Suomen syöksy olisi ollut pysäytettävissä

tyhmätpäättäjät

Valtio hakannut miljardeja kaikenmaailman umz-kauppoihin (O P Heinonen). Mikäli jollain ministerillä olisi ollut munaa laittaa vuonna 2009 virtuaalivaluuttoihin miljardi euroa, niin arvo olisi ollut viime vuoden alussa 30000 kertainen. Eli Suomi olisi saanut 30000 miljardia euroissa, koska verot olisivat valuneet valitiolle. Se summa olisi sijoitettu moniin eri kohteisiin, niin tuo summa kasvaisi korkoa joka vuosi vähintäin 1000 miljardia euroa!!! Voitaisiin lopettaa kaikki verotus Suomessa ja tehdä maastamme veroparatiisi. Hinnat laskisivat roimasti, kuluttajilla rahaa yllinkyllin. Bitcoineja olisi riittänyt moiseen, mutta helppo niitä olisi louhia lisää laskutoimituksineen, kun olisi laitettu kaikki koulujen yms firmojen tietokoneet louhimaan uutta valuuttaa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi_että

      Ilmanostajasta olisi ollut vähemmän vahinkoa jossain teleyhtiössä kuin nyt opetushallituksessa, kysymys on kuitenkin meidän lastemme tulevaisuudesta.

      • satahutsu

        Sinun lastesi tulevaisuus ei kiinnosta ketään. Hoida itse tekeleesi äläkä niitä muille lykkää.


      • Paitsi_että
        satahutsu kirjoitti:

        Sinun lastesi tulevaisuus ei kiinnosta ketään. Hoida itse tekeleesi äläkä niitä muille lykkää.

        Normaalitapauksessa lasten tulevaisuus kiinnostaa heidän vanhempiaan.


    • näinolis

      Suomella menisi ikuisesti hyvin, jos oltaisiin toi bitcoinjuttu toteutettu. 1000miljardilla eurolla pyörittäisi joka vuosi taloutta, ilman, että tarvitsisi kerätä mitään veroja mistään. 100 miljardia vuodessa jo riittäisi. Kaikki alvit, pääoma, palkka, sähkö, alkoholi sokeri, yms. verot olisi poissa ja maassamme olisi kaikki halpaa

    • tyhmähallitus

      Olisi todellakin ollut hyvä, jos joku ministeri olisi tuon bitcoinjutun toteuttanutv v2009 ja myynyt tämänvuoden alussa . Ei tarvitsisi enää koskaan kerätä maassamme veroja, kun joka vuosi toi summa kasvaisi korkoa vähintäin 1000 miljardia. Suomessa on muutama, kun rikastuivat bitcoineilla tyhjästä useisiin kymmenien miljoonien voittoihin. Niistä, kun ei vielä läheskään kaikki maksa veroja, kun helppo siirtää voitot veroparatiiseihin. Suomessa taatusti muutamia, jotka tienanneet jopa miljardin tuolla valuutalla.

    • hallituskusee

      Sipilä hokee koko ajan hinttimäisellä äänellä. Maamme talous on nousussa työllisyys 72% on tavoitettu. On tavoitettu tilastojen mukaan. Totuus on aivan toinen. Orjatyöläisillä 9e päivä porukalla on toi tavoita toteutettu. Mun mielestä työllisyystavoite täyttyy, kun kaikki työläiset saavat palkkaa, jolla tulee toimeen, ei mitään tempputyöllistettyjä. Kaikki päivärahalla opiskelevatkin lasketaan työllisiksi.

      • eiorjatyölle

        Aivan kauheeta ihmisten hyväksikäyttöä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe