tehkää niinkuin kaikki niin jäljelle jää- ei mitään!
ei mut ihan vakavissani kysyn et mitä mieltä miehet on persekarvoista?? niitä kun on niin vaikeeta höyläillä :/
miten te naiset saatte kaikki karvat ajeltua. mä kokeilin taas vaihteeksi eikä ne lähde millään aina vaan jää karvoja sinne tänne..
persekarvat
5
2633
Vastaukset 5
- D-malli
mä poistan emännän perskarvat kadetin jäähdytysnesteellä.Liotan ison pumpulipallon jäähdytysnesteellä,tökkään sen perseen suulle 10 minuutiksi,ja voilaaahh!!!Penaali on karvaton kadett miehen kämmen.Suosittelen.Tosin uusintakäsittelyssä kannattaa käyttää uutta pumpulia.
- pappa
tuntuu sun karvat olevan,kyllä mun karvat lähtee tosi hyvin,taidat yrittää väärässä asennossa
- rockie______
Mulla sama ongelma. Karvat on vaikee ajaa! Hitsi, viel ku on sinkku niin ei oo partneriakaan ;)
- aivan oikea mies
pötköllistä dynyä, mikä työnnetään anukseen, siis omaan. Sytytyslangan tulee olla ainakin 20 cm pitkä, että varmasti yletytte sytyttämään. Tulos on pysyvä.
- Anonyymi
Ei niitä nyt kannata lähteä hyöläilemään. Ne ovat v..tun jees ainakin minusta. Niistä on hyötyä ja ne kaunistavat naista. Ei kai ne oo ees tiellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4772106- 1651404
- 811282
- 951244
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881194- 1141167
- 101815
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58786- 47763
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705