Wanha lieksalainen toivottaa Rauhallista Joulua

Toivotan kaikille Lieksan keskustelupalstan käyttäjille Rauhallista Joulua ja Uutta Vuotta!

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos sitä samaa!
      Minä laitoin vähän aikaa sitten Hyvän joulun toivotuksen, ja se sai olla noin 10 min. kunnes poistettiin.
      Laitoin uuden ja seuraan mielenkiinnolla kuinka kauan se saa olla, samoin seuraan kuinka kauan tämä saa olla..

    • On todella ikävää, että Lieksan palsta on ajettu tällaiseen jamaan! Asialliset aloitukset ja viestit poistetaan välittömästi ja asiattomia ei poisteta ilmoituksienkaan jälkeen. Hyvin vähän olen enää vieraillut palstalla ja saman olen havainnut monien muidenkin rekisteröityneiden kohdalla. Kato on käynyt.

      • entinen.mainostaja

        Se tässä outoas onkin. Miksi joidenkin ilmottajien tahtoa noudatetaan heti aloituksen laadusta riippumatta ja joidenkin pyyntöjä ei noteerata ollenkaan. Onko sittenkin kyseessä ylläpito ja imottaja töissä jollain joka julkaisee mainoksia täällä. Mainostaja saa suoran numeron johon voi ottaa yhteyttä tarpeen vaatiessa. Nyt tämä poistattaja on töissä jollain ilmottajalla ja käyttää tätä mahdollisuuttaan väärin.


    • ilimot.onmitä.on

      Pitäskö meijän kaikkien tehä kaikista vaan ilimoja, niin herräisköön tuo ylläpito järjettömyydestään.

    • Taas näkyy minun Hyvän Joulun toivotukseni poistuneen jo toisen kerran.

    • Kolmannen kerran poistettiin tänä iltana minun Hyvän Joulun toivotukseni palstalaisille.
      Ei tuota voi tehdä ilman ylläpidon mukana oloa asiassa.

      No sen halusinkin varmistaa.
      Hyvää jatkoa pitkäksi aikaa.

      • Olen kanssasi samaa mieltä siitä, mikä taho on jatkuvien poistojen takana. Se on todella ikävää palstan kirjoittajien takia. Uskon, että se on ikävää myös S24 mainostajille vähenevien mainostulojen takia.

        Minä toivon palstan huomattavaa paranemista ensi vuonna. Poistun palstalta ainakin seuraavaksi puolivuotiskaudeksi. Tulen mukaan kesällä, jos palstan taso on huomattavasti kohentunut ja palstan valvonta saatu asialliseksi.


      • wanha_lieksalainen kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä siitä, mikä taho on jatkuvien poistojen takana. Se on todella ikävää palstan kirjoittajien takia. Uskon, että se on ikävää myös S24 mainostajille vähenevien mainostulojen takia.

        Minä toivon palstan huomattavaa paranemista ensi vuonna. Poistun palstalta ainakin seuraavaksi puolivuotiskaudeksi. Tulen mukaan kesällä, jos palstan taso on huomattavasti kohentunut ja palstan valvonta saatu asialliseksi.

        Hyvää jatkoa sinulle, minä teen saman, eli häivyn pitkäksi aikaa.
        Kirjoittamista en lopeta, mutta vaihdan foorumeita pois Suomi24 sivuilta.


      • Lyhyt_kommentti
        kamuttaja kirjoitti:

        Hyvää jatkoa sinulle, minä teen saman, eli häivyn pitkäksi aikaa.
        Kirjoittamista en lopeta, mutta vaihdan foorumeita pois Suomi24 sivuilta.

        Älä lähde pois.
        Mä ostan pullon viinaa.

        Siinä laulussa oli sitten vielä jotain muuta mutta en nyt millään muista sitä.


    • Miksi.niin

      Hieman ihmettelen sitä kun erään toivotukset saa olla täällä mutta kaikkien muiden poistetaan.

      • minäkin.ihmettelen

        Sitä tässä ihmettelee moni muukin


    • parempi.myöhään

      Kiitos!!Siis edellisestä poistosta. Nyt vakuutuin viimeistään palstan koko tilasta.

      • poistu.jo

        Vieläkö sinä kamuttaja täällä luimistelet ja haukut muita.


    • Jokoriitää

      Voi kehno kaksi asiallista keskusteliaa poistuu!!
      Onko sensuurilla suuri merkitys ja näillä pösilöillä
      Jotka haukkuu ja pilkkaa asiallisia viestejä?

    • törtti-tertti

      Elä sinä ukko teeskentele ja ala kerätä itselles mainetta ja kunniaa. !

      • Kuakilan.poeka

        Ketä sinä meinaat onko tuo joka liikuttaa poistoista wanhalieksalainen. Tyyli on kyllä ihan sama.


      • täyttä.puppua
        Kuakilan.poeka kirjoitti:

        Ketä sinä meinaat onko tuo joka liikuttaa poistoista wanhalieksalainen. Tyyli on kyllä ihan sama.

        Mitähän kommenttisi tarkoittaa? Kuka liikuttaa ja ketä? Mitä poistoista liikuttaa? Mikä tyyli on sama? Liikutustyylikö? Kenen liikutustyyli?


    • mie-en-itke

      Kyllä on paljon itkun tyrskettä ja vollotusta taas tässäkin ketjussa, huoh.

      • nauran.sinulle

        Sinun perääsi ei kukaan itke siitä voit olla varma.


    • Kurapuro

      Tervehdys kaikille tämän palstan kirjoittajille kun olette näköjään vielä jaksaneet
      kirjoitella ,minä kanssa lopetin aikoja sitten ,tuli nyt mieleen käyn katsomassa mitä
      palstalla tapahtuu eli asialliset poistot jatkuvat harmi ,oli aikoinaan mukava muistella vanhoja asioita,mutta elämä jatkuu .Teille kaikille Hyvää Uutta Vuotta
      uskotaan ,että se toisi tullessaan meidät takaisin palstalle.Kamuttajalle erityisesti
      hyvää jatkoa ja terveyttä,mulla täällä kaikki ok .

      • Mies.Märäjälahdelta

        Kiva kuula sinustakin olet niitä 100 % asiallisia tällä palstalla. Mistä tunnet Kamuttajan. Jos se paljastaa liikaa hänestä niin älä kerro muuten olisi mukava tietää.


      • read.diges

        Moi vaa Kurapuro. sinä taidat olla yksi niitä tooosi harvoja jotka tuntee Kamuttajan. Kerroks sen verra meil et pitääkö nuo tiedot Kamust paikkasa. Ainaski tosa toisessa ilmiö ketjusa on paljo tiatoo hänest.


      • Olet.sama

        Luulen tuo kurapuro on itse hörhö Kamuttaja


      • Purakuro
        Olet.sama kirjoitti:

        Luulen tuo kurapuro on itse hörhö Kamuttaja

        No ei ole .se on tilanne ja varma totuus.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe