ei-kirj on uskosta osaton provoilija !

huomioikaa

Tiedoksenne, eli Jumalankieltäjä provokaattori on kyseessä !

Hänen omien sanojensa mukaan siis !

" ei-kirj
22.12.2018 2:29

joo.kirj kirjoitti:
Kerrotko nyt itse sen ?
Minulle sillä asialla ei ole merkitystä, koska en ole uskovainen enkä edes nimeltä kristitty. "

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamina_kuumaksi

      ei-kirj. on pilkkaaja. Nikki ei-kirj. kirjoitti: "Pilkkaan mielelläni jumalaanne. Hän on sen ansainnut."

      • Muuan_ateisti

        Tiedoksenne, että sama provokaattori häiriköi myös ateismipalstalla. Siellä hän esittäytyy ateistina, mutta kuitenkin on kritisoivinaan ateismia ja ateisteja, yleensä sanomatta mitään järkevää. Näyttää yrittävän haastaa riitaa. Ihan tyhjänjauhaja koko tyyppi on. Älkää välittäkö hänestä.

        Niin, itse uskon, että jokainen ihminen saa uskoa mitä uskoo tai olla uskomatta, eikä ihmisiä kannattaisi arvostella sillä perusteella. Kaikilla meillä on omat polkumme elämässä, joiden mukaan olemme muovautuneet sellaisiksi kuin olemme. Joku uskoo, joku ei usko. Samoin joku keskustelee asiallisesti vaikka mistä aiheesta, joku vain häiriköi ja pelleilee.


    • Samaatietä

      Ei hän ole muuta mielestäni kirjoittanutkaan. Kertonut tuon ja osoittanut, eikä ole esittänyt olevansa uskovainen.

      • Aamen.

        On hyvä tunnustaa oma värinsä.

        En ole kristitty enkä uskovainen.

        Olen ateisti.


      • ei-kirj kirjoitti:

        Aamen.

        On hyvä tunnustaa oma värinsä.

        En ole kristitty enkä uskovainen.

        Olen ateisti.

        Olio, joka on hukuttanut koko maailman ja tappanut kaikki muut ihmiset kahdeksaa lukuunottamatta, ja on syyllinen Vanhan testamentin tekoihin ja tappamiseen kehottaviin käskyihin, ei todellakaan ansaitse osakseen mitään muuta kuin pilkkaa ja paheksuntaa. Tekeytyy vielä rakkauden Jumalaksi... höh... no Jeesus ei häneen uskonut vaan ajatteli Jumalan olevan joku muu kuin vanhan liiton Jahve tai sitten Jeesuksen ajatukset menivät sekaisin hänen luullessaan vanhan liiton enkeliä Jumalaksi. Enkelihän se on, joka Vanhassa testamentissa puhuu ja näyttäytyy ihmisille... ei se mikään kaiken olevaisen luoja ole. Vai onko joku nähnyt Jumalan Jeesuksen mielestä?


      • Samaatietä
        ei-kirj kirjoitti:

        Olio, joka on hukuttanut koko maailman ja tappanut kaikki muut ihmiset kahdeksaa lukuunottamatta, ja on syyllinen Vanhan testamentin tekoihin ja tappamiseen kehottaviin käskyihin, ei todellakaan ansaitse osakseen mitään muuta kuin pilkkaa ja paheksuntaa. Tekeytyy vielä rakkauden Jumalaksi... höh... no Jeesus ei häneen uskonut vaan ajatteli Jumalan olevan joku muu kuin vanhan liiton Jahve tai sitten Jeesuksen ajatukset menivät sekaisin hänen luullessaan vanhan liiton enkeliä Jumalaksi. Enkelihän se on, joka Vanhassa testamentissa puhuu ja näyttäytyy ihmisille... ei se mikään kaiken olevaisen luoja ole. Vai onko joku nähnyt Jumalan Jeesuksen mielestä?

        On. Uskovainen joka on uudestisyntynyt. Pyhä Henki vaikuttaa mielenmuutoksen, jossa näemme Jeesuksen ilmentymisen.


      • Samaatietä kirjoitti:

        On. Uskovainen joka on uudestisyntynyt. Pyhä Henki vaikuttaa mielenmuutoksen, jossa näemme Jeesuksen ilmentymisen.

        Ja Pyhä Henki pitää hyväksyttävänä kaikki ne teot ja käskyt, jotka Jumalaan (Jahveen) on liitetty Vanhassa testamentissa?


      • Samaatietä
        ei-kirj kirjoitti:

        Ja Pyhä Henki pitää hyväksyttävänä kaikki ne teot ja käskyt, jotka Jumalaan (Jahveen) on liitetty Vanhassa testamentissa?

        Jep. Jos olisit ollut pastori ymmärtäisit oikeassa valossa asian.
        Et voi olla ollut pastori, jos et ymmärrä Jumalan rakkautta ja ekänyt sitä todeksi.


      • Samaatietä kirjoitti:

        Jep. Jos olisit ollut pastori ymmärtäisit oikeassa valossa asian.
        Et voi olla ollut pastori, jos et ymmärrä Jumalan rakkautta ja ekänyt sitä todeksi.

        Oletko sitä mieltä, että kaikki pastorit ymmärtävät todeksi Jumalan rakkauden ja elävät sen todeksi? Pedofiilit myös?


      • Samaatietä
        ei-kirj kirjoitti:

        Oletko sitä mieltä, että kaikki pastorit ymmärtävät todeksi Jumalan rakkauden ja elävät sen todeksi? Pedofiilit myös?

        Sairaita ne on, pedofiilit. Voihan tieten kuka vain olla sairas?

        Todeksi elämisestä.No, kait se on inhimillistä, että pastorikin voi eksyä. Onhan meitä ihmisiä moneksi ja ihmisiähän hekin ovat.


      • Selvyyden_vuoksi
        ei-kirj kirjoitti:

        Aamen.

        On hyvä tunnustaa oma värinsä.

        En ole kristitty enkä uskovainen.

        Olen ateisti.

        Oletko sama joka on kirjoittanut myös poleemikko - nimimerkillä?


      • Samaatietä kirjoitti:

        Sairaita ne on, pedofiilit. Voihan tieten kuka vain olla sairas?

        Todeksi elämisestä.No, kait se on inhimillistä, että pastorikin voi eksyä. Onhan meitä ihmisiä moneksi ja ihmisiähän hekin ovat.

        Eikö ole väärin sanoa syntiä (rikosta) sairaudeksi?

        Ihminen ei voi sairaudelleen mitään, mutta voi halutessaan olla rikoksia tekemättä.


      • Selvyyden_vuoksi kirjoitti:

        Oletko sama joka on kirjoittanut myös poleemikko - nimimerkillä?

        Juuh.


      • Selvyyden_vuoksi
        ei-kirj kirjoitti:

        Juuh.

        Muistan sinut fiksuna ja asiallisena. Miten sinusta on tullut noin veemäinen?


      • Selvyyden_vuoksi kirjoitti:

        Muistan sinut fiksuna ja asiallisena. Miten sinusta on tullut noin veemäinen?

        Toivottavasti sen on vain ohimenevä elämänvaihe. Kasvukipuja. Teini-ikä teettää sitä, mutta ihminen seestyy usein kasvettuaan aikuiseksi.

        Olen ateistina vielä teini. Onneksi en ole uskovainen ateisti (positiivinen ateisti), sillä sellaisella ei ole toivoa muuttua paremmaksi.

        En usko, että Jumalaa, jumalia (luojaa, luojia) ei ole olemassa: pidän mahdollisena, että on tai ei ole. Minulla on siten toivoa muuttua paremmaksi ihmiseksi, koska usko ei saa minua käyttäytymään huonosti muita ihmisiä kohtaan.

        Mitä kauemmaksi etäännyn uskosta, sitä parempi ihminen minusta pitäisi tulla - tai sitten olen erehtynyt ja matkalla kohti lisääntyvää pahuutta (todisteet puhuvat sen puolesta, itse asiassa).

        Kiva, että joku on pitänyt minua fiksuna ja asiallisena. Pyrin aikoinaan olemaan sellainen, mutta turhauduin jossakin vaiheessa... ja lopputulos on tässä, vaikka ei se toivottavasti mikään lopputulos ole vaan väliaikaista niin kuin kaikki muukin...

        Kaikki on väliaikaista eikä mikään ole pysyvää, ikuista. Paitsi totuus. Luoja.


    • markku.lievonen

      Mutta, sitä ihmettelen kahiast´ . Miksi jumalattomat / ateistit viihtyvät näillä foorumeilla. Mikä heitä kiinnostaa ja siten roikkuvat foorumeilla. Normaali ihminenhän juuri etääntyy kohteesta joka ei kiinosta. esim. minua ei saa kiinnostumaan ja menemään Savonlinnan oppeerajuhlille, vaikka joku maksaisi satasen tunnilta. Istumisesta ja kuunnellen musiikia, joka ei todella kiinnosta ja reagoita.

      Niin, ei myöskään ateisti foorumit. Ainut, tekijä, joka on todennäköisin on saada riitapukari uskonnollisesta ihmisestä ja kinaamaan maailman tappiin saakka ja nauttien vedätyksestä.

      • Juuri kuvailit osuvasti tyypillistä verkon trollia. Ei nimimerkkiä ei-kirj uskonto kiinnosta, eikä ateismikaan, vaan ihmisten kiusaaminen ja ärsyttäminen kaikin mahdollisin tavoin.

        Aivan samoin metodein ei-kirj räkättää ateismipalstallakin.


      • Samaatietä

        Voi olla yksinäisyyttä. Ei ole oikein tekemistä niin tappavst aikaansa ja onhan nämäkin sosiaalisia suhteita jonkinlaisia.
        Mielenalueella jotain vaikeuksia, kun saavat nautintoa uskovaisten mollaamisesta.
        Saa vain miettiä sitä rikkonaisuutta, joka näkyy heidän kirjoituksistaan 😣
        Kaikki ei ole hyvin ihmisellä. Satuttanut itsensä syvältä tai satutettu jollain tasolla.
        Ei ole ehyt


      • markku.lievonen
        Samaatietä kirjoitti:

        Voi olla yksinäisyyttä. Ei ole oikein tekemistä niin tappavst aikaansa ja onhan nämäkin sosiaalisia suhteita jonkinlaisia.
        Mielenalueella jotain vaikeuksia, kun saavat nautintoa uskovaisten mollaamisesta.
        Saa vain miettiä sitä rikkonaisuutta, joka näkyy heidän kirjoituksistaan 😣
        Kaikki ei ole hyvin ihmisellä. Satuttanut itsensä syvältä tai satutettu jollain tasolla.
        Ei ole ehyt

        Yksinisyydestähän aina on kysymys ihmisen epäsosiaalisesta käyttäytymmisestä. Syrjäytyneen - tunteesta.
        Kapinoida, jotta huomattaisiin. Sikäli harmillinen käyttäytyminen, ettei sisäiseen yksinisyyteen voi sivulliset vaikuttaa. Piikikäs kuin siili. Tavallan ihmisten tulisi olla lähellä, mutta piikikkyys estää lähelle menemisen.
        No "ahasta on" ja siten iloisuuden mielentila harvinaista herkkua.


      • Samaatietä
        markku.lievonen kirjoitti:

        Yksinisyydestähän aina on kysymys ihmisen epäsosiaalisesta käyttäytymmisestä. Syrjäytyneen - tunteesta.
        Kapinoida, jotta huomattaisiin. Sikäli harmillinen käyttäytyminen, ettei sisäiseen yksinisyyteen voi sivulliset vaikuttaa. Piikikäs kuin siili. Tavallan ihmisten tulisi olla lähellä, mutta piikikkyys estää lähelle menemisen.
        No "ahasta on" ja siten iloisuuden mielentila harvinaista herkkua.

        Jokin sen iloisuuden on vienyt. Mistähän perusluonne sitten syntyy? Toisilla voi olla myös sellainen luonne, että ovat pahantuulisia suurimmaksi osaksi. Tai on sitten menettänyt myöhemmin positiivisyytensä.
        Negatiivisyys vie hirveästi energiaa ja onkuin pyörre joka kasvaa ja kasvaa. Ruokkii itseään 😣 Harmillista. Täytyy olla paha olla.


      • Samaatietä kirjoitti:

        Voi olla yksinäisyyttä. Ei ole oikein tekemistä niin tappavst aikaansa ja onhan nämäkin sosiaalisia suhteita jonkinlaisia.
        Mielenalueella jotain vaikeuksia, kun saavat nautintoa uskovaisten mollaamisesta.
        Saa vain miettiä sitä rikkonaisuutta, joka näkyy heidän kirjoituksistaan 😣
        Kaikki ei ole hyvin ihmisellä. Satuttanut itsensä syvältä tai satutettu jollain tasolla.
        Ei ole ehyt

        "Sisäisesti rikkonainen" ja "tarvitsee eheytymistä". Nämä olivat seurakuntien sisällä suosikkiajatuksia silloin, kun olin pastori. Olin jopa niin tyhmä, että vein eniten rikkinäisen ihmisen mukanani eheytymiskurssille, jossa kurssin vetäjä kehotti kuulijoitaan menemään ajassa taakse päin aina äidin kohtuun asti, koska siellä tehtiin ensimmäiset synnit. Kun kurssin oppitunti oli ohi, niin häpesin itseäni seurakunnan johtajana, koska olin saattanut sen heikoimman yksilön alttiiksi moiselle kusetukselle. No, meni vielä kymmenkunta vuotta tai parikymmentä vuotta ja tajusin, että myös kristinusko on kusetusta, vaikka olinkin pitänyt sen sanomaan totena siihen asti.

        Tällaista tällä kertaa.


      • Samaatietä kirjoitti:

        Jokin sen iloisuuden on vienyt. Mistähän perusluonne sitten syntyy? Toisilla voi olla myös sellainen luonne, että ovat pahantuulisia suurimmaksi osaksi. Tai on sitten menettänyt myöhemmin positiivisyytensä.
        Negatiivisyys vie hirveästi energiaa ja onkuin pyörre joka kasvaa ja kasvaa. Ruokkii itseään 😣 Harmillista. Täytyy olla paha olla.

        Mikä yhdistää ateistit ja uskovaiset?

        - Seksi.

        Miten niin?

        - Oletko miettinyt sitä, mitä uskovaiset tekevät?


      • Samaatietä
        ei-kirj kirjoitti:

        "Sisäisesti rikkonainen" ja "tarvitsee eheytymistä". Nämä olivat seurakuntien sisällä suosikkiajatuksia silloin, kun olin pastori. Olin jopa niin tyhmä, että vein eniten rikkinäisen ihmisen mukanani eheytymiskurssille, jossa kurssin vetäjä kehotti kuulijoitaan menemään ajassa taakse päin aina äidin kohtuun asti, koska siellä tehtiin ensimmäiset synnit. Kun kurssin oppitunti oli ohi, niin häpesin itseäni seurakunnan johtajana, koska olin saattanut sen heikoimman yksilön alttiiksi moiselle kusetukselle. No, meni vielä kymmenkunta vuotta tai parikymmentä vuotta ja tajusin, että myös kristinusko on kusetusta, vaikka olinkin pitänyt sen sanomaan totena siihen asti.

        Tällaista tällä kertaa.

        Tarkoitin, että on rikkinäinen jos kokee halua kiusata ja haukkua muita ja muita niinkuin jotkut ateisteina esiintyvät täällä tekevät. En tarkoittanut, että epäuskoiset ovat automaattisesti rikkonaisia.

        Rikkonaisia on myös uskovaisissa.


      • Samaatietä
        ei-kirj kirjoitti:

        Mikä yhdistää ateistit ja uskovaiset?

        - Seksi.

        Miten niin?

        - Oletko miettinyt sitä, mitä uskovaiset tekevät?

        On niitä muitakin yhdistäviä asioita ihmisten keskellä kuin seksi.
        Ei seksissä ole mitään pahaa/ vikaa. Se on luonnollista. Ihminen tekee siittäkin joskus luonnottoman ilmiön.


      • Samaatietä kirjoitti:

        Tarkoitin, että on rikkinäinen jos kokee halua kiusata ja haukkua muita ja muita niinkuin jotkut ateisteina esiintyvät täällä tekevät. En tarkoittanut, että epäuskoiset ovat automaattisesti rikkonaisia.

        Rikkonaisia on myös uskovaisissa.

        No jaa, onhan tuokin varteen otettava näkökulma: rikkinäiset ihmiset kiusaavat muita ihmisiä. Sano se niille kiusatuille, jotta heidän olisi helpompi antaa anteeksi kiusaajilleen. Kiusaajia tämä tieto tuskin auttaa?


      • Samaatietä
        Samaatietä kirjoitti:

        Tarkoitin, että on rikkinäinen jos kokee halua kiusata ja haukkua muita ja muita niinkuin jotkut ateisteina esiintyvät täällä tekevät. En tarkoittanut, että epäuskoiset ovat automaattisesti rikkonaisia.

        Rikkonaisia on myös uskovaisissa.

        Hui tuli tuo "ja muita" kahteen kertaan 😅 ja muita ja muita ja muita....😅


      • jopas.jotain
        ei-kirj kirjoitti:

        "Sisäisesti rikkonainen" ja "tarvitsee eheytymistä". Nämä olivat seurakuntien sisällä suosikkiajatuksia silloin, kun olin pastori. Olin jopa niin tyhmä, että vein eniten rikkinäisen ihmisen mukanani eheytymiskurssille, jossa kurssin vetäjä kehotti kuulijoitaan menemään ajassa taakse päin aina äidin kohtuun asti, koska siellä tehtiin ensimmäiset synnit. Kun kurssin oppitunti oli ohi, niin häpesin itseäni seurakunnan johtajana, koska olin saattanut sen heikoimman yksilön alttiiksi moiselle kusetukselle. No, meni vielä kymmenkunta vuotta tai parikymmentä vuotta ja tajusin, että myös kristinusko on kusetusta, vaikka olinkin pitänyt sen sanomaan totena siihen asti.

        Tällaista tällä kertaa.

        Vai vielä pastori!!!!!!!!!


      • Samaatietä
        jahve.elohim kirjoitti:

        No jaa, onhan tuokin varteen otettava näkökulma: rikkinäiset ihmiset kiusaavat muita ihmisiä. Sano se niille kiusatuille, jotta heidän olisi helpompi antaa anteeksi kiusaajilleen. Kiusaajia tämä tieto tuskin auttaa?

        Niin kuka kokee kenetkin kiusaajaksi..sanotaan, että tlisen viha mies on jonkun paras ystävä.

        Minua ei ole kiusattu, mutta kiitos neuvosta ja muistutuksesta, sanon seuraavan kerran kun joku kiusaa jotakuta, ettei kiusaa ☝

        Tuo onkin muuten hämmentävä asia. Harvoin ihmiset asettuvat puolustamaan kiusattua. Mistä lie johtuu . Ihan karvat nousee pystyyn niskavilloja myöten. Miksei ihmiset puolusta kiusattua?

        Naisena on kyllä joskus tilanne, että olen oelännyt niin raavaat miehet ovat kulkeneet vain ohi.
        Joskus olen myös kaivannut, että tulisi mies, joka uskaltaisi sanoa suorat sanat jollekkin ihmiselle kun en itse uskalla, etrei käy päälle.
        Oon kuitenkin pieni ja hoikka!!!


      • jopas.jotain kirjoitti:

        Vai vielä pastori!!!!!!!!!

        Okei, valehtelin. Minua ei kutsuttu pastoriksi, koska olin pelkkä seurakunnan vanhin ja saarnaaja. Tuntui vain niin hienolta kutsua kerrankin itseään pastoriksi. Sillä nimellä nykyään niitä veljiä kutsutaan, jotka tekevät samaa työtä kuin minä aikoinaan...


      • Samaatietä kirjoitti:

        Niin kuka kokee kenetkin kiusaajaksi..sanotaan, että tlisen viha mies on jonkun paras ystävä.

        Minua ei ole kiusattu, mutta kiitos neuvosta ja muistutuksesta, sanon seuraavan kerran kun joku kiusaa jotakuta, ettei kiusaa ☝

        Tuo onkin muuten hämmentävä asia. Harvoin ihmiset asettuvat puolustamaan kiusattua. Mistä lie johtuu . Ihan karvat nousee pystyyn niskavilloja myöten. Miksei ihmiset puolusta kiusattua?

        Naisena on kyllä joskus tilanne, että olen oelännyt niin raavaat miehet ovat kulkeneet vain ohi.
        Joskus olen myös kaivannut, että tulisi mies, joka uskaltaisi sanoa suorat sanat jollekkin ihmiselle kun en itse uskalla, etrei käy päälle.
        Oon kuitenkin pieni ja hoikka!!!

        Tarvitset kunnon moloa ja oman arvonsa tuntevaa karjua sen takana.

        Miehen kunnia on saada oma naisensa laukeamaan (orgasmi) ja tehdä hänelle muutakin hyvää. Jos siihen ei kykene, niin on parempi vaihtaa miestä.

        Kiusattu mies voi olla vikkelä sängyssä, joten älä hylkää suin päin kiusattua miestä...

        heikkous ei ole syntiä eikä syntiä ole sekään, että on muiden kiusanteon uhri. Ateistit pitävät syntinä sen, että joku on heikko ja häntä kiusataan... (fakta)


      • jopas.jotain
        ei-kirj kirjoitti:

        Okei, valehtelin. Minua ei kutsuttu pastoriksi, koska olin pelkkä seurakunnan vanhin ja saarnaaja. Tuntui vain niin hienolta kutsua kerrankin itseään pastoriksi. Sillä nimellä nykyään niitä veljiä kutsutaan, jotka tekevät samaa työtä kuin minä aikoinaan...

        Kukaan ei usko satujasi!!! Oletko pahastikkin sairas?


      • Samaatietä
        ei-kirj kirjoitti:

        Tarvitset kunnon moloa ja oman arvonsa tuntevaa karjua sen takana.

        Miehen kunnia on saada oma naisensa laukeamaan (orgasmi) ja tehdä hänelle muutakin hyvää. Jos siihen ei kykene, niin on parempi vaihtaa miestä.

        Kiusattu mies voi olla vikkelä sängyssä, joten älä hylkää suin päin kiusattua miestä...

        heikkous ei ole syntiä eikä syntiä ole sekään, että on muiden kiusanteon uhri. Ateistit pitävät syntinä sen, että joku on heikko ja häntä kiusataan... (fakta)

        Mee kuule mäkkee siittä moloines , Nyt meni höpinäksi. Teet omia vääriä johtopäätöksiäsi. Ilmeisesti ajatuksesi pyörivät liikaa seksin ympärillä. Muutenkaan suhdetta ei voi perustaa pelkän seksin varaan !!


      • Samaatietä kirjoitti:

        Mee kuule mäkkee siittä moloines , Nyt meni höpinäksi. Teet omia vääriä johtopäätöksiäsi. Ilmeisesti ajatuksesi pyörivät liikaa seksin ympärillä. Muutenkaan suhdetta ei voi perustaa pelkän seksin varaan !!

        Et siis laukea miehesi avulla?

        Sori vaan, mutta uskikselle ei apua löydy - tai voithan rukoilla jahka se Jahve sais ukkos kiinnostumaan klitoriksestasi niin paljon, että saisit kerran elämässäsi orgasmin?

        Suosittelen silti ihan puhumista vaan ja ohjausta... jospa se jeppe osaa tehdä niin kuin käsketään?


      • Kysyväinen
        ei-kirj kirjoitti:

        Okei, valehtelin. Minua ei kutsuttu pastoriksi, koska olin pelkkä seurakunnan vanhin ja saarnaaja. Tuntui vain niin hienolta kutsua kerrankin itseään pastoriksi. Sillä nimellä nykyään niitä veljiä kutsutaan, jotka tekevät samaa työtä kuin minä aikoinaan...

        Minkä seurakunnan saarnaaja olit, jos saa kysyä?


      • Samaatietä
        ei-kirj kirjoitti:

        Et siis laukea miehesi avulla?

        Sori vaan, mutta uskikselle ei apua löydy - tai voithan rukoilla jahka se Jahve sais ukkos kiinnostumaan klitoriksestasi niin paljon, että saisit kerran elämässäsi orgasmin?

        Suosittelen silti ihan puhumista vaan ja ohjausta... jospa se jeppe osaa tehdä niin kuin käsketään?

        Olen kyllästynyt ahdistelijoihin, joilla pyörii puheet yhden asian ympärillä. Oletko humalassa?


      • Kysyväinen kirjoitti:

        Minkä seurakunnan saarnaaja olit, jos saa kysyä?

        Helluntaiseurakunnan.


      • Samaatietä kirjoitti:

        Olen kyllästynyt ahdistelijoihin, joilla pyörii puheet yhden asian ympärillä. Oletko humalassa?

        Olenko ahdistellut sinua?

        youtoo#

        Miehillä on tapana ajatella naisista yhtä asiaa yli muiden.

        En ole humalassa. Täällä päin ei olla humalassa tähän aikaan. Ehkä illemmalla sitten.


      • Samaatietä kirjoitti:

        Mee kuule mäkkee siittä moloines , Nyt meni höpinäksi. Teet omia vääriä johtopäätöksiäsi. Ilmeisesti ajatuksesi pyörivät liikaa seksin ympärillä. Muutenkaan suhdetta ei voi perustaa pelkän seksin varaan !!

        Annappa ukolles kerrankin kunnon pilluu niin ei ukkos tartte hekumoida vierailla naisilla...


      • jopas.jotain kirjoitti:

        Kukaan ei usko satujasi!!! Oletko pahastikkin sairas?

        Joo, selkäranka on kiero ja niveliä kolottaa. Melko pahasti siis.


      • Kysyväinen
        ei-kirj kirjoitti:

        Helluntaiseurakunnan.

        Alkaako etunimesi J:llä ja sukunimesi K:lla?


      • Samaatietä
        ei-kirj kirjoitti:

        Annappa ukolles kerrankin kunnon pilluu niin ei ukkos tartte hekumoida vierailla naisilla...

        Höpötät mitä sattuu ja provoat. Kirjoitat ihan höpöjä. Tais karata lapasesta?
        Mukavat illanjatkot!


      • Kysyväinen
        ei-kirj kirjoitti:

        Helluntaiseurakunnan.

        Kysyn siksi, koska minua alkoi epäilyttämään, että mahdoimmeko käydä aikoinaan samaa syyskurssia, v.81. Jos olet se, joksi luulen, muistan sinut tosi mukavana ja armollisena kaverina. Voin toki olla väärässäkin, etkä olekaan luulemani kaveri.


      • Kysyväinen kirjoitti:

        Alkaako etunimesi J:llä ja sukunimesi K:lla?

        Ei. Etunimeni alkaa ... ja sukunimeni... emme ole käyneet samaa syyskurssia... sori, jos tuotin pettymyksen... kivahan se on, että on uskon ystäviä ja kavereita. Niin minullakin, mutta kummasti tahtovat tippua pois matkasta kerrottuani heille sen, että heitä on kusetettu...


      • Kysyväinen
        ei-kirj kirjoitti:

        Ei. Etunimeni alkaa ... ja sukunimeni... emme ole käyneet samaa syyskurssia... sori, jos tuotin pettymyksen... kivahan se on, että on uskon ystäviä ja kavereita. Niin minullakin, mutta kummasti tahtovat tippua pois matkasta kerrottuani heille sen, että heitä on kusetettu...

        No, eipä sitten. Hyvää jatkoa sinulle silti. Muuten, Jeesus ei huijaa.


    • olentääntiennyt

      ei-kirj. on eksynyt palvomaan omaa järkeään ja viisauttaan. Hän kokee olevansa muita viisaampi pätee viisaudellaan lyöden ja hakaten muita.

      ei-kirj. viisaus on tyhmyyttä raamatun sanan mukaan.

      • unohdit sanan "älykkyys". Järki ja viisaus eivät riitä kuvaamaan omaa älykkyyttäni. On lisäksi moraali ja eettisyys. Mikä on oikein ja väärin, mikä hyvää ja pahaa, mikä luvallista ja kiellettyä, mikä hyväksyttävää ja tuomittavaa. Olen mestari arvioimaan tätä asiaa, mutta kuinka ollakaan: uskovaiset ja ateistit eivät hyväksy sitä, miten voidaan erottaa nämä toisistaan.


    • näinarvelen

      ei.kirj on uskosta luopunut immeinen. Yritti oman järkensä kautta ymmärtää raamattua ja eksyi pois totuudesta.

    • s-seutulainen

      Entä jos se on kuitenkin kyseisen nimimerkin etsimistä!?
      En mitenkään jaksa käsittää kuinka joku pelkästä kiusanteon halusta jatkaisi palstalla notkumistaan uupumatta ellei hänellä sittenkin olisi pontimenaan jotakin syvemmältä lähtevää.
      Hän myös näyttäisi tuntevan Raamattua jopa kohtuullisessa määrin.
      Se on ainakin varma, ettei Jumala tahtoisi nimimerkin "ei.kirj" :kaan hukkuvan.

      • Minä-se-olen

        Tuskinpa Raamatun Jumala on kiinnostunut hänestä luopuneesta ihmisestä, joka vielä pilkkaa häntä?

        Eikö Raamatun Jumala nimenomaan tahdo rangaista kaltaistani ihmistä? Mitä Raamattu sanoo niistä, jotka luopuvat Herrasta ja kääntyvät häntä vastaan?

        Älkää hyvät ihmiset nyt vain rukoilko sellaisen puolesta, joka on tehnyt syntiä kuolemaksi!

        Kaiken muun pahaksi käytän Jumalan nimeä ehjee asher ehjee.


      • Minä-se-olen
        Minä-se-olen kirjoitti:

        Tuskinpa Raamatun Jumala on kiinnostunut hänestä luopuneesta ihmisestä, joka vielä pilkkaa häntä?

        Eikö Raamatun Jumala nimenomaan tahdo rangaista kaltaistani ihmistä? Mitä Raamattu sanoo niistä, jotka luopuvat Herrasta ja kääntyvät häntä vastaan?

        Älkää hyvät ihmiset nyt vain rukoilko sellaisen puolesta, joka on tehnyt syntiä kuolemaksi!

        Kaiken muun pahaksi käytän Jumalan nimeä ehjee asher ehjee.

        "pahaksi" piti olla "pahan lisäksi".


      • s-seutulainen
        Minä-se-olen kirjoitti:

        Tuskinpa Raamatun Jumala on kiinnostunut hänestä luopuneesta ihmisestä, joka vielä pilkkaa häntä?

        Eikö Raamatun Jumala nimenomaan tahdo rangaista kaltaistani ihmistä? Mitä Raamattu sanoo niistä, jotka luopuvat Herrasta ja kääntyvät häntä vastaan?

        Älkää hyvät ihmiset nyt vain rukoilko sellaisen puolesta, joka on tehnyt syntiä kuolemaksi!

        Kaiken muun pahaksi käytän Jumalan nimeä ehjee asher ehjee.

        Oletko sittenkään LUOPUNUT, luopunut niin, ettet millään tavoin enää - edes sielusi syvyydessä - huuda Jumalan puoleen!?
        Jos olisit täysin kuollut hengellisesti, aivan juuri kuin et olisi koskaan uskossa ollutkaan, sinä et täällä kirjoittelisi.
        Ole varma, että vieläkin Jeesuksen Kristuksen ristin juurella on paikka sinullekin.
        Jos sinussa edes vähäistä vähäisemminkään liikahtaa sydämessäsi jotain Jeesuksen puoleen - tai vaikka et tuntisi senkään vertaa - rukoile ja pyydä, että Herra Jeesus ottaisi sinut takaisin, jos Hän on sinua edes hyljännyt.
        Se mikä ihmiselle on mahdotonta, se on Jumalalle mahdollista.
        Niin kauan kuin on elämää on toivoakin. Ja sinähän elät.


      • s-seutulainen kirjoitti:

        Oletko sittenkään LUOPUNUT, luopunut niin, ettet millään tavoin enää - edes sielusi syvyydessä - huuda Jumalan puoleen!?
        Jos olisit täysin kuollut hengellisesti, aivan juuri kuin et olisi koskaan uskossa ollutkaan, sinä et täällä kirjoittelisi.
        Ole varma, että vieläkin Jeesuksen Kristuksen ristin juurella on paikka sinullekin.
        Jos sinussa edes vähäistä vähäisemminkään liikahtaa sydämessäsi jotain Jeesuksen puoleen - tai vaikka et tuntisi senkään vertaa - rukoile ja pyydä, että Herra Jeesus ottaisi sinut takaisin, jos Hän on sinua edes hyljännyt.
        Se mikä ihmiselle on mahdotonta, se on Jumalalle mahdollista.
        Niin kauan kuin on elämää on toivoakin. Ja sinähän elät.

        No jaa, jos huudan Jumalan puoleen (mitä en tee), niin en huuda ainakaan Vanhan testamentin Jumalan puoleen. Jeesuskin vastusti häntä. (Matt 5-7) Tuskinpa koen enää ikinä tarvetta huutaa Jumalan puoleen: mitä vitun hyötyä siitä voisi olla? Ei niin yhtään mitään. On parempi olla hiljaa kuin hymistä tuuleen...


    • Olen Jumala ja Korkein, joka on tullut ihmiseksi lihassa.

      Miltä kuulostaa?

      Sovitapa noita sanoja Jeesukseen.

    • Jos ei-kirj tyypillä on oma usko kuten Voutilaisen Maunolla Jyväskylässä?

      • Minå en usko. Onko se niin vaikeaa ymmärtää?


    • yksilaumasta

      Taitaa nämä " olin seurakunnassa" jutut ei-kirj nimierkiltä olla tuulesta temmattuja.

      Aika kaukaa haettuja noi "Jeesus vastusti vanhan testamentin Jumalaa" kuitenkin on.

      Ei tartte kovin kauaa olla uskossa tai sanaa opiskella kun selviää, että Jeesus on vanhan testamentin Jumala.. Jos ihan alkeetkin on hukassa niin tuskin on koskaan ollut srk toiminnassa mukana tai varsinkaan vanhin.

      Useasti ihmiset syyttävät Jumalaa kuten ei-kirj kin näyttää tekevän, koska ei ymmärrä Hänen tekojaan. Esimerkiksi kaivetaan israelille annettuja "hävityskäskyjä" joissa Herra käski tuhoamaan koko kansan naisia ja lapsia myöten. Ei ymmärretä, että se kaikki oli Israelin selviytymisen vuoksi välttämätöntä. Useaan otteeseen näemme mitä tapahtuu kun israelilaiset naivat toisista kansoista ja epäjumalat tulevat uskottomien mukana ja johtavat israelin luopumukseen. Jopa kaikista ihmisistä viisain päätyi lopulta kumartamaan vieraita Jumalia vaimojensa johdattamana.

      Isä tekee sen mikä on välttämätöntä Hänen omiensa perille pääsemisen takaamiseksi. Synti ei voi periä Jumalan valtakuntaa. Ei yksikään joka synnissä elää voi seistä Hänen edessään. Meidän puhtaana pysymisemme on välttämätöntä ja se vaatii Herralta valtavia uhrauksia. Ei Hän nauti uskottomien tuhosta, mutta Hän on sitoutunut pitämään huolen omistaan.

      • totuus_voittaa

        “Ei tartte kovin kauaa olla uskossa tai sanaa opiskella kun selviää, että Jeesus on vanhan testamentin Jumala.”

        Selitä kuka on vanhan testamentin Jumalan Isä jos kerran "Jeesus on vanhan testamentin Jumala".

        “Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä!” (Ef 1:3)


      • totuus_voittaa
        totuus_voittaa kirjoitti:

        “Ei tartte kovin kauaa olla uskossa tai sanaa opiskella kun selviää, että Jeesus on vanhan testamentin Jumala.”

        Selitä kuka on vanhan testamentin Jumalan Isä jos kerran "Jeesus on vanhan testamentin Jumala".

        “Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä!” (Ef 1:3)

        "Jos ihan alkeetkin on hukassa ..."

        Alkeet ovat hukassa myös nimimerkiltä "yksilaumasta".

        Jeesus sanoo itsestään:

        "Minä olen Jumalan Poika" (Joh 10:36)


    • yksilaumasta

      Isä on Isä, Poika on Poika, Pyhä Henki on Pyhä Henki ja He ovat yksi, meidän Jumalamme.

      Se, että sä et allekirjoita kolmiyhteisyyttä ei tarkoita muuta kuin, että sultakin on perusteet vielä hukassa.

      En aio alkaa sun kanssa nyt (taas) jankkaamaan Jeesuksen jumaluudesta, varsinkaa ketjussa mikä on pystytetty ihan eriasiaa varten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe