Lähetä Jeesus joku ihminen joka auttaisi minua rahallisesti. Minulla on edunvalvoja ja olen nyt talousahdingossa eli velkaa on ja ne pitäisi hoitaa. Siunausta jokaiselle tämän kirjoituksen lukeneille ja auttajille. Pienikin apu on tarpeen.
Köyhän rukous ja pyyntö
8
<50
Vastaukset
- tässäjoitainneuvoja
Entä jos menisit käymään sosiaalitoimistossa, eikös siellä auteta?
Edunvalvoja voisi myös neuvoa, se on muuten hänen työnsä!
Jos edunvalvoja ei tiedä, niin hänen tulee kysyä asiaa kunnasta, sosiaalitoimistosta tai jostain muualta!
Mistä sinulle on tullut velkaa?
Kunnassa on varmaan joku virkamies/nainen joka tietää velkasaneerauksesta, pyydä edunvalvojaasi kysymään häneltä.
Nyt on niin että Suomessa ei tarvits kuolla nälkään, sosiaalitoimisto on sitä varten.
Entä jos kysyisit seurakunnasta tai Pelastusarmeijasta.
Kun kysyy ja pyytää edunvalvojaa kysymään, niin kyllä löytyy paikka mistä saa apua!
Kyllä minä rukoilen. Mutta sinun pitää itsesikin kysellä ja keksiä keinoja.
Ja edunvalvojasi!- köyhlapsi
sosiaalitoimisto ei auta! Minulle on tullut velkaa yksityiseltä. Minulla on vasta vaihtunut edunvalvoja ja se on tiukka kun minulla on meneillään velkasaneraus. Minulla on tosi hankala tilanne. Rukous tässä vain auttaa että Jeesus lähettäisi auttavan ihmisen.
- tyhmempimaksaa
köyhlapsi kirjoitti:
sosiaalitoimisto ei auta! Minulle on tullut velkaa yksityiseltä. Minulla on vasta vaihtunut edunvalvoja ja se on tiukka kun minulla on meneillään velkasaneraus. Minulla on tosi hankala tilanne. Rukous tässä vain auttaa että Jeesus lähettäisi auttavan ihmisen.
Olet tosi jeesustelijoiden synnyttämä, eihän vielä ole edes lama.
- dfgdfghfdgh
Rukoilin puolestasi Jeesusta. Siunattua joulua sinulle. Toivottavasti löydät uuden alun. Voisitko järjestää aivoriihen ystäviesi kanssa ja pohtia kaikki ideat, hurjatkin, joilla voisit ehkä tilannettasi auttaa? Tapoja tienata rahaa, säästää rahaa, neuvotella, anoa avustusta, myydä jotain.
- ughugh
Pappien aivoriihi, miten saa kusetettua yhteiskunnalta enemmän rahaa.
- tyhjäkäsi
Jeesustelut maksaa aina tyhmin ihminen, mitä jos tyhmempiä ei ole.
- yritäuudelleenjausko
Nyt on alkanut kuitenkin "projekti".
Rukoilen puolestasi.
Yritä, keksi, ole rohkea, rukoile. älä masennu, yritä uudelleen ja uudelleen!
Hyvää ja armorikasta Joulua!- yritäuudelleenjausko
Söin öool liikaa ja on hyvä olo
Aromikas joulu, avaan kaljan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418