Nato on rahanliitto

peiteltyä_megalomaniaa

Nato haluaa mennä Venäjän iholle.

Nton toiminta tähtää laajentumiseen.

Nato ei tee sellaisia asioita, jotka ovat Yhdysvaltain politiikan vastaisia.

Yhdysvallat haluaisi olla maailmanpoliisi.

12

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AvointaTyhmyyttä

      "Nato haluaa mennä Venäjän iholle. "

      Ei erityisesti vaan pyrkii suojaamaan jäsenvaltionsa!

      "Nton toiminta tähtää laajentumiseen."

      Ei sitäkään! Venäjän oma toiminta aiheuttaa pikkuvaltioiden pyrkimisen jäsenmaiksi!

      "Nato ei tee sellaisia asioita, jotka ovat Yhdysvaltain politiikan vastaisia."

      Natossa päätökset tehdään kaikkien jäsenmaiden yhteisvoimin. Ellei ole sotia ei Nato tee yhtään mitään!

      "Yhdysvallat haluaisi olla maailmanpoliisi."

      Ainahan se jotakin touhuaa. USA (yksin) ei ole = Nato eikä Nato osallistu USA:n sotatoimiin!

      • UbersturmFuhrer

        Rauhankumppani Suomi on mukana Irakissa ja Afganistanissa.


    • TässäpäViisautta

      EU on kytketty Naton kautta Yhdysvaltain sotapolitiikan jouksupojaksi.

      • SarjamurhaajaNaapurina

        Venäjä on aina maa maailmassa, joka joukkomurhaa eurooppalaisia ja varastelee eurooppalaisten perheiden tontteja itselleen.

        Neljässä vuodessa Venäjä on ihmismetsästänyt 10 000 eurooppalaisen päänahat.


    • Kiovaara

      NATOn jäseneksi päästäkseen pitää jättää hakemus jonka NATOn jäsenvaltioiden on yksimielisesti sitten hyväksyttävä.
      Onkohan Venäjä hakemassa NATOn jäsenyyttä ,luulisi ainakin ,ette ennen sitä sen olisi poistuttava Ukrainalle kuuluvalta Krimiltä .

    • GoneIn60Hous

      Suomi on kaukana rauhanliitosta.
      Venäjä ja Itä-Saksa, mitäs odotitte?
      Ei ne Stasilaiset miksikään muutu.
      Siitä saakka kun Berliinin muuri kaatui 1989, niin Polizeit on ihan OIKEASTI MYRKYTTÄNYT ison osan Eurooppaa. Vaikea löytää hyviä työntekijöitä? On vähän virtapois ja viina virtaa... hermot kireellä ja näkökyky vähän heikko. Aah, ainakin v. 1990:sta 2008 saakka samalla tavalla mitä Kohlin vaimo sai itseänikin pommitettu n.40 kertaa. Lopullinen niitti punaviinipullossa, tottunut jo tavaraan, vaikka tulihan siitä PIENI PÄÄNSÄRKY.
      Te olette ihan sitä mitä Stasi teille salaa syöttää, ei ole väliä onko raskaanaoleva nainen, vanhus tai lapsi. Ne myrkyttää ja vammauttaa KAIKKI - TE RIKOLLISET. On nimittäin sen verran paljon päänsekoitustavaroita Polizeiteilla.

      Varmaan TOSI HYÖDYLLISTÄ. Nauruunhan sitä meinaa vaan jo kuolla.

    • EI.Reino

      Ruskipoikien trorlaus on naurettavaa.

      • tohveli

        Se on hyvä jos on aiheita nauruun. Se pidentää ikää.


    • Ei_kuulu_tänne
    • uusisuunta

      Trump juuri uutisissa todisti että aloittaja on tähän hetkeen sidottuna väärässä

      • Nato_hajos_ja_taki_kanis

        "Trump juuri uutisissa todisti että aloittaja on tähän hetkeen sidottuna väärässä"

        Et tainnut ymmärtää, Trump antoi ymmärtää, että: No money, no honey.


    • Venäläiset olisivat onnellisia jos pääsisivät NATOon.

      Nyt ei ole rahaa eikä vapautta mutta on glygolia ja Putte.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe