1. Tyhjä räjähti kosmokseksi täysin vastoin todennettua suhteellisuusteoriaa, heheh!
2. Homous on ihmiselle luonnollista koska eläimet joskus sokeassa kiimassaan toimivat luonnottomasti. Hehehe!
3. Kaikki tuhannet toinen toistaan etevimmät selviytyjä-apinaihmislajit ihmisen ja simpannssin väliltä katosivat kuin tuhka tuuleen sekä luonnosta että fossiilistosta. Hheehh!
4. Australopihecuksesta ssanotaan oppikirjoissa että se oli mahdollinen ihmisen ja simpanssin yhteinen esivanhempi mutta silti siitä tehdyt vahvanuket ja kuvat ovat huomattavasti ihmismäisemmpiä kuin simpanssa. Heeheh!
5. Miten kukaan voi olla niin tyhmä että pitää näidenkin asioiden valossa evoluutiota todellisena? Hehhe!
Vuoden 2018 hauskimmat evoharhat.
18
<50
Vastaukset
- Ei.luotu.eikirj
Ja tässä taas loistava esimerkki kreationistien tyhmyydestä. Jatka vain hyvää työtä ja kohta teitä ei ota tosissaan edes uskovaiset ;)
- Niintuttuaniintuttuahehe
Niin tyypillistä evoilua. Kun evolle menee sormi suuhun tai muualle kun kreakki esittää kiusallisen kysymyksen eikä evolla ole siihen mitään asiallista sanomista niin sitten alkaakin kysyjän herjaus ikäänkuin siten kysymys mitätöitäisiin. Heheheh!
- Ei.luotu.eikirj
Niintuttuaniintuttuahehe kirjoitti:
Niin tyypillistä evoilua. Kun evolle menee sormi suuhun tai muualle kun kreakki esittää kiusallisen kysymyksen eikä evolla ole siihen mitään asiallista sanomista niin sitten alkaakin kysyjän herjaus ikäänkuin siten kysymys mitätöitäisiin. Heheheh!
Ei tämä ole mitään evoilua (mitä se ikinä tarkoittaakaan) vaan totuus. Ainoastaan kreationisti voi olla noin ylpeä siitä että esittelee omaa typeryyttään julkisesti.
- jyri.tykkää.molosta
Kaappihomolle Jyrille pisteet siitä että ei kuitenkaan ottanut homostelua esille jo heti ensimmäisessä kohdassa. Vaikka tiukkaa varmasti teki.
Jyrbällä on kaljatauti, tieskö jo monetta päivää.
- Jajustkunpääsinsanomasta
Niin tyypillistä evoilua. Kun evolle menee sormi suuhun tai muualle kun kreakki esittää kiusallisen kysymyksen eikä evolla ole siihen mitään asiallista sanomista niin sitten alkaakin kysyjän herjaus ikäänkuin siten kysymys mitätöitäisiin. Heheheeh!
- Tieteenharrastaja
Ja nyt voimme siten jäädä odottelemaan että mitä tieteenvastaisuuksia evoluutioteoreetikot tulevana vuonna saavaat kehitetyksi.
Jotenki mielestäni se on aika yllättävää että juuri tällä hetkellä ei näytä olevan tieteellisesti vahvistettuja evoluution todisteita ainoatakaanm joten tsemppiä uusien metkujen tekemiseen.
Esimerkiksi geenistön puolta tunnetaan vielä huonosti joten siltä puolelta on helppoa kehittää evouskomuksia jotka sitten kaadetaan tieteen edistyessä kutenb tähän saakkakin on aina tehty.- tieteenharrastaja
Nikkivoro!
- Tieteenharrastaja
tieteenharrastaja kirjoitti:
Nikkivoro!
Sinä luovuit nikistäsi vapaaehtoisesti minun hyväkseni kun poistit nikkisi rekattujen listalta.
Et sinä silti mielestäni ole suinkaan palstan tyhmin evo vaikka tuon virheen teitkin. En minäkään ole sitä rekannut joten ole hyvä vaan ja rekkaa se itsellesi vaikka kirjaston koneella jos sinulla on jo joku muu multinikkitunnus niin en minä eikä kukaan muukaan voi sitä enää jatkossa käyttä.
Terveisin yliälykäs ystäväsi Jyri. - Ei.luotu.eikirj
Tieteenharrastaja kirjoitti:
Sinä luovuit nikistäsi vapaaehtoisesti minun hyväkseni kun poistit nikkisi rekattujen listalta.
Et sinä silti mielestäni ole suinkaan palstan tyhmin evo vaikka tuon virheen teitkin. En minäkään ole sitä rekannut joten ole hyvä vaan ja rekkaa se itsellesi vaikka kirjaston koneella jos sinulla on jo joku muu multinikkitunnus niin en minä eikä kukaan muukaan voi sitä enää jatkossa käyttä.
Terveisin yliälykäs ystäväsi Jyri.Tässä hyvä esimerkki myös kreationistien epärehellisyydestä ja epäluotettavuudesta.
- aitoharrastaja
Terveisin yliälykäs ystäväsi Jyri.En ole koskaan rekisteröinyt nimimerkkiäni. Vakiintuneen nimimerkkini käyttösi ei enää huijaa ketään. Muistuttelen siitä vain järjestyksen vuoksi.
- Ewokki
1.Ei liity evoluutioteorian piiriin
2.Ei liity evoluutioteorian piiriin
3. Valhe. kts kysynys 4
4. En tiedä, mihin vahanukkeihin viittaat. Taiteilijoiden hahmotelmia lienee useita. Jos Australopithecus-ryhmä on mielestäsi liian ihmismäinen, niin katso Ardipithecus-ryhmää, joka on tätäkin apinamaisempi, Evoluutio on jatkumo, joten välimuotoja löytyy. Kreationistit eivät osaa vetää rajaa ihmisen ja apinan välille, koska sellaista ei ole!
5. Argumentaatiovirhe,- Lisäys
4. "että se oli mahdollinen ihmisen ja simpanssin yhteinen esivanhempi"
Ei sanota. - Tieteenharrastaja
1. Ihan totta, tyhjän räjäyttäminen kuuluu pseudotieteiden ykkösluokkaan yhdessä veljensä evoluutioteorian kanssa.
2. Höh, toki juuri tällä palstalla törmäsin ensi kerran ajatukseen homouden evoluuttisesta luonnollisuuudesta joka on tiettenkin täysi mahdottomuus kuten itsekin huomasti. Kiitos siitä!
3.Näytä nyt minulle edes yksi isojalka jota telkussa jahdataan ja joka kerta sarjan loppuun saakka se melkein nähdäänm heheheh!
4.https://www.haaretz.com/archaeology/MAGAZINE-lucy-walked-upright-but-baby-australopithecines-lurked-in-trees-1.6243522
Hei, totta muuten puhut sillä ne kaikkein ihmismäisimmät Lucyn versiot on poistettu netistä. Niitä löytyy vain lukion oppikirjoista. Enpä ollut huomannutkaan, kiitos sinulle kun kerroit tästä.
Itse aisassa tämä Lucyn markkinointi lähes ihmisenä loppui siksi koska fossiilintutkijoiden konsensus päätti viime vuodenvvaihteessa yhteisesti että ainoatakaan aiemmin apinaihmiseksi tarjottua ei enää yritetä kaupata väkisin ihmnisen esivanhemmaksi koska siitä ei ole mitään näyttöä. Se oli Lucyn tarinan loppu. - Ewokki
1. Ihan totta, tyhjän räjäyttäminen kuuluu pseudotieteiden ykkösluokkaan yhdessä veljensä evoluutioteorian kanssa.
2. Höh, toki juuri tällä palstalla törmäsin ensi kerran ajatukseen homouden evoluuttisesta luonnollisuuudesta joka on tiettenkin täysi mahdottomuus kuten itsekin huomasti. Kiitos siitä!
3.Näytä nyt minulle edes yksi isojalka jota telkussa jahdataan ja joka kerta sarjan loppuun saakka se melkein nähdäänm heheheh!
4.https://www.haaretz.com/archaeology/MAGAZINE-lucy-walked-upright-but-baby-australopithecines-lurked-in-trees-1.6243522
Hei, totta muuten puhut sillä ne kaikkein ihmismäisimmät Lucyn versiot on poistettu netistä. Niitä löytyy vain lukion oppikirjoista. Enpä ollut huomannutkaan, kiitos sinulle kun kerroit tästä.
Itse aisassa tämä Lucyn markkinointi lähes ihmisenä loppui siksi koska fossiilintutkijoiden konsensus päätti viime vuodenvvaihteessa yhteisesti että ainoatakaan aiemmin apinaihmiseksi tarjottua ei enää yritetä kaupata väkisin ihmnisen esivanhemmaksi koska siitä ei ole mitään näyttöä. Se oli Lucyn tarinan loppu.En nyt suoraansanottuna ymmärrä, mitä tarkoitat Lucyn tarinan lopusta. Lucy on vain yksi monista välimuotofossiileista. Tarkemman käsityksen ihmisen evoluutiosta saat:
https://evolution.berkeley.edu/evolibrary/article/evograms_07 - JyriOnNoloVanhaPieru
Itse aisassa tämä Lucyn markkinointi lähes ihmisenä loppui siksi koska fossiilintutkijoiden konsensus päätti viime vuodenvvaihteessa yhteisesti että ainoatakaan aiemmin apinaihmiseksi tarjottua ei enää yritetä kaupata väkisin ihmnisen esivanhemmaksi koska siitä ei ole mitään näyttöä. Se oli Lucyn tarinan loppu.Kuinka joku voi olla noin pohjattoman tyhmä ja epärehellinen.
1. Maailmankaikkeuden kokonaisenergia on nolla. Se on nyhjätty tyhjästä.
2. Homoseksuaalista käyttäytymistä on raportoitu yli 1500 eläinlajilta ja esimerkiksi lintujen kohdalla on todettu, että kahden uroksen hoitama poikue selviää paremmin aikuisiksi.
3. Isojalat ovat populaaria viihdettä; eivät evoluutioteoriaan kuuluvia.
4. Ei ole ikinä ollut ihmismäisiä "Lucy-versioita". Australopithecus afarensis on yksi Australopithecus heimon lajeista. Sen aivot olivat tuskin simpanssia suuremmat, mutta se oli selvästi pystykävelijä. Se, ettei sitä väitetä Homo suvun esiäidiksi, johtuu siitä, että muita ainakin yhtä hyviä ehdokkaita on useita.
Lucyn tarina ei ole lopussa, mutta kaltaisiesi kreationistien alkaa olla. Harmaantuvat dementoituvat uskonveljesi ja -sisaresi väistyvät, eikä uusi koulutettu sukupolvi usko hömppäänne. Olet itse henkisesti fossiili. Keskiajalle juuttunut muinaismuisto.
- Janiinevotvaikenivat
Ja tässä sitten loistava esimerkki evoajattelun totaalisesta typeryydestä jolla evot pettävät itseöön uskomaan hölmöyksiä:
Evohomogurut, ei tiede, väittävät että homous on yhtä lailla evoluution tuotetta kuin heterouskin.
Ja nyt herääkin kysynys: Miksi kummassa sitten juuri homo/lesbojen täytyy sukupuolisilpoa eli korjailla kuten he itse sitä sanovat kun puukottavat itsensä ihan oudoiksi eliöiksi joita evoluutiotiedekään ei tunne? Miksi heteroiden ei tarvitse puukolla silpoa itseään?????
Heheheheheh!- Ei.luotu.eikirj
Tässä loistava esimerkki kun tajunta on paennut todellisuudesta.
Todellisuudessa ei ole olemassa mitään "evoajattelua" tai "evohomoguruja", vaan ne ovat samanlaisia mielikuvitus hahmoja kuin palvomasi jumala. Joten miksi kenenkään pitäisi ottaa tuollaisen harhaisen ihmisen horinoita tosissaan?
Ja mikä sinulla on homoja vastaan, hehän ovat ihan samanlaisia ihmisiä niin kuin sinäkin. Tosin heillä on paljon enemmän järkeä päässä kuin sinulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752