Hyvät joulut

PäivääJoulu

Mieheltä naiselle. Varmuudenvuoksi.
Muita kanavia ei taida nyt olla käytössä, ainkaan käytännössä.
Enkä tiedä olisiko suotavaa tai edes toivottavaa.

17

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sydämessä

Hyvää joulua varmuuden vuoksi myös tähän vielä. Ei ole muita kanavia, oli miten oli, rakkaus on aina löytänyt tiensä sydämissä ja löytää nytkin. Saa elää siellä, ei vahingoita ketään, eikä ole keneltäkään pois.

• Sydämessä

Tarkennan itse, että sydämeen mahtuu paljon tunteita. Siihen se jää. Se on toivottavaa ja pelkästään sopivaa. Ei näkemistä eikä muutakaan. ,

• kysyttävää
        Sydämessä kirjoitti:

Tarkennan itse, että sydämeen mahtuu paljon tunteita. Siihen se jää. Se on toivottavaa ja pelkästään sopivaa. Ei näkemistä eikä muutakaan. ,

Oletko tämän ketjun aloittaja?

• Olennainenminä
        kysyttävää kirjoitti:

Oletko tämän ketjun aloittaja?

En tietenkään.

• Uiii

Tiedän kuka olet. Hyvää joulua, olet ajatuksissani ja unissani.

• PäivääJoulu

ihanaa, koitan ajatella positiivisesti

• joulupäivä

Jos olisit hän,niin olisi toivottavaa ja suotavaa,kyllä :) voi kun voiskin nähdä :)
      naiselta miehelle

• jokuodottava

Toivoisin kyllä suorempaa toivotusta, että voisin ymmärtää sen itselleni. Ne teoriassa olemassa olevat ovat kaikki aivan toivottavia tapoja. Mikä tahansa käy, mutta mieluiten ensin viesti jotain kautta. Menisin ehkä paniikkiin, jos soittaisit aivan yhtäkkiä. Ja jos en pystyisi vastaamaan, niin en tiedä mitä tekisin. Mutta sekin vaihtoehto on parempi kuin ei ollenkaan.

• ehkämolemmat

Ehkä molemmat odottavat toisen toivottavan ensin. Sitä se epävarmuus teettää. Inhimillistä.

• ehkämolemmat kirjoitti:

Ehkä molemmat odottavat toisen toivottavan ensin. Sitä se epävarmuus teettää. Inhimillistä.

Jos olisi minulle, niin olisi erittäin suotavaa ja toivottavaa. Samaa asiaa mietin täällä, mutta kuten sanoit, minäkään en tiedä, olisiko viestin lähettäminen suotavaa tai toivottavaa... :/

Omalta osaltani voin sanoa sen, että hän ei voi tehdä mitään sellaista, joka ei kelpaisi tai ei olisi toivottavaa, jos vain tekisi jotain, joka voisi edes jollain tavalla viedä meitä yhteen. Pian.

• jaeikutreffeille

Täällä on joskus hieman outto logiikka. Eihän sitä koskaan voi kenestäkään tietää onko viestin lähettäminen suotavaa tai hyväksyttävää eli et voi koskaan lähettää kenellekään viestejä. Tinderi onkin varmaan helpoin tommosessa tapauksessa? Eikös siinä voi vaan kattoo, että kuka tykkää sun kuvasta ja sitten merkata ite, jos kanssa tykkää.

• Sitäpä

Oletko kanavanvartijana täällä...

• PäivääJoulu

Varmuudenvuoksi. Uuttavuotta, nyt kun olen tässä typeryyden näppäimillä ja helvetin keskiössä.
      >33 eikun <33

• jo.ennakkoon

Kiitti. Hyvää uutta vuotta sinullekin!
        Joko odotat kovasti ensi vuoden tulevia synttäreitä? Milläs mielellä olet niiden suhteen?
        Helvetin keskiössä??? Älä sure.

• Etolevarmaanhän

Eikö telepatia toimikaan meillä?

• Ijustthinking
      • eiselopu

Tuskin minulle, mut ♡

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4203
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      117
      2659
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2412
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1446
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1446
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      966
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      941
    Aihe