Nato haluaa mennä Venäjän iholle.
Nton toiminta tähtää laajentumiseen.
Nato ei tee sellaisia asioita, jotka ovat Yhdysvaltain politiikan vastaisia.
Yhdysvallat haluaisi olla maailmanpoliisi.
Nato on rahanliitto
12
55
Vastaukset
- AvointaTyhmyyttä
"Nato haluaa mennä Venäjän iholle. "
Ei erityisesti vaan pyrkii suojaamaan jäsenvaltionsa!
"Nton toiminta tähtää laajentumiseen."
Ei sitäkään! Venäjän oma toiminta aiheuttaa pikkuvaltioiden pyrkimisen jäsenmaiksi!
"Nato ei tee sellaisia asioita, jotka ovat Yhdysvaltain politiikan vastaisia."
Natossa päätökset tehdään kaikkien jäsenmaiden yhteisvoimin. Ellei ole sotia ei Nato tee yhtään mitään!
"Yhdysvallat haluaisi olla maailmanpoliisi."
Ainahan se jotakin touhuaa. USA (yksin) ei ole = Nato eikä Nato osallistu USA:n sotatoimiin!- UbersturmFuhrer
Rauhankumppani Suomi on mukana Irakissa ja Afganistanissa.
- TässäpäViisautta
EU on kytketty Naton kautta Yhdysvaltain sotapolitiikan jouksupojaksi.
- SarjamurhaajaNaapurina
Venäjä on aina maa maailmassa, joka joukkomurhaa eurooppalaisia ja varastelee eurooppalaisten perheiden tontteja itselleen.
Neljässä vuodessa Venäjä on ihmismetsästänyt 10 000 eurooppalaisen päänahat.
- Kiovaara
NATOn jäseneksi päästäkseen pitää jättää hakemus jonka NATOn jäsenvaltioiden on yksimielisesti sitten hyväksyttävä.
Onkohan Venäjä hakemassa NATOn jäsenyyttä ,luulisi ainakin ,ette ennen sitä sen olisi poistuttava Ukrainalle kuuluvalta Krimiltä . - GoneIn60Hous
Suomi on kaukana rauhanliitosta.
Venäjä ja Itä-Saksa, mitäs odotitte?
Ei ne Stasilaiset miksikään muutu.
Siitä saakka kun Berliinin muuri kaatui 1989, niin Polizeit on ihan OIKEASTI MYRKYTTÄNYT ison osan Eurooppaa. Vaikea löytää hyviä työntekijöitä? On vähän virtapois ja viina virtaa... hermot kireellä ja näkökyky vähän heikko. Aah, ainakin v. 1990:sta 2008 saakka samalla tavalla mitä Kohlin vaimo sai itseänikin pommitettu n.40 kertaa. Lopullinen niitti punaviinipullossa, tottunut jo tavaraan, vaikka tulihan siitä PIENI PÄÄNSÄRKY.
Te olette ihan sitä mitä Stasi teille salaa syöttää, ei ole väliä onko raskaanaoleva nainen, vanhus tai lapsi. Ne myrkyttää ja vammauttaa KAIKKI - TE RIKOLLISET. On nimittäin sen verran paljon päänsekoitustavaroita Polizeiteilla.
Varmaan TOSI HYÖDYLLISTÄ. Nauruunhan sitä meinaa vaan jo kuolla. - EI.Reino
Ruskipoikien trorlaus on naurettavaa.
- tohveli
Se on hyvä jos on aiheita nauruun. Se pidentää ikää.
- Ei_kuulu_tänne
Nato on rahanliitto
...ja anna meille voimia jotta jaksaisimme puolustaa Trumpin ja Stubbin rahapussia...
https://youtu.be/S8sF3AqucjE?list=RD3f9VlqbXH2I&t=80 - uusisuunta
Trump juuri uutisissa todisti että aloittaja on tähän hetkeen sidottuna väärässä
- Nato_hajos_ja_taki_kanis
"Trump juuri uutisissa todisti että aloittaja on tähän hetkeen sidottuna väärässä"
Et tainnut ymmärtää, Trump antoi ymmärtää, että: No money, no honey.
Venäläiset olisivat onnellisia jos pääsisivät NATOon.
Nyt ei ole rahaa eikä vapautta mutta on glygolia ja Putte.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683