Kontiolahden evl-seurakunnalla taitaa olla pulaa hautapaikoista kun on alettu laittaa hautapaikkojen pakkopoistoja.
Mielestäni hautapaikkoja riittää kauas tulevaisuuteen kun uusi laajennus on saatu valmiiksi. Tulevaisuudessa tuhkaamiset tullee yleistymään ratkaisevasti joten vainajan maallinen tuhka ei vie paljoakaan tilaa, joten annetaan vaan entisten hautojen olla paikoillaan , jatkoajasta jos ei löydy maksajaa niin antais vaan olla.
Lisäksi kirkon ulkopuoliset voivat tuhkansa antaa laittaa muuhunkin paikkaan kuin kirkkomaahan, se heille suotakoon.
Hautuumaa-asiaa
Tulevatuhkakasa
3
74
Vastaukset
- Normikäytäntö
Tämä on aivan normaali käytäntö. Hautapaikkaan voi edelleenkin saada jatkoaikaa. Paikat on aikanaan "myyty" määräajaksi.
- kirkosta-eronnut
Hautapaikan jatkoajasta selviää rahalla, kuten kaikista muistakin maallisista asioista.
Sieluista en mene takuuseen. - urtg
Onko sulla piakkoin hautapaikan tarvista vai mitä vaahtoat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265768- 544740
- 964706
- 613669
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.733401- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502762- 432661