Jeremiah Johnsonin Jeesus-näky joulukuussa 2018
Kun Herra Jeesus ilmestyi minulle, Hän sanoi: ”Jeremiah, monet tuntevat Lampaan, joka meni uhrikukkulalle, mutta harvat tuntevat Leijonan, joka palaa takaisin maan päälle tuhoamaan Isänsä viholliset. Sama viha, joka langetettiin ristillä, tulee olemaan se viha, joka langetetaan tuomiona minun palatessani takaisin.
Minä tulen vapauttamaan apostoliset ja profeetalliset sanansaattajat, jotka kuuluttavat lopunajan tuomioita seurakunnalle ja varoittavat seuraamuksista niille, jotka ainoastaan tuntevat armon ja säälin Lampaan, mutta hylkäävät tuomion ja vihan Leijonan.
Monet ainoastaan tuntevat minut suurena Esirukoilijana, joka minä olenkin, mutta minä olen myös takaisin palaava Kuningas ja Tuomari. On olemassa muutakin kuin esirukous. Minä opetan minun omilleni näinä viimeisinä päivinä, kuinka rukoilla kuninkaallisia tuomiorukouksia. Minä perustan hallitukseni maan päälle ja teen vihollisistani astinlaudan. Minä hallitsen rautaisella valtikalla.
Jeremiah, monet tulevat loukkaantumaan minuun palatessani. He ovat tehneet Jumalan itsensä kaltaiseksi ja omaksi kuvakseen ja tulevat kieltämään minut, kun palaan kaikessa kunniassa, voimassa ja loistossa takaisin. Sinun täytyy varoittaa seurakuntaa pilkkaavasta hengestä, joka tulee ylikorostamaan hyvyyttäni eikä koskaan opeta minun ankaruuttani eikä koskaan julista ja varoita minun vihastani ja tuomiostani, joka on jo täällä ja on vielä tulossa."
Linkki alkuperäiseen sanomaan: https://www.charismanews.com/opinion/74401-man-sees-jesus-in-vision-many-will-be-offended-at-my-return .
Jeremiah Johnsonin Jeesus-näky joulukuussa 2018
14
51
Vastaukset
- TuleHerraJeesus
En ymmärtänyt tuota osaa "loukkaantuvat minun paluustani".
Kuka "loukkaantuu" myrskystä ja maanjäristyksestä? Niissähän ihmiset jakaantuu vain koulleisiin ja eloonjääviin.
Toki joku saattaa suuttua tuhosta mutra eihän tuo ole silloin kohdannut tuomiota jos vielä pystyy loukkaantumaan? Vai tarkoittaako tuo "tulemisen etuvaikutuksia"?
Elia astui ulos luolasta mutta ei Herra ollut myrskyssä vaan hiljaisessa tuulessa. Eli?
Loukkaantuu edeltäviin tapahtumiin? Mutta ei kai TULEMISEEN voi loukkaantua? - Tottapuhuva
Nämä jotka eivät ole eläneet Biblian sanan mukaista elämää ja eivät ole halunneet tehdä synneistään parannusta, tulevat loukkaantumaan. Seurakunnissa hyväksytään yhä enenevässä määrin synti normaalina elämänä, eikä enää edes saa puhua parannuksen tekemisestä. Tällä hetkellä Biblian Totuudessa elävillä uudestisyntyneillä Kristuksen omilla, ei ole sijaa seurakunnissa, sillä heihin on loukkaannuttu. Onhan se syntiselle ihmiselle aivan kauhea loukkaus, sanoa että tiesi vie kadotukseen!
- Ahneudenkuvaa
Vääriä profeettoja on puolin ja toisin. Uskonnot uskomukset, politiikka, ahneus ja Pervous johtaa harhaan
- TuleHerraJeesus
niin, ja taisihan siellä ilmestyskirjassa lukea että vaikka 50kg rakeita sataa taivaalta niin silti vain kiroavat Jumalaa joka voisi heidät pelastaa....
eli loukkaantuvat edeltäviin tapahtumiin .- HuumeTrippi
Se Ilmestyskirja vaikuttaa humalassa tai huumeissa kirjoitetulta.
- Huumeissahanse
HuumeTrippi kirjoitti:
Se Ilmestyskirja vaikuttaa humalassa tai huumeissa kirjoitetulta.
Koko raamattu on kirjoitettu huumeiden vaikutuksen alaisena. Ei tuollaista skeidaa kukaan selvinpäin keksi.
- OikeaProfeetta
Söin jouluna paljon.
Unta sitten näin, ja selvästi oli profetiat.
Aivan sekavaa, sekava on siis profetiat.
Nyt kaikki sekoilee se on profetiat,,,. Tämä tarina on tosi. - xktr
Mauno Mattila levittelee myös väärän profeetan Jeremiah Johansonin väärää profetiaa. Siitä on keskustelu helluntailaisten palstalla.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15508520/mauno-mattila-jakaa-profetiaa-etta-donald-trump-olisi-jumalan-pasuuna- ifs
Näyttää siltä, että Petri Paavola ainakin lukee Suomi24:n helluntailaisten palstaa, koska hän on juuri julkaissut Jeremiah Johnsonin profetian arvostelun: Donald Trump ja antikristillinen eksytys. Paavolan mukaan Johnsonin profetia on väärä.
- xktr
Kannattaa lukea myös mielenkiintoinen keskustelu:
Jouko Piho kertoo saaneensa tuomion
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15433378/jouko-piho-kertoo-saaneensa-tuomion - Hupiukkorohveetta.JJ
Jeremiah Johnsonin jeesus vaikuttaa ihan Hitleriltä...
- asgdasg
Kristofasisteillehan tuo sopii mainiosti.
- puolukatt
oikeaa textiä oli.aatellaan juutalaisia heitä on viety pakkosiirtolaisiksi, jerusalem on vallattu n 40 kertaa,heitä on tapettu uuneissa ja eri tavoilla esim toisessa maailmansodassa ja ovat jumalan valittu kansa.missä se suuri armo josta papit kovasti puhuvat? heidän kovasta palkasta ja hyvistä autoistaa ja helposta elämästä suuri armo tullut.eivät puhu jumalan rangastuksista joita voidaan lukea historiasta ,esim pyhänhengen pilkaa ei saa koskaan anteeksi siitä ei papit puhu koska jäsenmäärä vähenisi kirkoista ja vaikuttaisi heidän hyvään helpoon elämään.
- sekatyomies
matt7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. 22Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' 23
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
24Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. 25Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu. 26Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi. 27Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut83998Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769