Lastensuojelu kirjaukset

092515

Jotka olette kärsineet Kirkkonummen lastensuojelun ammattitaidottomista työntekijöistä, oletteko vaatineet korjaukset vääriin kirjauksiin. Perhetyöntekijä käyttäytyi alunperin oudosti. Raporttiin hän kirjoitti sellaista, mitä ei tapahtunut eikä puhuttu. Ikävä kyllä sama perhetyöntekijä on edelleen töissä kunnassamme. Me veronmaksajat maksamme tuonkin valepukin palkan. Miten hän voi tehdä työnantajalle vastuullista ja oikein kohdistuvaa työtä. Vai vaatiiko työnantaja valehtelua ja vääriä kirjauksia ? Valitettavasti meitä on monta jotka olemme joutuneet saman pullukan kohteiksi ja esimiehet suojelevat.

4

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KäytäKortsua

      Oletko kenties itse päihdekäyttäjä ja lapsesi on huostaanotettu.. Ja tottakai ilman syytä arvatenkin.. Ei ne sossutädit huviksensa kenenkään kotiin mene. Tai kenenkään lasta vie pois kiusallansa. Kyllä ei normaalit ihmiset moiseen ongelmaan koskaan törmää. Puratko pahaa oloasi täälä, ja toivot saavasi myötätuntoa ja ymmärrystä. Tänne kirjoittelu nimettönä kertoo vain sen, ettet uskalla omalla naamallasi näitä asioita sanoa. Toisinsanoen niissä ei ole perää saati uskottavuutta. Sun ainoa tarkoitus tällä viestillä oli mustamaalata ja haukkua jotain sosiaalityöntekijää joka ei ole toiminut sun mielen mukaan. Ainoa efekti tällä kuitenki oli se, että teet itsestäsi typerän ja säälittävän. Tee kirjallinen valitus sinne minne kuuluukin ja tee asioille jotain. Äläkä täälä vingu.

    • Piuhatpoikki

      Esimiehillä ja sossutädeillä on salaliitto keskenään, ne haluaa aiheuttaa harmia ja viedä kaikkien lapset. Anna mun kaikki kestää :) Jos moista vääryyttä tapahtuu, niin mene ja tee rikosilmoitus. Vai onko poliisit samassa juonessa mukana. Nyt ei auta kuule muu ku vetää lisää viinaa ja mömmöjä ja uskotella itellee ja muille että olet täysin syytön moisiin valheisiin ja kaikki viranomaiset haluaa vaan vittuilla sulle ku ei niillä oo muutakaa tekemistä. Onnea matkaan

    • Anonyymi

      Kannattaa nauhoittaa kaikki keskustelut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe