Juutalis Jeesus teki taas terroriiskun Syyriaan

Abrahamm

, asemihillä, varisealais joulun snomana !? Näin Lännen tukemat kusipäät !?

13

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vetäytyisit

sinäkin lepäämään pariksi päiväksi. Pääsi on töysin sekaisin. Ota ensi vuoden tavoiteeksi tuottaa edes yksi järjellinen lause.

• Abrahamm

Siinä taas säälittävä sokea oikeiston edustaja, etkö häpee !?

• Abrahamm

Mitäs jo Syyria tekis vastaavan Libanonin kautta, niin länsi heräis saatanalliseen raivoon !?

• Shlomo.Pilsnersohn

Oispa kaljaa.

• Kateellinen

Montako vodkadrikkiä teille kuuluu luotaisetuna vuorokaudessa?
      Aika monta niitä näyttäis hulahtavan kurkusta alas joka tapauksessa.

Tarjoileeko itse Kokki ne henkilökohtaisesti?

• Abrahamm

Läntinen maailma ei hyväksyis Syyrian hyökkäystä Israeiliin, missään muodossa varisealaisena !?

Onhan siellä Jutsku Hakkeri hereillä !?

• Abrahamm

EI Riku Riskikään boikotoi terroristi Israeilia !?

• Abrahamm

Tällaiset kristityt on vain puhtaita Varisealaisia, kuin Suomen kirkossa peteuskontona !?

• Abrahamm

Jesus teki uudenliiton ja pudotti Juutalaiset erikoisasemasta, mutta sotaisina ne kelpaa paremmin Suomen kristityille ja Kirkollekkin !?

• Abrahamm

Juutaliset pilanneet maineensa terroristeina, joita rahoittaa rikollisis kauppa ja asetuotanto ketjujen avulla, kuin vanhoina viinakauppiainakin !?

Pitihän Viron pojatkin itsenäisenä Suomea pirtuhumallassa ja sitä vieläkin kiitetään veljeillen !?

• etkös.häpeä

Mitä ihmettä tuo ölinä tarkoitti?

• Umpirasismia
        etkös.häpeä kirjoitti:

Mitä ihmettä tuo ölinä tarkoitti?

se ölinä tarkoittaa. Juutalaiset on terroristeja, rikollisia kauppamiehiä, asekauppiaita. Varmaan käyvät myrkyttämässä kaivommekin.

• Mustavalkoinen

Karl Marx oli juutalainen, Leninin äidinisä oli juutalainen, Lev Trotski oli juutalainen. Siinä muutama erittäin tunnettu kommunisti, joilla juutalaiset sukujuuret. Ja lisää juutalaisia kommunisteja on vaikka hurumykke.

Juutalaisilla on melkoinen syntisäkki, kun samanaikaisesti heitä pidetään pahoina kapitalisteina ja kommunisteina.

Natsit vihasivat sekä kapitalisteja (teoriassa, ei käytännössä) että kommunisteja. Taitaa Abrahammkin olla hiukan äärioikealle päin kallellaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe