Kamuttaja Toivottaa!

Toivotan Teille Kaikille Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua.
Olkaahan Kilttejä Joulun Jälkeenkin.

29

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää joulua Kamuttajalle ja kaikillle muille palstalaisille!

    • Rauhaisaa Joulua kaikille Lieksan keskustelupalstan käyttäjille!

    • ihan.höhlö

      Tällanen höhlä toivotus läyty

    • seko.seko

      Eikös tämä ollunna poistettu! Ja nyt taas?
      Aivan seko palsta!

    • outoa.toimintaa

      Aloitus poistettiin välittömästi jouluaattona, koska se oli Kamuttajan kirjoittama. Mistä lienee nyt toivotus esille putkahtanut. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Onhan joulu tänäkin vuonna.

      • pösilöä.touhua

        Kyllä on outoa toimintaa tulee kuukausi jälkeen takaisin kun ensin poistetaan.


    • Mitähän tämä merkitsee.
      Päätin vilkaista mitä täällä kirjoitellaan, ja yllätyin todella.

      • ruuvien.kiristäjä

        Varmaankin palstan Ropotti on tullut katumapäälle! Virheitä sattuu tekoälyiselle Ropotillekin. Olisiko älypiirin akun jännite ollut liian matala tai sulake löysällä? Onhan joskus joillakin ihmisillä useita ruuveja löysällä. Ainakin tämän palstan muutamilla kirjoittajilla.


      • humupekka
        ruuvien.kiristäjä kirjoitti:

        Varmaankin palstan Ropotti on tullut katumapäälle! Virheitä sattuu tekoälyiselle Ropotillekin. Olisiko älypiirin akun jännite ollut liian matala tai sulake löysällä? Onhan joskus joillakin ihmisillä useita ruuveja löysällä. Ainakin tämän palstan muutamilla kirjoittajilla.

        Tämä on nyt sitä vaalihumua. Kamuttajan ja kaduttajamielistenkin ääni on arvokas. 🤓😛 En tosin mitenkään pysty päättelemään, mitä puoluetta palstarobotti edustaa. Näin vaalien alla alkaa olla kiihtyvä ilmiö tuo kaikenlainen lupauselostelu ja ääntenkalastelu.

        Pikku kevennys laitettakoon tähän päätteeksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=XcVBW9JMYdQ


      • linkilä
        humupekka kirjoitti:

        Tämä on nyt sitä vaalihumua. Kamuttajan ja kaduttajamielistenkin ääni on arvokas. 🤓😛 En tosin mitenkään pysty päättelemään, mitä puoluetta palstarobotti edustaa. Näin vaalien alla alkaa olla kiihtyvä ilmiö tuo kaikenlainen lupauselostelu ja ääntenkalastelu.

        Pikku kevennys laitettakoon tähän päätteeksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=XcVBW9JMYdQ

        Toi oli tooosi hyvä kiitti vaaan linkist


    • xylon

      On kyllä todella outo juttu ja näkyy että niillä on tallella poistetutkin kun yhden kaivoivat jostain esiin. Olisivat antaneet olla niin ehkä asiakirjoittajat olisivat pysyneet nyt on vähän myöhässä.

      • selvää.tekstiä

        Kyllä kaikki aloitukset ja viestit, myös poistetut ovat tallella ja niitä voidaan käyttää tarvittaessa hyväksi vaikkapa rikosten selvittelyssä tai kunnianloukkausasioissa.


    • Veikkari

      Kyllä tämän aloituksen palautuksella on joku tietty tarkoitus ja luulen arvaavani mikä. Mitä te veikkaatte?

      • Luulen.niin

        Kamuttaja on tehnyt valituksen ja ne on ollu yhteydessä häneen


    • Kun kerran arvailu on aloitettu, kerron totuuden jotta vääriä ei syyllistetä. Kirjoitin ylläpidolle ja kerroin vallitsevasta tilanteesta: asiakirjoitukset poistetaan tekoälyn avulla ja häiriköinti jää. Ilmeisesti jotakin on tapahtunut koska Kamuttajan teksti tuli takaisin. Mukava muuten nähdä taas Kamuttajaa palstalla.

      • humupekka

        Sinäkö se olit;)
        Hyvä, jos parannusta tapahtuisi. Aika tästä eteenpäin näyttää kannattaako tänne enemmälti asiaa tai sen vierestä kirjoitella. Voi olla että minun kynnys on tuon robotin poistaminen käytöstä.


    • mummonpyörä

      Eikös sitä kamuttajaa ollutkaan bannattu vaikka pyysin sitä suoraan modelta.

    • On tullu teksti takasin, hienoo. Hyvvee kuluvoo vuotta vaen kaekille ja elekeehän tapella kasertako.

      • vanhat.takaisin

        Tervetuloa Tanhio-Takatalvi sinä olet yksi huippuja asiakirjoittajista tai olit silloin kun vielä kirjoittelit.


    • vanhat.takaisin

      Varmaan alkoivat tajuta millaseksi roskaksi palsta on mennyt ja nyt havahtuivat näkemään näiden asiakirjoittajien arvon.

    • käkkätikää

      Kamuttaja toitottaa, eipä ollut kauan poissa kun jo tänne taas itseensä tunkee. Lupasi olla puoli vuotta poissa.

      • voi.kakkati.raukkaa

        Kakkatikäällä on paha Altshaimeri kun noin muistelee. Se oli Wanhalieksalainen joka sanoi olevansa puoli vuotta. Ystävän neuvo sinulle kakkati jos lääkityksen aloittaa heti ensi oireissa niin sitä tautia saa hidastettua merkittävästi. Sinulla taitaa olla kyllä jo edennyt avun ulottumattomiin.


      • kelikokkeli.talkkunalla
        voi.kakkati.raukkaa kirjoitti:

        Kakkatikäällä on paha Altshaimeri kun noin muistelee. Se oli Wanhalieksalainen joka sanoi olevansa puoli vuotta. Ystävän neuvo sinulle kakkati jos lääkityksen aloittaa heti ensi oireissa niin sitä tautia saa hidastettua merkittävästi. Sinulla taitaa olla kyllä jo edennyt avun ulottumattomiin.

        Ja tuohon on hyvä lisätä se, että kunnon poliittinen lupaus on sitä, että sen voi aina kääntää mihin tahansa päin tarpeen vaatiessa. Tällä palstalla kenen tahansa lupaus ei ole tosilupaus. Tosilupauksia on niin vähän nykyisin, varsinkin pitäviä, että on syytä käydä peilin ääressä, jos sellaisen pitää; tällä palstalla!

        Tämän edellä mainitun kanssa olen kasvanut elossani erittäin suvaitsevaiseksi;)


      • plörksis
        voi.kakkati.raukkaa kirjoitti:

        Kakkatikäällä on paha Altshaimeri kun noin muistelee. Se oli Wanhalieksalainen joka sanoi olevansa puoli vuotta. Ystävän neuvo sinulle kakkati jos lääkityksen aloittaa heti ensi oireissa niin sitä tautia saa hidastettua merkittävästi. Sinulla taitaa olla kyllä jo edennyt avun ulottumattomiin.

        ""Ystävän neuvo sinulle kakkati jos lääkityksen aloittaa heti ensi oireissa niin sitä tautia saa hidastettua merkittävästi.""

        Jos se sinulla auttoi niin miksei meillä muillakin. Minä ainakin kokeilen heti kun terkkari aukee ja tulukaa muutkin perässä.


    • humupekka
    • Tarkastaja.tatu

      Tarkistin huvikseni kuka lupasi ja se oli Wanha_lieksalainen.

      • Etsivä.sala

        Eipä näy Kamuttaja tehneen yhtään aloitusta Lieksan sivuilla eikä kommentteja kuin yksi. Espoon sivuilta löytyi yksi.


      • hessukka
        Etsivä.sala kirjoitti:

        Eipä näy Kamuttaja tehneen yhtään aloitusta Lieksan sivuilla eikä kommentteja kuin yksi. Espoon sivuilta löytyi yksi.

        Eli se asuu siis Espoossa sittenki.


      • tivanisti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe