Köyhän rukous ja pyyntö

köyhlapsi

Lähetä Jeesus joku ihminen joka auttaisi minua rahallisesti. Minulla on edunvalvoja ja olen nyt talousahdingossa eli velkaa on ja ne pitäisi hoitaa. Siunausta jokaiselle tämän kirjoituksen lukeneille ja auttajille. Pienikin apu on tarpeen.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässäjoitainneuvoja

      Entä jos menisit käymään sosiaalitoimistossa, eikös siellä auteta?

      Edunvalvoja voisi myös neuvoa, se on muuten hänen työnsä!
      Jos edunvalvoja ei tiedä, niin hänen tulee kysyä asiaa kunnasta, sosiaalitoimistosta tai jostain muualta!

      Mistä sinulle on tullut velkaa?
      Kunnassa on varmaan joku virkamies/nainen joka tietää velkasaneerauksesta, pyydä edunvalvojaasi kysymään häneltä.

      Nyt on niin että Suomessa ei tarvits kuolla nälkään, sosiaalitoimisto on sitä varten.

      Entä jos kysyisit seurakunnasta tai Pelastusarmeijasta.
      Kun kysyy ja pyytää edunvalvojaa kysymään, niin kyllä löytyy paikka mistä saa apua!

      Kyllä minä rukoilen. Mutta sinun pitää itsesikin kysellä ja keksiä keinoja.
      Ja edunvalvojasi!

      • köyhlapsi

        sosiaalitoimisto ei auta! Minulle on tullut velkaa yksityiseltä. Minulla on vasta vaihtunut edunvalvoja ja se on tiukka kun minulla on meneillään velkasaneraus. Minulla on tosi hankala tilanne. Rukous tässä vain auttaa että Jeesus lähettäisi auttavan ihmisen.


      • tyhmempimaksaa
        köyhlapsi kirjoitti:

        sosiaalitoimisto ei auta! Minulle on tullut velkaa yksityiseltä. Minulla on vasta vaihtunut edunvalvoja ja se on tiukka kun minulla on meneillään velkasaneraus. Minulla on tosi hankala tilanne. Rukous tässä vain auttaa että Jeesus lähettäisi auttavan ihmisen.

        Olet tosi jeesustelijoiden synnyttämä, eihän vielä ole edes lama.


    • dfgdfghfdgh

      Rukoilin puolestasi Jeesusta. Siunattua joulua sinulle. Toivottavasti löydät uuden alun. Voisitko järjestää aivoriihen ystäviesi kanssa ja pohtia kaikki ideat, hurjatkin, joilla voisit ehkä tilannettasi auttaa? Tapoja tienata rahaa, säästää rahaa, neuvotella, anoa avustusta, myydä jotain.

      • ughugh

        Pappien aivoriihi, miten saa kusetettua yhteiskunnalta enemmän rahaa.


    • tyhjäkäsi

      Jeesustelut maksaa aina tyhmin ihminen, mitä jos tyhmempiä ei ole.

    • yritäuudelleenjausko

      Nyt on alkanut kuitenkin "projekti".
      Rukoilen puolestasi.

      Yritä, keksi, ole rohkea, rukoile. älä masennu, yritä uudelleen ja uudelleen!

      Hyvää ja armorikasta Joulua!

      • yritäuudelleenjausko

        Söin öool liikaa ja on hyvä olo

        Aromikas joulu, avaan kaljan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe