Minua ihmetyttää että joka vuosi maailmassa jaetaan kehtitysapua yhteensä 147 miljardia. Miksi ei kehtiystä saada aikaiseksi vaan koko ajan tilanne pahenee kun kehitysmaiden populaatio vain kasvaa. Ei se nyt jumalauta voi mennä niin että kehitysavun turvin kehitysmaissa väestö kasvaa ja lähtevät liikkeelle eurooppaan ja muualle elätettäviksi ! Väestönkasvu pitäisi saada saman suuntaiseksi kuin suomessa jotta maapallo pystyy ylipäätään elättämään meidät täällä !
Toivon järkeä tämän rahan käytössä! Lopetetaan sen kalan kuskaaminen ja opetetaan kaveri onkimaan !
Kehitysrahaa yhteensä 147 miljardia. Mitä saatu aikaan ? Ei mitään.
14
111
Vastaukset
- Malliakiinasta
Kiina on luvannut sijoittaa Afrikan tutkimuslaitoksiin ja yliopistoihin 60 tuhatta miljoonaa dollaria. Lisäksi afrikkalaisille on luvassa lukuisia stipendejä kiinalaisissa tutkimuslaitoksissa ja yliopistoissa pätevöitymistä varten. Mutta ehtona vierailulle on palaaminen takaisin Afrikkaan omaan maahan.
Länsimaat taasen houkuttelevat päteviä tutkijoita muuttamaan pois Afrikasta. Siten oma kehitys Afrikassa ei pääse alkamaan.- Anonyymi
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/kehittyvien-maiden-lapset-paasevat-kouluun-mutta-eivat-opi-mitaan-rahaa-palaa-paljon-mutta-mitaan-ei-saada-aikaan/823625/
Rahaa ollaan entistä enemmän lähettämässä,vaikka rahasta ei ole mitää hyötyä yhtään.Syntyvyyskin jatkaa vaan nousuaan ja ahdinko syvenee.Käsittämätöntä.
Vihervasemmistolla on tälle oma nimikin kestäväkehitys eli rahaa menee,muttei mitään tapahdu tai saada aikaseksi.
- Anonyymi
ei koska vihervasemmiston mielest suomalaiset ovat velkaa kehitysmaille,en ymmärrä miksi vihervasemmisto ei kuitenkaan omakustanteisesti rahoita näkemyksiään vaan se riistetään ulkopuolisilta milloin milläkin verukkeella tai valheella.
Sen nimi on kestäväkehitys.
- Anonyymi
kestävän kehityksen suurimpia hyötyjiä ovat järjestöt kuten yk joka vaatimalla vaatii valtioilta rahaa toimintansa pyörittämiseen ja jonka kautta näitä rahoja ns jaetaan kehitysmaille ja joista menee karhun osa järjestön omiin hallintokuluihin eli herrojen taskuun.
- Anonyymi
Jep vaikka rahaa menee myös niille, joilla ei ole YK:n ihmisoikeuksien julistusta, vaan kairon julistus.
- Anonyymi
Afrikassa heimopäällikkö ajelee cadillakilla kun USA öljy
poraajat pilaavat pohjavesiä.
Hyvin menee kuitenkin? - Anonyymi
Parasta kehitysapua olisi pakkosterilointi voimakkaasti lisääntyvissä kehitysmaissa. Populaation kasvu loppuisi ja jäljelle jääneille jäisi elimahdollisuus.
- Anonyymi
Sen voisi aloittaa Venäjästä. Maailman älyykkys kasvaisi heti valtavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen voisi aloittaa Venäjästä. Maailman älyykkys kasvaisi heti valtavasti.
kyllä sen voisi laoittaa kotutkutoisesta vihervasemmistosta,sähkökin olisi suomessa halvempaa,ilmasto ongelmia ei olisi eikä haittamaahanmuuttoa.
- Anonyymi
Muistakaa et kirkoltakin menee kehitysapuun, vaikka ei ole hyötyä,joten erotkaa siitä lahkosta.
- Anonyymi
Kehitysyhteistyörahoja heitetään ronskisti Afrikkaan ja Islamistisiin maihin sen takia, että rahaa jakava maa saataisiin velkaantumaan nopeammin.
Velanantajat kontrolloivat velkaantuneita maita ja pystyvät velkaa hyväksikäyttäen ohjaamaan kyseisen maan toimintaa.
Tämän takia pyöritetään tätä kehitysapu-huijausta (huijaushan se on). Kyseessä on siis yksi työkalu muiden joukossa, jolla kansainvälisen velkateollisuuden hallitsijat kasvattavat kontrollia yhteiskunnastasi.
Tällaisilla kehitysapu-höpön-höpöillä ei ole siis todellisuudessa yhtään mitään tekemistä jonkin humanitaarisen avun tms kanssa. Kyseessä on puhtaasti mekanismi, jolla lisätään valtion velkaa ja sitä kautta siis siirretään kontrollia velanantajille. - Anonyymi
Vesipula on jo nyt todellinen ongelma ja se tulee vain pahenemaan ja vain osa maaiman kansoista saa sitä tarpeeksi. Siitä tulee vielä sotia yms, lisää tässä linkissä. https://yle.fi/uutiset/18-44120
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381