johtuuko se kenties siitä, että minä en usko jumalaan.
miksi minä olen jumalan yläpuolella
11
102
Vastaukset
- Peilivastaa
Ai että mistä johtuu ?
Istu rauhallisesti alas, ota mukava rento asento, katso ympärillesi, ota peili käteesi ja juttele sille, kysy kuka maassa hulluin, jos se vastaa, olet jumala, jos ei vastaa, olet hullu.
Kerro mitä tapahtui.- peilieivastannut
Minä en tunne peilikuvaani, mutta tiedän sen heijastavan minun kuvani.
- realismusmaximus
Jos kuolleet sukulaisesi puhuvat sinulle, olet hullu. Jos jumala puhuu sinulle, olet harras uskovainen. Mitä eroa näillä on? Molemmissa tapauksissa kuulet ääniä, joita ei ole olemassakaan.
- aasijumala
Miten voi uskoa jumalaan, jos ratsastaa aasilla.
- uskovaisetvalehtelevat
Uskovaiset pilkkovat sinut, jumala ei sinulle mitään mahda.
- Jisreel
Jos kerran olet niin mahtava, niin tee itsesi kuolemattomaksi.
Kuolemasi jälkeen tulet olemaan kerran viimeisellä tuomiolla, ja siellä on kaikki myöhäistä.
Valinta on tehtävä täällä.- ateistinaivot
Minä kuolen, mutta perimäni jatkaa elämää.
Minä tiedän, että ei ole mitään kuoleman jälkeistä elämää.
- Mielenterveisiä
Mikähän on se "jumala" johon et usko, mutta joka on kuitenkin sinulle olemassa, että voit sijoittaa itsesi sen jonkin yläpuolelle?
- niskalenkki
Se on metafora.
- Sodoyouthinkso
Jumala on luonut maanpäällisen elämän uskottomille paratiisiksi, nauti siitä!!
- aurinkonouseehuomenna
Evoluutio on luonut raajamadon eli ihmisen.
Paratiisi on typerysten ohjailuun, minuun ei tepsi lupaus huomisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011510
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251394En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821220- 621123
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101008Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111959Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210764Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57743Hei...mä nyt laitan tän vielä
Harmittaa miten meni, en tajunnut enkä tarkoittanut. Eihän näistä tiedä...anteeksi. Kaikki hyvin.27687- 117684