Naisten viisaus :)

Swami

Suomi on Euroopan toiseksi väkivaltaisin maa: Jopa 130 000 suomalaista kokee lähisuhdeväkivaltaa vuosittain – "Tilastot eivät edes kerro kaikkea"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomi-on-euroopan-toiseksi-vakivaltaisin-maa-jopa-130-000-suomalaista-kokee-lahisuhdevakivaltaa-vuosittain-tilastot-eivat-edes-kerro-kaikkea/7183842#gs.B78rLFs

Mites kun yhdistetään tilastotieto toiseen?

Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin.
https://yle.fi/uutiset/3-5487134

Lisää aiheesta:

"Mies joutuu kaksikertaa naista todennakoisemmin puolisonsa pahoinpitelemaksi."
ttps://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kotimaa/puheenvuoro-hannu-lauerma-nuori-tai-keski-ikainen-mies-joutuu-kaksi-kertaa-naista-todennakoisemmin-puolisonsa-pahoinpitelemaksi/

http://liberalismi.net/wiki/Parisuhdevakivalta

Suomalaiset miehet kokevat eniten maailmassa väkivaltaa kodeissa. Mutta turvakoteja naisille 100 ja miehille 1.

Niipäniin Suomi.
Nytkun naisilla on tässä maassa eniten valtaa maailmassa määrätä, niin tilastotieteellistä fakta on että se naisten paras tasa-arvo tarkoittaa miesten kurjuutta.

Eikä kukaan halua myöntää sitäkään tilasto tosiasiaa, että maan ongelmat on kasvannut yhtäläisesti naisvallan kasvamisen kanssa. Valtahuumassa ensin alistetaan omat miehet siloposkisiksi marjanpoimijoiksi ja sitten tottakai suositaan mamuja kun niissä miestä jäljellä.

6

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvätPyhätVsTuhmatTyhmät

      Jos kerran naisille ja miehille halutaan maksaa samasta työstä sama palkka, niin eikö pitäisikö myös samasta työstä maksaa yhtä paljon, siis yhtä kauan eläkettä?
      Naiset kuitenkin ovat eläkkeellä keskimäärin 9-vuotta kauemmin ja siksi kuluttavat terveydenhoito ja eläkekuluja moninkertaisesti miehiin verrattuna.
      Onko tasa-arvoa sellainen?

    • niinmonta

      ei ole koskaan tullut varsinaisesti julki julkaisuissa ilmi että naiset ovat oikeasti pahempia kaappijuoppoja ja pystyvät sen paremmin peittämään mm.töihin mennessään että dokailevat koko viikon...sitten jos mies mainitseen niin ...ai ai...toki...no turha setviä

      • Igorvittager

        Juu, kyllä se meikkaaminen ja feikkaaminen, se totuuden muuntelu, siis valehtelu on naismaisille mieluisampaa, kun kierot kylkiluut ne itseä rumentavaa peittää ja piilottaa.


      • jatkuva-valehtelu
        Igorvittager kirjoitti:

        Juu, kyllä se meikkaaminen ja feikkaaminen, se totuuden muuntelu, siis valehtelu on naismaisille mieluisampaa, kun kierot kylkiluut ne itseä rumentavaa peittää ja piilottaa.

        Jatkuva valehtelu ja muu satuilu on typerryttävää jos sitä joutuu vielä sietämään päivästä toiseen


    • Juusakki

      Kyllä sitä räksytetään ja nalkutetaan mutta eipä näy ämmiä kommentoimassa kun on tosiasiat pöydässä.

    • Totuusesiin

      Feminismi on itse syy naisten €uroon.
      Feministit riistää LAPSELTA ISÄN 95% HUOLTAJUUKSISTA TÄMÄ JOHTAA VIIDEN VUODEN PALKKA TAANTUMAAN.
      KORJAAMALLA VÄÄRYYS ISILLE LAPSET 90% SAAVUTETAAN TASA ARVO 20 VUODES.
      Siihen asti Femakon paska haisoo tiedotusvälineis Naisen eurosta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe