https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b377d31f-abe1-481e-9f78-79b7f08f95d9
"– Viimeisen ehdotus oli se, että he korjaisivat sen vanhan katiskan-paskan ja antaisivat mulle sen takaisin, Jethro naurahtaa.
– Mahtaa olla perämoottorit hyvässä kunnossa.
– Samalla mulle selvisi, että tämä suomalainen vene valmistetaankin Puolassa, Jethro naurahtaa."
Kiinteistövälittäjä tekeentyy moottori asiantuntijaksikin, nuo moottorit tuossa uponneessa paatissa suurinta poblematiikkaa tuskin aiheuttavat, ne vain avataan ja puhdistetaan, sen sijaan paatin sisustus kyllä menee uusiksi! mutta paatin valmistaneelle tehtaalle sekään ei ole ylivoimainen tehtävä!
Halli Harkimo taisi tietää minkälainen pommi paatti oli, ja pisti vahingon kiertämään, ja Jethro oli tarpeeksi tyhmä kusetettavaksi !
Jethroa voisi kuitenkin lohduttaa jotta vaikka maine meni, kuuluisuus kasvoi!
Late Lapista.
KUSIKO HJALLIS JETHROA SILMÄÄN ?
24
1197
Vastaukset
- kukatodistaamitä
Tuossa saattoi olla ihan joku yksinkertainen tulppa homma johon olisi pitänyt kiinnittää humio että enpä nyt tiedä että onko jotain tahallista tapahtunut kuitenkaan ja jethron saattaa olla mahdotonta todistaa sen mahd tulppa homman toimimattomuuden tai unohtamisen takia uppoamista tahalliseksi..?. Saa nähdä?
Olikohan paatissa vakuutukset kunnossa, tuskin oli koska Jethro hätyyttelee valmistajaa !
Late Lapista.- Julkisuuseikanna
Jethrolla on lähteny hommat hanskasta jo monessa mielessä!
- frtgyhjuj
En ostaisi jetrolta tai hjallikselta kummaltakaan mitään. Näkeehän niistä että ne on sutkeja. Tuollainen vahingon ilo on kyllä vilpitöntä. Ökyvene halusikin olla sukellusvene.
- jetrokusettaa
miten tuollainen minipaatti katista voi muka maksaa 250t euroa?
Toista miljoonaa markkaa?!?!
OIKEASTI - jetro kusettaa tai se on ääliö
Toi paatti on kevyt tohelo ja siellä on muka TEHOKAS moottori perässä.
Onko mopoautossa V8 konepellin (pahvikuoren) alla?
Äijät ovat keksineet vakuutuspetosidean....ostetaan kallis paatti ja sitten se "uppoaa".
Toi paatti ei kestä edes jetron omaa painoa. Saati minkään seurueen. Toi on soutuveneen kokoinen.- turha.uutinen
Mutta ei uutisen arvoinen missään mielessä.
- makkarajapaatti
turha.uutinen kirjoitti:
Mutta ei uutisen arvoinen missään mielessä.
no rikkailla on rikkaiden ongelmat
Toisella ei ole rahaa ostaa lapsilleen tai itselleen edes talvikenkiä tai ruokaa pöytään
Toisella ei ole rahaa ostaa lapselleen lukiokirjoja.....
mutta jetroa harmittaa uponnut 250t feikkipaatti ja viitsii vielä valittaa siitä
ja ....miten se vakuutusrahat...?
Vähän samaa kaliperiä kaikkosen Makkaran kanssa
Mikä näissä "miehissä" on mennyt pieleen?
Miten ne selviää mistään pienemmästäkään ...
jetron keskittymiskyky on kuin pienellä kanilla 1,07 sekunttia mä
en näe sitä mitenkään edes käynnistämässä tota spittaria.
- Yökyöpä
Jetro on sutkauksillaan tehnyt myös rahaa. Sitä on tehnyt myös Harkimo, joka on veemäisen miehen maineessa.
- maakapu
Jos on ostanut veneen käytettynä, niin eihän siinä enää mitään tehtaan takuuta ole, eikös sitä pitäs neuvotella sen kans keltä on ostanutkin jos siinä olisi ollut vika ( Harkimo ). Käytetty mikä käytetty. Sitä paitsi, eikös tämä ollut Jethrolla jo koko kesän .
Eiköhän se ole oma tehtävä huolehtia että vene ei täyty vedellä.
Kuvan mukaan kun nostivat rantaan, näytti ehjältä. Tosin olen maakrapu.
Jethro haukkui lehdessä ko, veneen paskaksi . Miksi siitä pitäs sitten hänelle korvata ? Jos on Jethron omasta mielestä paska vene, niin ei kai siitä kukaan mitään korvaakaan.
- kepsap
Aika ruman näköinen "ruumisarkku" koko vene, miksi tuommoista ostaa muutenkaan?
- Hallikaupasta
Hesarin kanssa taisi myös olla jotain vääntöä oikeudessa.
Hjalliksella on taito päästä ajoissa eroon kaikesta paskasta. Jeti ei tainnut sen enempää myöskään selvitellä asioita, kun "halvalla" sai ja onhan katiska ihan hieno. Vastaavan mallin uppoamisia on kuitenkin tapahtunut jo aiemmin, joten Jallu ehkä olikin jo perillä tyyppiviasta kun halusi veneestä äkkiä eroon?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/198351d4-ef9b-4e17-b2c7-4edf89efad46
Tainnut Jethro laskea lööperiä koko uppoamisesta, ei tainneet mennä asiat ihan niin kuin kiinteistövälittäjä kertoili! Voisiko jälleen sanoa jotta valheella on lyhyet jäljet?
Late Lapista.- seula
– Katiskan arvo on mun nähdäkseni 0 euron ja 300 euron välillä. Ja tuo 300 euroakin kivoista kesämuistoista, hän summaa. (Jeti summaa)
No, tehdas varmaan maksaa Jetille tuon 300 euroa niin Jeti pääsee longerolle.
Toivotaan että tehdas ei säikähdä tämän pikku Jetin äksyilyä. Tyhjästä on paha kuule Jet rahaa nyhjästä. Ei se ole tehtaan vika jos käytetyn Hjallikselta ostit. seula kirjoitti:
– Katiskan arvo on mun nähdäkseni 0 euron ja 300 euron välillä. Ja tuo 300 euroakin kivoista kesämuistoista, hän summaa. (Jeti summaa)
No, tehdas varmaan maksaa Jetille tuon 300 euroa niin Jeti pääsee longerolle.
Toivotaan että tehdas ei säikähdä tämän pikku Jetin äksyilyä. Tyhjästä on paha kuule Jet rahaa nyhjästä. Ei se ole tehtaan vika jos käytetyn Hjallikselta ostit.On paatilla uutena ollut hintaa lähes 350 000 euroa, mistähän noinkin mahtava hinta koostuu? johtuisko Hjalliksen pölöjyydestä?
Late Lapista.
- vuototappi
Veneen pohjatappi ollut löysästi kiinni, omistajan vastuulla tällainen huolimattomuus.
Eipä taida olla noin isossa paatissa pohjatappeja, pilssipumput hoitavat tapin virkaa, jos akut on tyhjät eivät pelaa nekään! Paatti upposi kuitenkin ihmeen äkkiä, olsiko sabotaashista kyse !
Late Lapista.
- kerrankelmiainakelmi
Jetrolla on naama kuin isolla vauvalla mutta taitaa ollakin melkoinen kelmi. Sedu koskisen kanssa jotain ravintola konkurssia menossa...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a916e855-1776-4cee-9bc4-f6cac2dc932e
Koitellaan nitä joskus noita kelmejäkin ! kelminkin kannattaisi hankkia jonkun poliittisen puoluen jäsekirja perstaskuunsa!
Late Lapista.
- hrhehehhsdgds
Homo-Haavistoa ihailevat Viherfanaatikot upottivat.
- Jetijhaluurahatheti
Jethro oli unohtanut pitää pissi pumput päällä
ja niinhän se täytty nesteestä koko paatti
Jetillä veneetkin muuttuu arvottomiksi katiskoiksiSe vähän hämmästyttää ja kummastuttaa kun vene kuulemma upposi muutamassa minuutissa! siellä piti olla isohko vuoto, miten se sinne eksyi yksikseen ?
Late Lapista.
- Velallinen
Varsinais-Suomen käräjäoikeus velkoo Jethrolta Insinööritoimisto Milan Oy saatavia.
Taitaa olla Jethrolla velkaa enemmänkin. - MullekaikkihetiJeti
Tuoreesta Suomen Kuvalehdestä poiminta: Myös Harkimo on Rostedtin liikekumppani. Hän osti keväällä 2017 osuuden Rostedtin Ruutukasi Oy -nimisestä asuntosijoitusyhtiöstä.
Virosta löytyy samanniminen yritys, jo tammikuussa 2016 perustettu Ruutukasi Oü. Sen omistajaksi on merkitty – Arto Autio.
Harkimo kertoo, ettei tiedä Viron-yrityksestä. Arto Autio ja Timo Nieminenkään eivät ole tuttuja.
”En ole koskaan tavannut”, Harkimo sanoo.
Rostedt kertoo puhelimessa, että kyse on yrityksestä, jonka hänelle tuntematon taho on perustanut Viroon hänen toimeksiannostaan.
Kysymys: miksi Jeti on lehtitiedon mukaan antanut tuntemattoman perustaa hänelle yrityksen Viroon ? ? Mikä soppa tässä on takana???
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740