Rukousaiheet

4LAKtiivinen

Tähän voit kirjoittaa oman rukousaiheesi. Erikoisesti pelastusta etsivät, Pyhän Hengen kastetta kaipaavat ja sairaat ovat lähelläni. Huomaa, sinun on itse käytävä töissä. Terveyttäsi sinun on itse hoidettava kuntoilemalla tavalla tai toisella. Olen kokenut itse Jumalan tekoja ja nähnyt niitä muissa uskovissa kokouksissa joissa olen käynyt vuosikymmenten aikana. Esim. kerran selkäsairas heitti kainalosauvat pois, vuonna 1993. Väittelijät ja rienaajat jättäkään tähän kirjoituksen rauhaan. Rukoilen sen armon mukaan, minkä Jumala on minulle antanut. Todella Herra kuulee rukoukset tänäänkin.

6

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukoillamuittenpuolesta

      Rukoile kaikkien viattomien lasten puolesta, että heille ei tehtäisi pahaa.
      Kun lukee mitä kaikkea pahaa pienille lapsille tehdään, niin tuntuu hirvittävältä. Kaikenikäisten lasten puolesta.
      Rukoile myös äitien puolesta joiden lapset ovat hakoteillä.

      Ja yksinäisten vanhusten puolesta.

      On paljon muitakin aiheita, mutta aloitetaan näistä.
      Rukous auttaa niin paljon!

    • 4LAKtiivinen

      Vilpittömien rukousaiheiden puolesta rukoilen. Olen rukoillut ja rukoilen edelleen yo. rukousaiheen puolesta. Nyt on aikaa. Omat lapset ovat uskossa ja todella hyvät työpaikat. Unen tarve vähenee jo tällä ikää. Muulloin ,kun kesäaikana nukun päiväunet. Aikaa on rukoilla. Rukous muuttaa olosuhteita. Sen näemme Mooseksen, Elian, Elisan jne . elämästä. Ihmeitä tapahtuu riviuskovienkin kautta. Itse olen tähän asti saanut elää terveen elämän. Olen kovassa kunnossa.

    • rukoilijoitatarvitaan

      Kiitos sinulle!

      Rukoilijoita tarvitaan!
      Itselläni on ollut suuri ongelma aikuisen poikani kanssa. Viime yönä näin hyvän unen että kaikki järjestyy.
      Rukoilen itsekin kaikkien lasten, äitien,, vanhusten ja ahdistuneitten puolesta.
      Voi auttaa niin paljon rukouksella!

    • 4LAKtiivinen

      Kaikkein suurinta vuoden aikana on, kun itse näen joka juhannuksena kuinka nuoret uskovat täyttyvät PH:llä puhuen uusilla kielillä. Tätä tapahtuu myös saarnojen aikana penkeissä. Kuten juhannuksena v.2018. Vaikka näilläkin palstoilla tätäkin totuutta vastaan hyökätään ja pilkataan, Jumalan totuus ei todella muutu. Todella Herra vastaa rukouiksiimme.

    • avoiminsilmin

      toivon elämänkumppania. Se ainakin on raamatunmukaista.

    • Ystävä123

      Voisiko joku rukoilla yksipuolisen rakkauden puolesta?

      Itketkö sinäkin Jumala,
      Kun näät ettei rakkaus piittaa?
      Tältäkö tuntuu kun ojennat kätesi,
      Ja ihminen kintaalla viittaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe