Tieteellisiä todisteita - muttei evoluutiolle

Evoluutiouskovaisten loppumattomasta epärehellisyydestä kertoo se, että geneettiselle rappeutumiselle löytyy tieteellisiä todisteita vaikka kuinka paljon, mutta evoluutioteorialle ei ainuttakaan. Geneettiselle rappeutumiselle löytyy mm. seuraavia todisteita:

- Epigeneettisten mekanismien aiheuttamat geenivirheet.
- Eliölajin eriytymisen ja sisäsiittoisuuden aiheuttama informaatiokato.
- Voimakas mutaatiotaajuus lisääntymisen yhteydessä; jokainen sukupolvi tuo 100-200 uutta geenivirhettä genomiin.
- Mitä iäkkäämpi isä, sitä enemmän haitallisia mutaatioita kertyy jälkikasvulle. jne. jne.

Lista evoluutioteorian tieteellisille todisteille on tyhjä. Tosin pseudotieteilijät alkavat höpöttää jostakin valaan siirtymäfossiileista. Mutta ihmisen järjestelemillä kuvitteellisillä fossiililinjoilla ei ole mitään tekemistä tieteen kanssa, koska fossiilit eivät perustu havaintoihin vaan kehäpäättelyyn, jonka varaan koko evoluutioteoria rakentuu.

On surkuhupaisaa, etteivät evoluutiouskovaiset kykene näyttämään ainuttakaan tieteellistä todistetta evoluutiolle, mutta siitä huolimatta kehtaavat haukkua vajakeiksi niitä, jotka eivät suostu uskomaan evoluutioteoriaan ihan järkisyistä, eli koska näyttö puuttuu. Siksi evoluutioteoria on uskonto.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millainen geneettinen monimuotoisuus saattoi vallita hypoteettisessa Adamin ja Eevan kahden hengen populaatiossa hypoteettisessa paradiisissa?

      Entä millainen geneettinen monimuotoisuus saattoi vallita hypoteettisessa vedenpaisumuksen jälkeisessä tilassa koko eliökunnassa, Nooan ja kumpp. ja eliökunnan poistuttua arkista?

      Jospa kerrankin vastaisit näihin kahteen yksinkertaiseen kysymykseen ja jättäisit vaihteeksi spammaamisen vähemmälle.

      • Et taaskaan kyennyt näyttämään tieteellisiä todisteita evoluutiolle, vaikka haastoin. Sinä spammaat, koska et kykene argumentoimaan käyttäen tieteellisiä havaintoja. Minulla on argumentteina tieteelliset havainnot geneettiselle rappeutumiselle. Mitä sinulla on?


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Et taaskaan kyennyt näyttämään tieteellisiä todisteita evoluutiolle, vaikka haastoin. Sinä spammaat, koska et kykene argumentoimaan käyttäen tieteellisiä havaintoja. Minulla on argumentteina tieteelliset havainnot geneettiselle rappeutumiselle. Mitä sinulla on?

        Evoluution todisteet löydät vaikka Googlella. Ellet, et edes osaa käyttä tietokonetta.

        Geneettiselle rappeutumiselle sinulla ei ole muuta näyttöä kuin höpinäsi.


      • Tieteenharrastaja
        kekek-kekek kirjoitti:

        Evoluution todisteet löydät vaikka Googlella. Ellet, et edes osaa käyttä tietokonetta.

        Geneettiselle rappeutumiselle sinulla ei ole muuta näyttöä kuin höpinäsi.

        Heh heh, kekkuli pakenee taas sen väittämän taakse että jossain mystisessä paikassa olisi muka vuorenkorkuinen pino evpluution todisteita joista hän itse ei osaa nimetä ainoatakaan, hehe!


      • Tieteenharrastaja kirjoitti:

        Heh heh, kekkuli pakenee taas sen väittämän taakse että jossain mystisessä paikassa olisi muka vuorenkorkuinen pino evpluution todisteita joista hän itse ei osaa nimetä ainoatakaan, hehe!

        Siinä jo toinen tunnustaa puutteensa tiedonhaun taidossa.


      • tieteenharrastaja
        Tieteenharrastaja kirjoitti:

        Heh heh, kekkuli pakenee taas sen väittämän taakse että jossain mystisessä paikassa olisi muka vuorenkorkuinen pino evpluution todisteita joista hän itse ei osaa nimetä ainoatakaan, hehe!

        Nikkivoroilmoitus.


      • tieteenharrastaja
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Et taaskaan kyennyt näyttämään tieteellisiä todisteita evoluutiolle, vaikka haastoin. Sinä spammaat, koska et kykene argumentoimaan käyttäen tieteellisiä havaintoja. Minulla on argumentteina tieteelliset havainnot geneettiselle rappeutumiselle. Mitä sinulla on?

        Jos uskot kirjaimellisesti luomiskertomuksen, keke esitti sinulle juuri kaksi todistetta, jotka kumoavat aloitukseksi väitteet.


    • Tieteenharrastaja

      Kirja lertoo että Aadam ja Eeva olivat täydellisen virheettömiä geeniensä puolesta eikä heissä rappeutuminen siksi voinut näkyä siellä puolella ja niinpä Aadam eliki 900 vuotiaaksi. Toki hänen huonot elämäntapansa vahingoittivat hänen perimäänsä siten että hänen jälkeläisensä elivät vähemmän vuosia kuin hän. Ja vähitellen ihmisen elinikäö vakiintui sinne noin 80 v. ikään saakka jossa kohdassa Raamattu kertoo Jumakan itsensä pysäyttäneen rappeutumisen siten että ihmiset voisivat jatkossa elää tuon verran. Lähisukulaisten avioliitot torpattiin myös tuolloin.

      Vitsi että tuo Raamattu on niin tavaatttoman looginen että entistä ateistia oikein hämmästyttää enkä kadu ytään sitä että luin kerran nuorena lävitse tuon teoksen ihan vain yleissivistääkseni itseäni. Se teki vaikutuksen josta olen yhä iloinen vaikka olen jo vanha mies.
      Olen satavarma siitä että yksikään ihminen ei olisi ikinä voinut omasta päästään keksiä tuollaista teosta.
      Vai kuvittteletko että joku olisi osannut 2000 v. sitten ennustaa meidän päivistämme näin? : 3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
      4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
      5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
      6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
      7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
      8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
      9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
      10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
      11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
      12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
      13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
      14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
      15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
      16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
      17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
      18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
      19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
      20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
      21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
      22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
      23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.

      • >>Kirja lertoo että Aadam ja Eeva olivat täydellisen virheettömiä geeniensä puolesta eikä heissä rappeutuminen siksi voinut näkyä siellä puolella ja niinpä Aadam eliki 900 vuotiaaksi. <<

        Mikä kirja?


    • kerrottakoonsekin

      Jumalaa ei ole, tai ei voi saada hänestä tietoa, toteamus on filosofian alaan kuuluva ennakko-olettamus.

    • Luucifer

      Tomi, olet jäänyt kiinni niin monesta valheesta ja oikeiden tieteentekijöiden töiden vääristelystä, ettei sinun sanomisillasi ole enää mitään merkitystä.

      Harhaiset paasauksesi eivät vakuuta ketään muuta kuin sinut itsesi ja palstan vanhan kaappihomon.

    • Säilyttääksemme asettamasi keskustelun niin sanotun "tason"; kreationismstä ei ole ainuttakaan todistetta, evoluutiosta on.
      Olemme tajunneet kaiken olennaisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3182
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2158
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      319
      2123
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2020
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1799
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1251
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe