...kaikki ne sodat ja julmuudet jotka uskonnon nimissä on tehty.
Uskonnoissa on kiinnostavinta ainoastaan...
3
<50
Vastaukset
- 12____13
Miksi olet kiinnostunut vain sodasta?
- Hyvä_me
Kyllä ihmisen ahneus on sotien syy, tietenkin sitä voi olla ahne myös uskonon opettamana, Ruotsin valtiovalta osaltaan rahoitti suomen käännyttämistä, ja vieläkin suomen kaivoslaki antaa valtauslain voimalla riistää suomen maaperää vapaasti, ei siinä uskontoja tarvi yksin syyttää.
Kummallinen poikkeus on sodan jälkeen Outokummun kuparin kaivaminen suomen valtion omistaman yhtiön voimin, nykyisin Australian ja Kanadan yhtiöt hoitavat homman kotiin, liekö siellä uskovaisempaa porukkaa, niin ja Siilinjärven fosfori europan surin kaivos tietenkin annettiin norskeille, he tietävä öljyvarojen hyödyntämisen opettamana ettei mene valuutat hukkaan. - Herätykseksi
Niin USKONNON, vain nimissä. Raamatun UT mukiainen ja perustuva on kaikille hyväksi Kristillisyyttä, ei uskontoa eikä edes sitä vain nimeksi krist. uksonnollisuutta, joissa "piru" vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja PAHA perii! Niin kuin kaikissa muissakin maailmallisissa, jota vain uskontoa, se epäoikeuden mukainen, Totuuteen perustumaton petos demokratiakin (vain tyhjä sana) ns. "keisarin uuudet vaatteet", on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329