Omakotitalojen hinnat

Talot

Miten näiden vanhojen talojen hinnat on noin taivaissa kun kuitenkin niissä on paljon remontoitavaa. Pyynti hinnat on 260t eikö se ole jo naurettavaa. Kuitenkin edessä monen kymmenen tuhannen remontit.

8

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhydg

Ei mitään rotia rempattavien omakotitalojen hinnoissa.

• Variantti

Olipas harvinaisen yksilöivä kommentti, yhtään ei jäänyt epäselväksi, mistä kyse.
        Omakotitalo, niitähän tässäkin kunnassa lienee 1800-luvulta aina 2019 valmistuneisiin, rempattavia löytyy varmaan 1800 -luvun - 2010 luvulle asti jossei jopa 2010 luvulla valmistuneisiinkin. Tontin koolla on myös jokin osuus hintaan, se kun voi vaihdella hehtaareista satoihin neliöihin. Sitten tietty se mitä pidetään rotittomana hintana. Omaani en myisi alle 280k€ 1991 valmistunut ja nykyisen A-energialuokan täyttävä OKT. Rajamäellä Nurmijärvellä. 140m2 piharakennus 12m2. 3 x ilmalämpöpumppu 2x Mitsubishi Kiragimine ja Panasonic CS-HE12DKE autotallissa. Ylläpito on edullista, paljon tarvii tehdä, mitä nyt vähän maalia lautapintaan ja sekin 2017 tuli tehtyä Tikkurila Ultraa pintaan 60l. Ens kesänä ikkunat läpi, kittaukset ja pokat, pikkuduuni, kun ne on kunnossa kuitenkin, kunhan tsekkaan ja fiksaan, jos on jotain. Jos joku kädetön haluaa omakotiasujaksi, niin mulla on vaan yks neuvo. Älä lähde, okt vaatii huoltoa siinä missä paritalo tai rivari ja se on aina omistajan vastuulla, tosin voi sen jättää tekemättä, jolloin rakennus rapautuu ja menee myyntikelvottomaksi. Oliks tää vielä kyssärin aiheen mukainen vastaus?

• vuokrallehus

Jokainen saa pyytää mitä haluaa. Se ei ole teiltä pois, urpot. Ostajia kyllä löytyy.

• Variantti

Löytyykö? Mistä niitä löytyy? Ja jos niitä aina löytyy, niin miksi hinnat ei ole laukanneet taivaisiin? Meinaan vaan, että jos ostajia on enemmän, kuin tarjoajia, niin hinnat tuppaa nousemaan.
        Joskos vertailtas hieman kehittyneemmän matematiikan osaamista 2. tai 3. asteen differentiaaliyhtiöiden osalta (3. ja ylemmät on pirun vaikeita ) tai vaikka perus kvanttifysiikkaa spinnikvantttien osalta tai diffraktioita ellei sitten interferenssejä, jotka on mielenkiintoisia varsinkin hyödyllisiä tietoliikennetaajuuksia haettaessa hyvät vapaat taajuudet, josta interferensitaajuus löytyy on hyvä. Tää siis perus radiotekniikassa.Moduloitu digitaalinen liikenne on ehkä jotain muuta, mutta ei sekään fysikkaa riko.

• Pohjolasta

Pohjoisesta löytyy halvemmalta. Esimerkiksi vaikkapa Joensuun seutu jne.

• LKV

Remontoimattoman saa jollain 350 000 eurolla eli 260 000 euroa on ihan kohtuullinen hinta, jos remontin tarve jää alle 100 000 euroon. Onneksi ostin omakotitalon silloin, kun sain vielä järkevään hintaan. Nyt käy sääliksi nuoria lapsiperheitä, joiden pitäisi saada melkein 400 000 euron laina.

Hinnat ovat nousseet 90-luvun alusta lähtien ja tulevat ikuisesti nousemaan Nurmijärvelläkin.

• OstohintaOnOikeaHinta

Keskittykää aina vain ostohintojen tarkkailuun.

• Anonyymi

Ne ahneet välittäjät ylihinnoittelevat asunnot provikankiilto silmissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe