Eli minä olen ollut rehellinen yrittäjä ja työmies. Ja teen rehellistä työtä. Sijoitin rehelliseen kryptovaluuttaan joka on, OneCoin vuonna 2016!
Nyt kysyn teiltä OneCoin Ylälinja/Päämiehet suoraan ja rehellisesti ilman sarvia ja hampaita kuten minäkin Sijoitin OneCoiniin!
Milloin OneCoinista saa alkaa kysyä tuottoja ulos?? Milloin voi makssaa NEtissä?
Olkaa hyvä YLÄLINJA JA ONECOIN PÄÄMIEHET ILMAN SARVIA JA HAMPAITA
23
65
Vastaukset
- hyhhy
et koskaan valitettavasti...
katso deadcoins.com löytyy o kohdasta onecoin ja perässä lukee scam. sori - Rahatmen
Nyt ei saa syylistyä väkivaltaan jo sillä uhkaaminen on rikos. Kaikki rahat vieneet ovat kadonneet rahojen kanssa. Pahoittelut. Mutta kuule lueskele sitä koulutusta jospa siitä irtoiaisi jtain iloa.
- FaktaaVälillä
Vain vahingoniloa, BYAAAAAAAAAAAAAAA
- PonzipaPonzi
No joo. Sanot että:
"Sijoitin rehelliseen kryptovaluuttaan joka on, OneCoin vuonna 2016!"
Olen todella harmistunut puolestasi, koska sekä minä itse, AvoTampio, Petteri Järvinen, KRP, YLE Uutiset, FaktaaVälillä ja niin moni kaivoi taustat esille Onecoin huijareista, ja jakoi tietoja joka paikassa.
Silti oli näitä jotka "Sioittivat REHELLISEEN kryptovaluuttaan" vuonna 2016 ja sen jälkeenkin.
Onecoinin johto jätti Onecoinin jo vuosia sitten kun juoksivat rahojen kanssa karkuun.
Asettivat jotakin tatuoituja rikollisia muodolliseen asemaan MUKA johtajiksi Onecoiniin, jotta saivat lisäetumatkaa juosta karkuun.
Aivan käsittämätöntä millaisin perustein aivan näennäisesti järkevät ihmiset luopuivat rahoistaan.
Osa sai valitettavasti vielä kaverinsakin mukaan menettämään rahansa. HARMIEN HARMI!
Kaitpa tulevaisuudessa osaatte "OTTAA SELVÄÄ" eli edes lukea asioista jotakin selvittäneiden tekstejä.
Suomi24 alkaa kirjautumispakolliseksi joten itse poistun kokonaan, enkä enää jatkossa ole auttamassa ketään.
Netteihin en yhteystietojani jakele perustelemalla tilejä chattejä varten, joten se on näkemiin lopullisesti.
Tack och ADJÖ!Älähän nyt, hyvä ystävä. Kyllä sinne voi kirjautua ilman että antaa itsestään mitään. Niinhän minäkin tein. Antaa feikkinimet ja puhelinnumerot jne. ja homma pelittää. Ja saat "palkintona" (:-)) nimimerkin jota kukaan ei pääse feikkaamaan :-)
- vielä-hetkinen
Kohta aukee kauppapaikat...
- FaktaaVälillä
Edelliseen täsmennys... Siis "kuppapaikat" kiinalaisille teepotille.
- Liitynmyösmukaan
Hei,
Nyt on julkaistu ilouutinen. Onecoin ei ole loppu vaan kehittänyt järjestelmää piilossa.
https://www.youtube.com/watch?v=ClNcbH1FEK4- PonzipaPonzi
Arvelisin että Venäjän poika on itse hukannut rahaansa Onecoin huijaukseen, ja tehnyt kyseisen videon vain "saadakseen omansa pois", eli saadakseen omasta tuttavapiiristään lisää hölmöjä SIOITTAMAAN Onecoiniin, ja siten saa venäläispoika omat rahansa takaisin, kun vahinko siirtyy eteenpäin.
UNOHDA Onecoin. Löytyy "DEADCOIN.COM" listalta, johon kaikki kuolleet Coinit listattuna.
Onecoin on kyseisellä listalla SCAM, joka tarkoittaa Suomeksi HUIJAUS!
(Kiitos Avotampio, mietin asiaa kirjautumisten suhteen)
- Ammutaanhan.hevosiakin_
Thaimaassa isänsä eläkerahat Oneen sioittanut mies kyseli rahojensa perään tunkittajaltaan, sai kuulla perinteistä coini-blah blah-odottele vain- jargonia, huomasi ylälinjan rakentavan uutta taloa, ajelevan uusilla autoilla ja meni ja ampui hänet kuoliaaksi. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TEE SAMOIN. (Lähetä ennemmin Perintätoimisto Pakote asialle.)
- Poliisit
Pakote on laiton.
- Vvkisti
Poliisit kirjoitti:
Pakote on laiton.
Niin on ponzihuijauskin. Milloin alatte tekemään töitänne?
- FaktaaVälillä
Vvkisti kirjoitti:
Niin on ponzihuijauskin. Milloin alatte tekemään töitänne?
Salmari myy parasta Coinia, ennen 8.1.2019.
Kiirehdi, onni odottaa,
- Anycoin
Et milloinkaan saa euroakaan takaisin ...... olet yksi niistä nenästävedetyistä joita pyramideissä tarvitaan. Yleensä samat rehelliset rahoittavat elämänsä aikana useampia pyramidea.
Nuo uskossa väkevät vilpittömästi suosittelevat näitä rahantekokoneita myös sukulaisilleen ja tutuilleen hurmosvaiheessaan. Tämä tekee jälkipyykkien mahalaskuista ikäviä ihmissuhteiden kannalta. - Joulupukki69
Tuttu jolle olen alusta asti tästä onecoinista varoitellut niin väittää taas kerran että tammikuussa aukeaa kauppamahdollisuudet ja on kryptovisat ym hommattuna. Millä helvetillä saisi hänet tajuamaan että ei sitä ikinä tule tapahtumaan?
kokeile lyödä hänen kanssaan vetoa! Jos hän onnistuu vaihtamaan onecoineja tammikuun aikana 1000€ edestä, niin maksat hänelle tonnin. Ja jos ei onnistu, hän maksaa sinulle tonnin! Mahtaisko suostua?
- Periksiantanut
Ei se taida olla mahdollista, itsellä ihan sama ongelma ja vuodesta 2015 jo odotettu Miljoonapottia...
Olen kokeillut sähköpostien järjestelyä niin että nämä ikuiset 3-6 kuukauden päästä tapahtuvat pörssien aukeamiset, kauppapaikat, sun muut olisivat samalla rivillä niitä aina seuraavien selitysten kanssa, mutta ei sekään näytä toimivan.
One Coin on ikiliikkuja. Uskoa ja lohtua niille jotka sitä kaipaavat. Alimpaan helvettiin joutaisivat, mutta Suomi ei ole oikeusvaltio, ja sen on tunkittajat, raiskaajat ja muut rosvot huomanneet. Maailman onnellisimmat rikolliset asuvat Suomessa!- FaktaaVälillä
Periksiantaneelle kommenttina "kaverisi uitti sinut miinaan" siksi et vie kusetusta eteenpäin, lakituopaan. Tässä jutun juoni.
- Naaapuri
Kuka nyt kaveriaan alkas "vasikoimaan"...tähän tää perustuu.
Kaveri sanoo " mä hävisin kanssa" vaikka sai kunnon rahat kotiutuksessa.. mulkku
- Highwayone
Täällähän näköjään puhuu todelliset kryptovaluutaan omistajat. Avautukaa nyt oikeen kunnolla siitä että miksi tämä Onecoini ei käy maksuvälineenä siinä missä Bitcoinikin ja perustelkaa asia faktoilla eikä olemattomilla arvailuilla.
- ParruSetä
Onecoin poikkeaa roskabitcoinista...sillä on KYC. Pian pörssit laukeaa....puupäiden silmille.
- Highwayone
Jotakin tämän suuntasta minäkin oon ajatellu, eikös tämä Bitcoini ole vähän niinku rikollisten juttuja?
- Rutjage
19000 myytiin bitticoinii, nyt arvo on vain osa siitä. näin konnat toimii.
Viruaalivaluutta hah hah haa
Onneksi Onecoin oli täys kusetus, siihen ei lähtenyt mukaan kuin idiootit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134555Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3423702Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363416Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182880Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112539- 2732273
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3071733- 961692
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461439Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163