Saarioisen laatikot joka kaupassa sama tarjoushinta?
Vastaukset 4
- jollainkalliimpaa
Ei ole mitään vapaata kilpailua. Tuetteet samoissa hinnoissa kaikilla?
- P_D
Olin joskus 90 luvulla autokuskina ja jakelin mm. Saarioisen tuotteita kauppoihin. Silloin oli vielä konsulentit erikseen jotka möivät eineksiä kauppoihin ja jakeluautokuskit sitten toimitti tilatut.
Sattuipa sit kerran että Pirkka maksalaatikot loppui ja olis tarvinut k-kauppaan, konsulentille puhelu että nyt loppu tavara, mtäs tehdään.
Kysyi että onko tavallisia, -on, ootas hetki ja pian tuli herra konsulentti paikalle pirkka maksalaatikon kansia nippu muassaan ja siinä sitte kannet vaihdettiin joihinkin satoihin laatikoihin.
Kyllä olisi ollut kuluttaja niin mielissään jos olisi tietänyt että saikin priimaa maksalootaa pirkka hinnalla :) - retrytu
Sama kesällä kun yrittää ostaa Ingmanin tuutteja, jotka on parhaita, niin kaikkialla dominoi pingviinituutit. Sama varmaan talvellakin. Samoin fazer dominoi karkkihyllyjä mielestäni hieman liikaa.
- Ihminenmyös
Tokmannilla oli vinot pinot Fazerin suklaata jäljellä joulumyynnistä, muut oli aika hyvin menneet.
Onko palmuöljyn käyttö vaikuttanut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441