Nyt ois hyvät neuvot kalliit

Unski775

Elikkä olen 43v töissä käyvä mies ja tarttisin pikaisesti jostain saada 1000e lainaksi. Pitäisi matkustaa Pohjois - Suomeen ja ostaa joululahjoja sukulaisille. Itselläni on sellainen tilanne että ulosotto vie niin paljon ettei jää käteen vuokran jälkeen kuin hippeet.. Jos jollain on tietoa mistä saisi lainaa tai kuka uskaltaisi lainata voimme keskustella lainaehdoista , olen ollut nykyisessä työssä 9 vuotta että takaisin maksu on kyllä taattu

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhä_ystävä

Ei kuulosta pakolliselta menolta. Ensi jouluna sitten. Voimia!

• EkoJoulu

Jospa lausuisit kaikille sukulaisille kauniin runon. Eino Leinolla on esim hyviä. Ei maksa mitään. Esim.
      "Minä joka en nauttinut onnestain
      kuin sieltä ja täältä murun!
      Tää pöytä mulleko katettu ois?
      Ois tullutko loppu surun?"

Eino Leino

• Olevarovainen

Älä missään nimessä ota Vipiltä äläkä Suomilimiitiltä:( Minulla kokemusta ja korot karseita:( Myös Ferratum on ryöstöfirma. Resurs Bank on hyvä koska voit valita korottomat maksut. Tsemppiä ja hyvää Joulua.

• Sanompahan_vain

"Itselläni on sellainen tilanne että ulosotto vie niin paljon ettei jää käteen vuokran jälkeen kuin hippeet... ....että takaisin maksu on kyllä taattu"

Huono jopa provoksi. Ei kukaan ole sentöön noin tyhmä

• Vaikea_parantaa_enää

43-vuotias, tehnyt ikänsä töitä ja tuloksena on pelkkää ulosottoa. Kyllä näitä on tämmöisiäkin, sillä joiltakin puuttuu penaalista teroitin.

• Ajatusontärkein

Sukulaisille joululahjoja tonnilla!? No tuo kertookin miksi olet ulosotossa... Lähetä kaikille joulukorti, se riittäköön.

• haetukea

Joko sulla on aivan liian kallis vuokra, tai sitten maksat ehkä jotain lainaa joka ei ole ulosotossa? Tai ehkä on peliongelmaa. Kelalta kyllä saat apua jos ulosoton ja asumisen jälkeen ei jää kuin muutama roponen. Pitäisi jäädä ainakin 490 eurjos asut yksin. Sekä ulosotto että asumiskustannukset ovat pakollisia kustannuksia, joita huomioidaan perusturvan laskelmassa.. katso kela.fi toimeentulotuen laskenta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe