Hyvät joulut

PäivääJoulu

Mieheltä naiselle. Varmuudenvuoksi.
Muita kanavia ei taida nyt olla käytössä, ainkaan käytännössä.
Enkä tiedä olisiko suotavaa tai edes toivottavaa.

17

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sydämessä

      Hyvää joulua varmuuden vuoksi myös tähän vielä. Ei ole muita kanavia, oli miten oli, rakkaus on aina löytänyt tiensä sydämissä ja löytää nytkin. Saa elää siellä, ei vahingoita ketään, eikä ole keneltäkään pois.

      • Sydämessä

        Tarkennan itse, että sydämeen mahtuu paljon tunteita. Siihen se jää. Se on toivottavaa ja pelkästään sopivaa. Ei näkemistä eikä muutakaan. ,


      • kysyttävää
        Sydämessä kirjoitti:

        Tarkennan itse, että sydämeen mahtuu paljon tunteita. Siihen se jää. Se on toivottavaa ja pelkästään sopivaa. Ei näkemistä eikä muutakaan. ,

        Oletko tämän ketjun aloittaja?


      • Olennainenminä
        kysyttävää kirjoitti:

        Oletko tämän ketjun aloittaja?

        En tietenkään.


    • Uiii

      Tiedän kuka olet. Hyvää joulua, olet ajatuksissani ja unissani.

      • PäivääJoulu

        ihanaa, koitan ajatella positiivisesti


    • joulupäivä

      Jos olisit hän,niin olisi toivottavaa ja suotavaa,kyllä :) voi kun voiskin nähdä :)
      naiselta miehelle

    • jokuodottava

      Toivoisin kyllä suorempaa toivotusta, että voisin ymmärtää sen itselleni. Ne teoriassa olemassa olevat ovat kaikki aivan toivottavia tapoja. Mikä tahansa käy, mutta mieluiten ensin viesti jotain kautta. Menisin ehkä paniikkiin, jos soittaisit aivan yhtäkkiä. Ja jos en pystyisi vastaamaan, niin en tiedä mitä tekisin. Mutta sekin vaihtoehto on parempi kuin ei ollenkaan.

      • ehkämolemmat

        Ehkä molemmat odottavat toisen toivottavan ensin. Sitä se epävarmuus teettää. Inhimillistä.


      • ehkämolemmat kirjoitti:

        Ehkä molemmat odottavat toisen toivottavan ensin. Sitä se epävarmuus teettää. Inhimillistä.

        Jos olisi minulle, niin olisi erittäin suotavaa ja toivottavaa. Samaa asiaa mietin täällä, mutta kuten sanoit, minäkään en tiedä, olisiko viestin lähettäminen suotavaa tai toivottavaa... :/

        Omalta osaltani voin sanoa sen, että hän ei voi tehdä mitään sellaista, joka ei kelpaisi tai ei olisi toivottavaa, jos vain tekisi jotain, joka voisi edes jollain tavalla viedä meitä yhteen. Pian.


      • jaeikutreffeille

        Täällä on joskus hieman outto logiikka. Eihän sitä koskaan voi kenestäkään tietää onko viestin lähettäminen suotavaa tai hyväksyttävää eli et voi koskaan lähettää kenellekään viestejä. Tinderi onkin varmaan helpoin tommosessa tapauksessa? Eikös siinä voi vaan kattoo, että kuka tykkää sun kuvasta ja sitten merkata ite, jos kanssa tykkää.


    • Sitäpä

      Oletko kanavanvartijana täällä...

    • PäivääJoulu

      Varmuudenvuoksi. Uuttavuotta, nyt kun olen tässä typeryyden näppäimillä ja helvetin keskiössä.
      >33 eikun <33

      • jo.ennakkoon

        Kiitti. Hyvää uutta vuotta sinullekin!
        Joko odotat kovasti ensi vuoden tulevia synttäreitä? Milläs mielellä olet niiden suhteen?
        Helvetin keskiössä??? Älä sure.


    • Etolevarmaanhän

      Eikö telepatia toimikaan meillä?

    • Ijustthinking
      • eiselopu

        Tuskin minulle, mut ♡


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe