Neuvostoliittokin teki hirmutekoja mutta ei niitä kuvattu ja levitetty maailmalle. Jos joukkomurhat olisi kuvattu ja niitä näytetty ulkomailla Neuvostoliitto olisi menettänyt kaikki ystävät.
Neuvostoliiton propaganda pyrki kuvaamaan maan kaiken hyvän mallimaana.
Moni siihen uskoikin Suomessa ja muualla maailmassa.
isis toimii tyhmästi
6
163
Vastaukset
- 6ui56y54r
päänkatkaisuvideot vain kääntää koko maailman isistä vastaan. Ei niissä ole järkeä.
- ttttttttttttttt
Ei Katynin murhista ole mitään filmiä.20000 puolalaista ammuttiin niskaan montun pohjalla.
Stalin oli antanut käskyn tehdä joukkomurhan. Jo nimensäkin puolesta terrorismiin kuuluu kauhun levittäminen kansan keskuuteen.
Katynin joukkomurha ei ollut terrorismia, vaan totalitaristisen hirmuhallinnon rutiininomainen tapa päästä eroon ikävistä ihmisistä (ja tehdä keskitysleireille tilaa suomalaisille upseereille ja intelligentsijan edustajille, joille olisi sitten pian koittanut sama kohtalo).- Vierailija-2
On tavallaan hyvä, että ihmiset täällä lännessä vähän näkevät, että mitä Islam on kykeneväinen tekemään.
Jokaisen poliitikon pitäisi katsoa nuo videot ja kysyä, että haluatko tätä ideologiaa Eurooppaan.
Surullinen tosiasia on se, että Eurooppalaiset eivät oikeasti tiedä yhtään mitään Islamista. Tietämättömyys on katastrofaalisen heikkoa. Se johtaa koko Euroopan kaatumiseen Islamin vallan alle. Islamin tavoitteena on muuttaa koko maailma Islamistiseksi. Loppupeleissä kaikkien on oltava Muslimeita. Islam on valloitusideologia ja erittäin ovela sellainen. - wrwerwerwer
Kevinillä on jotain asiaa aiheeseen iittyen. Lukekaapa niitä kommenteja tuolta...
https://www.youtube.com/watch?v=6xk7Jh5816c - eeere33
https://www.youtube.com/watch?v=g3pNbTIP-VI
Mark haluaa sanoa jotain asiasta myös.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481