Hyvät joulut

PäivääJoulu

Mieheltä naiselle. Varmuudenvuoksi.
Muita kanavia ei taida nyt olla käytössä, ainkaan käytännössä.
Enkä tiedä olisiko suotavaa tai edes toivottavaa.

17

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sydämessä

      Hyvää joulua varmuuden vuoksi myös tähän vielä. Ei ole muita kanavia, oli miten oli, rakkaus on aina löytänyt tiensä sydämissä ja löytää nytkin. Saa elää siellä, ei vahingoita ketään, eikä ole keneltäkään pois.

      • Sydämessä

        Tarkennan itse, että sydämeen mahtuu paljon tunteita. Siihen se jää. Se on toivottavaa ja pelkästään sopivaa. Ei näkemistä eikä muutakaan. ,


      • kysyttävää
        Sydämessä kirjoitti:

        Tarkennan itse, että sydämeen mahtuu paljon tunteita. Siihen se jää. Se on toivottavaa ja pelkästään sopivaa. Ei näkemistä eikä muutakaan. ,

        Oletko tämän ketjun aloittaja?


      • Olennainenminä
        kysyttävää kirjoitti:

        Oletko tämän ketjun aloittaja?

        En tietenkään.


    • Uiii

      Tiedän kuka olet. Hyvää joulua, olet ajatuksissani ja unissani.

      • PäivääJoulu

        ihanaa, koitan ajatella positiivisesti


    • joulupäivä

      Jos olisit hän,niin olisi toivottavaa ja suotavaa,kyllä :) voi kun voiskin nähdä :)
      naiselta miehelle

    • jokuodottava

      Toivoisin kyllä suorempaa toivotusta, että voisin ymmärtää sen itselleni. Ne teoriassa olemassa olevat ovat kaikki aivan toivottavia tapoja. Mikä tahansa käy, mutta mieluiten ensin viesti jotain kautta. Menisin ehkä paniikkiin, jos soittaisit aivan yhtäkkiä. Ja jos en pystyisi vastaamaan, niin en tiedä mitä tekisin. Mutta sekin vaihtoehto on parempi kuin ei ollenkaan.

      • ehkämolemmat

        Ehkä molemmat odottavat toisen toivottavan ensin. Sitä se epävarmuus teettää. Inhimillistä.


      • ehkämolemmat kirjoitti:

        Ehkä molemmat odottavat toisen toivottavan ensin. Sitä se epävarmuus teettää. Inhimillistä.

        Jos olisi minulle, niin olisi erittäin suotavaa ja toivottavaa. Samaa asiaa mietin täällä, mutta kuten sanoit, minäkään en tiedä, olisiko viestin lähettäminen suotavaa tai toivottavaa... :/

        Omalta osaltani voin sanoa sen, että hän ei voi tehdä mitään sellaista, joka ei kelpaisi tai ei olisi toivottavaa, jos vain tekisi jotain, joka voisi edes jollain tavalla viedä meitä yhteen. Pian.


      • jaeikutreffeille

        Täällä on joskus hieman outto logiikka. Eihän sitä koskaan voi kenestäkään tietää onko viestin lähettäminen suotavaa tai hyväksyttävää eli et voi koskaan lähettää kenellekään viestejä. Tinderi onkin varmaan helpoin tommosessa tapauksessa? Eikös siinä voi vaan kattoo, että kuka tykkää sun kuvasta ja sitten merkata ite, jos kanssa tykkää.


    • Sitäpä

      Oletko kanavanvartijana täällä...

    • PäivääJoulu

      Varmuudenvuoksi. Uuttavuotta, nyt kun olen tässä typeryyden näppäimillä ja helvetin keskiössä.
      >33 eikun <33

      • jo.ennakkoon

        Kiitti. Hyvää uutta vuotta sinullekin!
        Joko odotat kovasti ensi vuoden tulevia synttäreitä? Milläs mielellä olet niiden suhteen?
        Helvetin keskiössä??? Älä sure.


    • Etolevarmaanhän

      Eikö telepatia toimikaan meillä?

    • Ijustthinking
      • eiselopu

        Tuskin minulle, mut ♡


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe