Invapaikat ideaparkilla

Sotilaspenkkaaja

Vuosi vuodelta lihavammat suomalaiset (mutta liikuntakykyiset) jättävät pysäköivät autojaan ilman oikeutta invapaikoille kauppakeskuksella. Tilanne täysin kestämätön varsinkin nyt joulun aikaan. Väänsin muutamasta saksalaismerkkisestä sulat solmuun ja annoin peileille runtua.
Jos mietitte mistä johtuu niin kerroin syyn tässä.
Muistakaa käyttää myös pysäköintikiekkoa paikoilla joissa sen käyttö on lisäkilvellä osoitettu.
Liikun jalan, olen vahva ja suorituskykyinen mies että sopii tulla keskustelemaan. Toiseksi jäätte poikkeuksetta. Parempaa joulun jatkoa!

5

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pierevämunkki

      Voisit sä invasetä yrittää tehdä tolle päälles jotain ? Siellä on helvetin paljon piilokatkeruutta.
      Piere kunnolla jotta rentoudut ! Älä mene invapaikkoja lähellekkään jos ne noin rassaava.

    • HYVÄÄjouluaKuitenkin

      Hulluhan sinä olet vaikka vahva oletkin. Tosiaan päästä ne ylimääräiset höyryt pois kehostasi ja rauhoitu.

    • Alina911

      Minunkin mielestäni se on oikein näille lukutaidottomille laiskoille. Jos ei noudata lakia, älä odota että muutkaan noudattaa ja autosi voi kärsiä jos joku oikein pysäköivä provosoituu.

      Voimamiehelle peukut!

    • rotia_pysäköintiin

      Joulun alla Idaaparkin pysäköintitilanne oli todella surkea. Useita ns. terveiden autoja oli invapaikoilla, pysäköintikiekko "unohtui" monilta, autoja oli myös ruutujen sivussa vaikeuttaen tai jopa estäen muiden liikkumisen. Useasti nämä autot olivat saksalaisia ns. premium-autoja, mutta totuuden nimessä oli paljon muitakin. Tällaiset pysäköijät ovat niitä pahimman lajin aivoinvalideja. Olen ollut asiasta Ideaparkin kiinteistöpäällikköön. Hän kertoi, että ongelma on tunnistettu ja toimia mietitään. Toivottavasti saamme jonkun parkki-paten jakamaan muistutuksia säännöistä piittaamattomille.

    • ViisausAsuuMinussa

      Vai "toimia mietitään". Yksityinen pysäköintifirma sinne laputtamaan ja tekemään kovaa tulosta. Ei siinä ole kauaa miettimistä ja pysäköinti paranee ainakin lapun saaneiden osalta. Myös selkeät kyltit että väärinpysäköinnistä huomautetaan maksulla ennaltaehkäisee jo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe