Sakke1970 toki veti 17k potin lol ainainen pottivetäjä eli valtion botti? Samoin laaimestari.. sarijos.. kukaan ei tietenkään voi tutkia koska valtion sampo on polllisivaltion suojeluksessa?...,,, Kukaan ei voita valtion kusetuafirmassa koskaan mitään. Pelkkiä palautuksia ja hyväveljille taulurahoja..
Jp voittajat hyväveljiä vai botteja?
10
56
Vastaukset
- Ksksls
Toki ikivoittaja sorakeisari voitti 25000.. onko nämä valtion suojeluksessaolevia yrittäjiä, joille palautetaan köyhien rahoilla veronpalautuksia..
- lopettakaa.veikkaus
Veika omia botteja. Kysypä aspasta asiaa, niin vastauksena tulee ikuinen porttikielto.
- piipppppiinen
Sitähän voisi media testata, luoda jollekin käyttäjätunnuksen ja pelata joka päivä binkoo satasella ja katsoa tuleeko joka toinen päivä jp kuten näille vakkarinimimerkeille. Paljonko tulee voittoa jos pelaa vaikka kuukauden satkulla per päivä. Veikkaan että 3000 eurosta tulee/jää käteen 300 -600 ei 30 000 - 60 000 kuten boteille.
- Skslsls
Aspa vastaa aina lakonisesti asiaa tieduatellessa eträ kyay poliiaihallitukselta.. jos et luota.. jeah.. polhalll onkin varmaan luotettava taho kun rahalla on niin maaginen voima.. miljoonia sinne ja tänne.. päivi räsänen halusi valvonnan muulle taholle kuin pollareille.. ei sitten käynyt kumpaisellekaan.. kannattaa miettiä et mixi..
- voihan.villunturkki
Voihan ne olla työntekijöiden luomia nikkejä ja epäilen että ovatkin. Jos Veikassa 19-vuotias pojankoltiainen pääsee kassakaapista nostamaan yksin 150 000 euroa niin ei siellä kyllä ihan nämä käytännöt ole hallinnassa. Tilaisuus tekee varkaan, ja jos kassakaappin valvonta kusee noin rankasti, kusee siellä muutakin. Ei poliisihallinto kykene mitään it-systeemejä kontrolloimaan. Se valvoo että tietyt toimenpiteet tehdään kuten on kirjattu. Ei muuta.
- kuka_tutkisi
Tässä olisi kuuma juttu jollekin toimittajalle. Tosin toimittelijatkin hiljenee rahasta, että se siitä.
Poliisille tekemä tutkintapyyntö aiheesta lentää luonnollisesti suoraan roskakoriin, onhan näitä tehty mutta ei kuulemma tullut koskaan mitään vastinetta kanteeseen, yllätys. - jestas.sentäään
Topaasissa kyrväsyylät, asema33, konnamuorit ja namiva vetämässä isoimmat potit. Samassa pelissä bottien taistelu.
- Hlhtobo
Taitaa olla toaiaan jotain 80% botteja.. ja 20% pelaajia.. niib on kovin aina samat onnekkaat..
- Läpinäkyväätuuria
Gidran tiettt vetänyt aamupotin..
- Vanhuksetkaduilla
Se että duunarit pelaisimbingoa on ainakinntuttavanikin mukaan aelvää, sillä käyttävät ihmistenn nimiä,vihjaillen... joista käy heidän hlöllisyysmilmi. Upur ass mentaliteetilla kuten valtion kusetuslaitoksella muutenkin on tapana. Voi sitä joka tuon lafkan syväkurkuksi alkaa ja korruptiot tuo esiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791