Voiko ateisti tehdä hyvää uskovaisille?

Nyt on mahdollisuus kerskata kaikella sillä hyvän tekemisellä, jolla ateistit ovat vaivanneet itseään tuottaakseen mielihyvää ja onnea uskovaisille. Olkaapa hyvä!

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi".

      • otatko sä siis suihin?!


      • En edes voinut kuvitella, että voit ylittää aiemmat idioottimaisuutesi.


    • Clauss

      Uskonnonvapaus.

    • On fakta ja tieteellinen totuus, että yksikään ateisti ei ole tehnyt hyvää auttaakseen uskovaisia.

      jetlag

      • Fatsapp

        Toivon kaikkea hyvää ja voimia omaisillesi!


      • AimoMatinpoika

        Ei tuo ole fakta, ainoa fakta mikä täällä on käynyt ilmi on että ei-kirj kirjoittamat postaukset ovat idiotismia, epäilen vahvasti jos hänet tutkittaisiin saataisiin selville mistä idiotismi johtuu,,,but who cares.


      • får fitta


    • ettänäinon

      Taas mieleltään häiriintynyt aloittaja meuhkaa Ateistipalstalla, mutta vastaan. Ystävä piiriini kuuluu moniakin Uskovaisia jopa eri lahkoista..olen auttanut heitä useinkin eri tilanteissa, eikä meillä keskenään ole mitään ristiriitaa, vaikka tiedämme toistemme ajatusmaailman. Olemme senverran fiksuja,ettemme puutu toistemme yksityis asioihin, siis olemme tavallisia kavereita keskenään!!

      • Hänet saataisiin lopettamaan jos kukaan ei häntä kommentoisi, kun hänelle vastailemme hän vain innostuu.


      • juurin niin kannattaa tehdä jatkossa.


      • aloittaja_
        epikuros kirjoitti:

        juurin niin kannattaa tehdä jatkossa.

        Entä jos kokeilisitte argumentointia? Ateistit ovat mm. syyttäneet tällä palstalla uskontoja sodista vuosikausia. Nyt kun aiheesta on ketju jossa väitteiden perusteluja voitaisiin käydä tarkemmin läpi, niin mitä tapahtuu?

        Ateisteilla ei ole mitään sanottavaa.


      • "Nyt kun aiheesta on ketju jossa väitteiden perusteluja voitaisiin käydä tarkemmin läpi, niin mitä tapahtuu?"

        No mitäpä faktasta voi enempää argumentoida? Tämänkin vuosisadan suurimpien sotien taustalla ovat uskonnot. Al Qaida teki tähän mennessä pahimmat terrori-iskut uskonnon nimissä, koska epäuskoiset häpäisivät kahden pyhän moskeijan maata, Saudi-Arabiaa (=läheinen liittosuhde USA:n ja SA:n välillä, USA:n, UK:n ja Ranskan sotilaiden jääminen SA:aan Gulf I:n jälkeen). Terrori-iskuista alkoi globaali terrorismin vastainen sota ja Jumala antoi neuvoja Yhdysvaltain presidentille George Bushille hyökätä Irakiin 2003.

        https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_withdrawal_from_Saudi_Arabia

        https://www.theguardian.com/world/2005/oct/07/iraq.usa


    • Tiedemiehillä ja Uskovaisilla on sama selitys eri nimikkeillä.

      Tiedemiehet ;
      " Maailmankaikkeudella ei ole velvoitetta olla järkeenkäypä ihmiselle..."

      Uskovaiset ;
      "" Älä kyseenalaista Jumalan tekosia ""

      Eli, älä kyseenalaista mun ateismia ja jos se ei käy järkeen niin kysy tiedemieheltä miksi...

      • ai niin, ja toivotan onnea uskovaiselle ! tai annan puudutus piikin jolla saa kivut pois


      • tiedemiehet... nuo nykyajan profeetat, papit ja poppamiehet... en kysy heiltä asioita, joita he itsekään eivät tiedä. Ei kiitos!


    • Luovuta.sinäkin

      Kerskaan kun käsketään:

      Olen luovuttanut verta. Tosin nyt siirtynyt verihiutaleiden luovuttamiseen, koska veripalvelun mukaan siitä on suurempi hyöty ja minun vereni tähän sopii. Verihiutaleluovutus tosin kestää toista tuntia, mutta luen mielelläni muutenkin, joten mikäs ongelma siinä on maata ja lueskella.

      Luovuttamani veri tai verihiutaleet menevät syöpäpotilaille, synnyttäville äideille, leikkauspotilaille, onnettomuuksien uhreille jne ihan uskontoa kysymättä. Olen luovuttanut verta liki 30 kertaa ja nyt hiutaleita pari kertaa. Luovuttamastani yli kymmenestä verilitrasta varmasti osa on mennyt kristityillekin.

      • Hiero kerskas terskaani: käsken. Kulliveren matka koskee
        sykkivänä, Amen


      • Anonyymi
        ei_kirj kirjoitti:

        Hiero kerskas terskaani: käsken. Kulliveren matka koskee
        sykkivänä, Amen

        fraweser


    • ristiinnaulitaan

      Uskovaisille ei kannata tehdä hyvää, syntyy vain lisää kärsimyksen synnyttäjiä.

    • omaoikea

      Paljastin hihhuliveljelleni että hän oli itse luonut oman jumalansa.
      Hän sanoi että vain jumala tietää mitä jumala tahtoo.
      Kuitenkin hän kertoi varmana totuutena jumalansa tahtoa.
      Sanoin hänelle että jumalan lisäksi vain jumalan luoja voi tietää mitä jumala tahtoo.

    • Anonyymi

      Viimeksi tänään ostin kassillisen ruokaa itselleni. Verojen osuus ruoan hinnasta on Suomessa Euroopan suurin, ja osa siitä verosta menee kirkolle.
      Autoin siis rahallisesti. Tahtomattani.

    • Anonyymi

      Matteuksen evankeliumi:
      6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
      Mutta tämä on aidon evankeliumin alku.

      • Anonyymi

        En palvele jumalaa. Helppo valinta rahan ja mielikuvitusolennon välillä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe