovaimonsa ampui muutama vuosi sitten. Oliko se Jalasjärvellä. On ollut vapaana jo muutaman vuoden.


      • Tuskin, ellei ole palannut takaisin elävien kirjoihin. Matti näes kuoli pari vuotta sitten.


    • Puliveivariko

      Puliveivarit tappaa toisiansa ja monen mielestä hyvä niin...

    • Hilkan_muistolle

      Vaikka Jurvan keskustassa olikin rivitalossa se huimausainetehdas, ei se tarkoita sitä että jurvalaisilla olisi varaa niitä ostaa. Ei tukijussien rahat nyt ihan joka asiaan riitä, pontikkaa on aina saanut kohtuu halvalla.

      Se että alussa epäiltiin hiip akkaa, kuvastaa ettei kaikilla ole ne muumit kotona tai ovat jäätyneenä porttikongissa. Mööpelit viettäköön rauhallisen joulun perheen kesken.

      Sen sijaan mansikka- ja matkailupreerioilla kuohuu, kaikenkarvaisessa perhepiirissä Sarvijoella ei nyt odoteta innolla joulun notkuvia pöytiä vaikka mies nyt kotiin päästettiinkin vapaalle vastaamaan teoistaan. Päästetäänhän niitä Oulun väkisinmakaavia aviomies-kandidaattejakin vapaaksi vaikka nyt vähän sakkolihaa turmelivatkin kuten kulttuuriinsa sopii - tämä on se uusi normaali.

    • wanha-sananlasku

      Wanha sananlasku Jurvas on hyvä turvas ei enää pidäkään paikkaansa siellä joutuu mördatuksi

    • vähäkiinostais

      sanokaa ny sillai selekokielellä kierrellen kuka kuali ja kuka könttäs kun se ny oli puoli vahinko..oli ny kännis tai ei...tuskin tunnen tai sitten...joo....itte oon kylillä asunu yli 20v sitten lähteny..aina välillä käyn

    • nippondenso

      aika monta veijoa istuskelee valvonnassa kun joka linjalla poistetaan viestejä..ei ed.kirjoittaja älä ny ihan suoraan oikeeta nimeä pist'...vihjaile hienosti että muutkin tajuaa

    • herkkoo

      Kovaa ajaa villarilla joskus samoon velimies enny muista flikasta mitää sanua

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe