Nato on rahanliitto

peiteltyä_megalomaniaa

Nato haluaa mennä Venäjän iholle.

Nton toiminta tähtää laajentumiseen.

Nato ei tee sellaisia asioita, jotka ovat Yhdysvaltain politiikan vastaisia.

Yhdysvallat haluaisi olla maailmanpoliisi.

12

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AvointaTyhmyyttä

      "Nato haluaa mennä Venäjän iholle. "

      Ei erityisesti vaan pyrkii suojaamaan jäsenvaltionsa!

      "Nton toiminta tähtää laajentumiseen."

      Ei sitäkään! Venäjän oma toiminta aiheuttaa pikkuvaltioiden pyrkimisen jäsenmaiksi!

      "Nato ei tee sellaisia asioita, jotka ovat Yhdysvaltain politiikan vastaisia."

      Natossa päätökset tehdään kaikkien jäsenmaiden yhteisvoimin. Ellei ole sotia ei Nato tee yhtään mitään!

      "Yhdysvallat haluaisi olla maailmanpoliisi."

      Ainahan se jotakin touhuaa. USA (yksin) ei ole = Nato eikä Nato osallistu USA:n sotatoimiin!

      • UbersturmFuhrer

        Rauhankumppani Suomi on mukana Irakissa ja Afganistanissa.


    • TässäpäViisautta

      EU on kytketty Naton kautta Yhdysvaltain sotapolitiikan jouksupojaksi.

      • SarjamurhaajaNaapurina

        Venäjä on aina maa maailmassa, joka joukkomurhaa eurooppalaisia ja varastelee eurooppalaisten perheiden tontteja itselleen.

        Neljässä vuodessa Venäjä on ihmismetsästänyt 10 000 eurooppalaisen päänahat.


    • Kiovaara

      NATOn jäseneksi päästäkseen pitää jättää hakemus jonka NATOn jäsenvaltioiden on yksimielisesti sitten hyväksyttävä.
      Onkohan Venäjä hakemassa NATOn jäsenyyttä ,luulisi ainakin ,ette ennen sitä sen olisi poistuttava Ukrainalle kuuluvalta Krimiltä .

    • GoneIn60Hous

      Suomi on kaukana rauhanliitosta.
      Venäjä ja Itä-Saksa, mitäs odotitte?
      Ei ne Stasilaiset miksikään muutu.
      Siitä saakka kun Berliinin muuri kaatui 1989, niin Polizeit on ihan OIKEASTI MYRKYTTÄNYT ison osan Eurooppaa. Vaikea löytää hyviä työntekijöitä? On vähän virtapois ja viina virtaa... hermot kireellä ja näkökyky vähän heikko. Aah, ainakin v. 1990:sta 2008 saakka samalla tavalla mitä Kohlin vaimo sai itseänikin pommitettu n.40 kertaa. Lopullinen niitti punaviinipullossa, tottunut jo tavaraan, vaikka tulihan siitä PIENI PÄÄNSÄRKY.
      Te olette ihan sitä mitä Stasi teille salaa syöttää, ei ole väliä onko raskaanaoleva nainen, vanhus tai lapsi. Ne myrkyttää ja vammauttaa KAIKKI - TE RIKOLLISET. On nimittäin sen verran paljon päänsekoitustavaroita Polizeiteilla.

      Varmaan TOSI HYÖDYLLISTÄ. Nauruunhan sitä meinaa vaan jo kuolla.

    • EI.Reino

      Ruskipoikien trorlaus on naurettavaa.

      • tohveli

        Se on hyvä jos on aiheita nauruun. Se pidentää ikää.


    • Ei_kuulu_tänne
    • uusisuunta

      Trump juuri uutisissa todisti että aloittaja on tähän hetkeen sidottuna väärässä

      • Nato_hajos_ja_taki_kanis

        "Trump juuri uutisissa todisti että aloittaja on tähän hetkeen sidottuna väärässä"

        Et tainnut ymmärtää, Trump antoi ymmärtää, että: No money, no honey.


    • Venäläiset olisivat onnellisia jos pääsisivät NATOon.

      Nyt ei ole rahaa eikä vapautta mutta on glygolia ja Putte.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe