S-Marketin kassa toivotti muslimille hyvää joulua!

qwqweqweqwe

Näin tapahtui nyt jouluaattona kun olin tekemässä viime hetken ostoksia kaupassa. Muslimi ei vastannut mitään.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maassa maan tavalla

    • Kurkkuvaarassa

      Hyvä että sai päänsä pitää moisen loukkauksen jälkeen.

      • Se_vielä_puuttui

        Hyvä ettei sentään toivottanut Jumalan siunausta.


      • LiianSuuriHäpäisy
        Se_vielä_puuttui kirjoitti:

        Hyvä ettei sentään toivottanut Jumalan siunausta.

        Olisi pyörtänyt takaisin, hakenut pitkän veitsen ja vetäissyt kurkun auki.


      • Eri.kääre.sama.torttu
        Se_vielä_puuttui kirjoitti:

        Hyvä ettei sentään toivottanut Jumalan siunausta.

        EIkös kristityillä ja muslimeilla ole sama Jumala joten mitä sitä kristitty paheksumaan muslimin siunailuista tai päinvastoin?


      • aantrecottee
        Se_vielä_puuttui kirjoitti:

        Hyvä ettei sentään toivottanut Jumalan siunausta.

        Tai joko kinkku on uunissa?


      • aha-123
        Eri.kääre.sama.torttu kirjoitti:

        EIkös kristityillä ja muslimeilla ole sama Jumala joten mitä sitä kristitty paheksumaan muslimin siunailuista tai päinvastoin?

        Ei ole suinkaan sama jumala. Ota asioista selvää. Islam perustuu siihen, mitä Mohammed opetti ja teki. Ei Jeesukseen.


      • TyperyydenHuippuja
        Eri.kääre.sama.torttu kirjoitti:

        EIkös kristityillä ja muslimeilla ole sama Jumala joten mitä sitä kristitty paheksumaan muslimin siunailuista tai päinvastoin?

        Voi pyhä yksinkertaisuus miten ihminen voi olla naivi.Vai sama Jumala.Käy kertomassa islamisteillekkin tuo ,ne ei varmaan itse tiedä.Loppettasivat sitten varmaan kristittyjen teurastamisen terroriteoillaan.


    • jouluja_kaikille

      Ihan oikein tehty myyjältä....pieni koeponnistus ja kulttuurirajojen testaus! Entäpä se muslimin ostoskorissa ollut Suomalainen huippuluokan rypsiporsas? Vastasiko älykkäämpänä mitään? Varmaankin "heitti Hyvät Joulut", - vaikka olikin jo valmiiksi kylmänä ja viillelty palasiksi?

    • fiksu.järkevä.suomimies

      Ei muslut muutenkaan ikinä naisia tervehdi , kaupassakaan.(naiset koiran tasolla)
      Moljottavat vaan vihasen ja tyhmän näkösinä!

    • HyvätTavat_

      Monet suomalaisetkaan eivät sano mitään kassalle. Itse tervehdin aina ja kiitän.

      • werwerwer

        Kyllä ainakin minun kokemukseni mukaan ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista tervehtii kassaa ja kiittää lopuksi.


    • MitäIhmettäNeTäällä

      Taas yksi todiste siitä, etä aavikkomuslimit eivät kuulu Suomeen lainkaan!

    • KaikestaHuolimatta

      Hyvää Joulua Allahu akbaaarille ja Mohammedin luille - kaikesta huolimatta.
      ja Mekan meteoriitti-kivelle

    • Pakanain.Joulu

      Suomen "Joulu" on hyvin uskontoneutraali sana - toisin kuin amerikan Christmas, joka viittaa kristukseen, joka on yksille vapahtaja, toisille profeetta, kolmansille vääräoppinen rienaaja ja neljänsille taruolento. Siksi amerikassa toivotetaan liikkeissä "Happy holydays " ettei loukata kenenkään uskonnollisia tuntemuksia tai tuntematta jättämisiä. Kortteihin saatetaan kristuksen välttelemiseksi kirjoittaa "Seasons Creatings".

      Suomessa moinen on tarpeetonta, koska meidän "joulu" on perua pakanallisilta germaaneilta (keskitalven Yule-juhla) ja pakanuus ei loukkaa ketään ja siksi säätyyn, uskontokuntaan ja oletettuun sukupuoleen katsomatta kaikille voi toivottaa sanallisesti ja kirjallisesti: "Hyvää Joulua"(tosin "joulu" pitäisi kieliopin mukaan kirjoittaa toivotuksiinkin pienellä eikä isolla jiillä).

      Siis: Hyvää joulua.

      • Pakainain.Joulu.taas

        Siis "happy holidays". Kantasana on "holly", mutta vapaapäivässä se on holi.


    • monimonimoni

      Siinä on kassa vaikeassa raossa. Jos ensiksikin tietää asiakkaan muslimiksi, kuten naisasiakkaiden pukeutumisesta voinee joskus päätellä. Jos toivotat hyvää joulua, saatat loukata muslimia, jos et toivota, saatat saada suvaistevaiset rasisti, rasisti -huutelijat kimppuusi.
      Näkisin kuitenkin parhaaksi ratkaisuksi kassahenkilöstölle toivottaa sitä kaikille.

      • Joulu.kaikilla

        Onko joku muslimi jossain sanonut, että (suomen) "Hyvää joulua" -toivotus jotenkin loukkaa heitä?

        Sana "Joulu" ei viittaa mitenkään kristinuskoon (vaan germaanien pakanauskontoon, jos tarkkoja ollaan) ja Jeesushan on heille yksi Muhammedia edeltäneistä profeetoista, joten ei Jeesus-kytköskään ihan myrkkyä pitäisi olla.

        Itse olen ateisti ja vietän joulua kinkkua, laatikoita ja graavikalaa syöden ja toivottelen hyvää joulua ihan sujuvasti.


      • PoikaHalusiJoulun

        Olisit kertonut tuon sille muslimille joka tappoi koulupojan joulupäivänä.Poika varmaan toivoi joulua ja sen viettoa niinkuin ennekin vietetty joulupukkeineen ja lahjoineen. .Uutena perheeseen tullut muslimi "isäpuoli" opetti sitten poikaa katkaisemalla lapsen pään.


    • fried_meat

      Hyvää Joulua ja saisko olla uuni sikaa?
      Voisin tosin tilata myös parit paistetut muslimit.

    • musujen.vihaaja

      Minä toivotan muslimipaskoille ja muille ali-ihmis loismustalaisille kipua potkimalla kivekset suun kautta ulos ja tunkemalla hehkuvan rautakangen perrsseeseen!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe