Tämä on persuille täysin uutta tietoa. Miten persut suhtaudutte tähän että tekijät ovatkin "tuttuja"?
https://yle.fi/uutiset/3-10567566
Persuille tiedoksi raiskauksista
11
<50
Vastaukset
- Ei_nettihoukuttelija
Hei Meeses! Miten mielestäsi sen paremmin persun kuin kenenkään muun tähän "tuttavuuteen" pitäisi suhtautua:
"Osapuolet ovat tyypillisesti toisilleen entuudestaan tuttuja. Vaikkakin, aika usein tuttavuus on melko tuore. Yhä useammin osapuolet tapaavat verkossa."- meeses
En minä tiedä. Halusin tuoda artikkelin tietoonne kun Halla-honkin mukaan raiskauksia tapahtuu jatkuvasti pusikoissa tuntemattomien kesken.
- Ei_nettihoukuttelija
Siis juuri noin se meni Oulussakin!
- Ei_nettihoukuttelija
meeses kirjoitti:
En minä tiedä. Halusin tuoda artikkelin tietoonne kun Halla-honkin mukaan raiskauksia tapahtuu jatkuvasti pusikoissa tuntemattomien kesken.
Meeses hyvä, sinulla varmaan löytyy yhtä nopeasti linkkejä niihin "Halla-honkin pusikkojuttuihin" - vai lirautitko nettiin valheitasi?
- oleppahyvä
Ei_nettihoukuttelija kirjoitti:
Meeses hyvä, sinulla varmaan löytyy yhtä nopeasti linkkejä niihin "Halla-honkin pusikkojuttuihin" - vai lirautitko nettiin valheitasi?
googlaa skripta ja hommafoorum
- Ei_nettihoukuttelija
oleppahyvä kirjoitti:
googlaa skripta ja hommafoorum
Arvoisa nimimerkki oleppahyvä - en pyytänyt googlauskehoituksia, enkä ylipäätään muiden kuin nimimerkki meese'in vastausta. Syy: minua kiinnostaa tietää em. nimimerkin lähtötiedot: faktaa vai löryä.
- 100pros
Ei_nettihoukuttelija kirjoitti:
Arvoisa nimimerkki oleppahyvä - en pyytänyt googlauskehoituksia, enkä ylipäätään muiden kuin nimimerkki meese'in vastausta. Syy: minua kiinnostaa tietää em. nimimerkin lähtötiedot: faktaa vai löryä.
faktaa
- kieroatoimintaa
Persu kusettaa kansaa siinä missä Trumpkin! Samaa kieroa populististen törkyjen levitystä.
- voi_meeses_parka
Tässä tapauksessa näemmä viestiketjun aloittaja meeses kusetti. Lienee siis persu!
- Ödld
En kyllä havainnut mitään kusetusta
Normannit löivät arabit Sisiliassa. Persut ovat normannine perillisiä.. Roger.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064345- 1862309
- 611430
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961171- 1231079
- 711016
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?95996Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a129952- 103921
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54855