Jotenkin kuvottaa...

Jotenkin kuvottavaa tämä loputon Patmoksen mainostaminen ja kehuminen täällä. Järjestö tekee hyviäkjin asioita, mutta on minun silmissäni leimautunut lähinnä tiukan oikeistolaisen propagandan äänitorveksi - kiitos Ahvion.

Patmoksen faneilta tuntuu kummasti unohtuvan se, että köyhiä joudutaan lahjoituksilla avustamaan juuri siksi, että yhteiskunta ei omian auta.

Edes joskus odottaisi hieman logiikkaa.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos joku haluaa tutustua äärimmilleen vietyyn uskonnollisen propagandan ja oikeistopopulismin seokseen, Patmoksen blogiin tutustuminen voi olla hyvä ajatus. Olen aina kuvitellut, että täällä esiintyvät tietyt tyypit vain trollaavat, mutta tuollaisia ihmisiä oikeastikin on.

    • Hgtgffx

      Patmos valhetta tuutin täydeätä. Valehtelijoiden ja kiroilijoiden klubi

      • tarkastellaan-niitä

        Kerro muutama Patmoksen esittämä valhe.


      • tarkastellaan-niitä kirjoitti:

        Kerro muutama Patmoksen esittämä valhe.

        Kerro Sinä meille vaikkapa se, miten Patmoksen ihannoima tiukan oikeistolainen politiikka on auttanut niitä köyhiä Romaniassakin?


      • tarkastellaan-niitä
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kerro Sinä meille vaikkapa se, miten Patmoksen ihannoima tiukan oikeistolainen politiikka on auttanut niitä köyhiä Romaniassakin?

        Kerro muutama käytännön esimerkki Patmoksen tiukan oikeistolaisesta politiikasta.


      • tarkastellaan-niitä kirjoitti:

        Kerro muutama käytännön esimerkki Patmoksen tiukan oikeistolaisesta politiikasta.

        Rakas Ystäväni: koeta taas ymmärtää lause: "...miten Patmoksen ihannoima tiukan oikeistolainen politiikka on auttanut niitä köyhiä Romaniassakin?"

        Patmos - tai siis lähinnä pää-ääni Ahvio - on leimautunut Trumpin ja siis siinä sivussa oikeistopopulismin kannattajaksi. Käytännössä kannattajakuntaa haetaan Persujen ja KD:n piiristä noille ideoille, mutta valitettavasti - Ahvion kannalta - Suomi ei ole USA.


      • tarkastellaan-niitä
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Rakas Ystäväni: koeta taas ymmärtää lause: "...miten Patmoksen ihannoima tiukan oikeistolainen politiikka on auttanut niitä köyhiä Romaniassakin?"

        Patmos - tai siis lähinnä pää-ääni Ahvio - on leimautunut Trumpin ja siis siinä sivussa oikeistopopulismin kannattajaksi. Käytännössä kannattajakuntaa haetaan Persujen ja KD:n piiristä noille ideoille, mutta valitettavasti - Ahvion kannalta - Suomi ei ole USA.

        Voitko nyt vain antaa ne käytännön esimerkit?


      • tarkastellaan-niitä kirjoitti:

        Voitko nyt vain antaa ne käytännön esimerkit?

        Kerro Sinä meille vaikkapa se, miten Patmoksen ihannoima tiukan oikeistolainen politiikka on auttanut niitä köyhiä Romaniassakin?

        Vastaa Sinä uskis tähän. Ilmoitankin muuten jokaisen jankutuksesi asiattomaksi.


      • tarkastellaan-niitä
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Rakas Ystäväni: koeta taas ymmärtää lause: "...miten Patmoksen ihannoima tiukan oikeistolainen politiikka on auttanut niitä köyhiä Romaniassakin?"

        Patmos - tai siis lähinnä pää-ääni Ahvio - on leimautunut Trumpin ja siis siinä sivussa oikeistopopulismin kannattajaksi. Käytännössä kannattajakuntaa haetaan Persujen ja KD:n piiristä noille ideoille, mutta valitettavasti - Ahvion kannalta - Suomi ei ole USA.

        Kerro muutama käytännön esimerkki Patmoksen tiukan oikeistolaisesta politiikasta.
        Yksittäisen henkilön mielipide ei myöskään ole Patmoksen politiiikkaa.


      • tarkastellaan-niitä kirjoitti:

        Kerro muutama käytännön esimerkki Patmoksen tiukan oikeistolaisesta politiikasta.
        Yksittäisen henkilön mielipide ei myöskään ole Patmoksen politiiikkaa.

        Patmoksella ei ole mitään politiikkaa! Koko järjestö kuitenkin leimautuu poliittisesti pää-ääniensä mielipiteiden mukaan. Ahvion mielipiteet löytyvät helposti Patmoksen blogista.

        Toki voi olla niinkin, että Patmos on Sinulle vasemmistolainen järjestö.

        Palaan aiheeseen, kun vastaat kysymykseeni.


      • tarkastallaan-niitä
        tarkastellaan-niitä kirjoitti:

        Kerro muutama käytännön esimerkki Patmoksen tiukan oikeistolaisesta politiikasta.

        Minä en ole sanonut Patmosta poliittiseksi järjestöksi joten anna nyt ne esimerkit vaan.


      • tarkastallaan-niitä kirjoitti:

        Minä en ole sanonut Patmosta poliittiseksi järjestöksi joten anna nyt ne esimerkit vaan.

        Palaan aiheeseen, kun vastaat kysymykseeni.


      • tarkastellaan-niitä
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Patmoksella ei ole mitään politiikkaa! Koko järjestö kuitenkin leimautuu poliittisesti pää-ääniensä mielipiteiden mukaan. Ahvion mielipiteet löytyvät helposti Patmoksen blogista.

        Toki voi olla niinkin, että Patmos on Sinulle vasemmistolainen järjestö.

        Palaan aiheeseen, kun vastaat kysymykseeni.

        Kerro muutama käytännön esimerkki Patmoksen tiukan oikeistolaisesta politiikasta.
        Yksittäisen henkilön mielipide ei myöskään ole Patmoksen politiiikkaa .


      • tarkastellaan-niitä
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Palaan aiheeseen, kun vastaat kysymykseeni.

        Alat siis kiemurrella. Minä en pidä Patmosta poliittisena järjestönä. Ymmärrätkö vai etkö hyväksy vastausta?


        Kerro muutama käytännön esimerkki Patmoksen tiukan oikeistolaisesta politiikasta.
        Yksittäisen henkilön mielipide ei myöskään ole Patmoksen politiiikkaa.



      • tarkastellaan-niitä kirjoitti:

        Alat siis kiemurrella. Minä en pidä Patmosta poliittisena järjestönä. Ymmärrätkö vai etkö hyväksy vastausta?


        Kerro muutama käytännön esimerkki Patmoksen tiukan oikeistolaisesta politiikasta.
        Yksittäisen henkilön mielipide ei myöskään ole Patmoksen politiiikkaa.

        https://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/1199/ruotsin_vaalit_mita_mielta_kristittyna

        Ja tämä EI ole uskonnon ja politiikan yhdistämistä?


      • Taas jankutat.

        Minä sanoin jo edellä näin: "Patmoksella ei ole mitään politiikkaa! Koko järjestö kuitenkin leimautuu poliittisesti pää-ääniensä mielipiteiden mukaan."

        Onko tuossa jotakin epäselvää? Mitä?


      • Tämän jutun krjoittajako on väärässä?

        https://politiikasta.fi/suomi-ja-kristillinen-oikeisto-patmos-lahetyssaation-poliittinen-diskurssi/

        "Suomessa uskonnon ja politiikan avoin yhdistäminen on koettu perinteisesti vieraaksi lukuun ottamatta kristillisdemokraatteja. Syynä tähän on ollut tulkinta luterilaisesta kahden regimentin opista. Perussuomalaisten vaalimenestys sekä evankelisluterilaisen kirkon valta-aseman heikentyminen ovat kuitenkin tuoneet uskonnollisen puhetavan myös Suomessa yhä näkyvämmäksi osaksi poliittista keskustelua.

        Tulkintani mukaan Ahvio on pyrkinyt ohjelmallisesti hyödyntämään perussuomalaisten vaalivoiton avaamaa mahdollisuutta ja tuomaan Yhdysvaltojen kristillisen oikeiston viljelemiä teemoja vieraaseen maaperään."


      • hehhehhee

        Tutkimusjohtaja? Mitä Ahvio tutkii? :):):)


      • mopomaikalle
        hehhehhee kirjoitti:

        Tutkimusjohtaja? Mitä Ahvio tutkii? :):):)

        Mikset kirjoita rekatullasi mopomaikka?


      • showbisnestä
        hehhehhee kirjoitti:

        Tutkimusjohtaja? Mitä Ahvio tutkii? :):):)

        Ahviohan on bisnesmiehiä. Yksinkertaiset hihhilit menee halpaan.


      • MoikkaIR
        showbisnestä kirjoitti:

        Ahviohan on bisnesmiehiä. Yksinkertaiset hihhilit menee halpaan.

        Mitä maailma olisi ilman bisnestä? Et sinäkään mitään.


      • ihanko.totta
        MoikkaIR kirjoitti:

        Mitä maailma olisi ilman bisnestä? Et sinäkään mitään.

        Oletko antanut pienistä eläkerahoistasi tuolle Ahvio-ketkulle.


      • RinneLupaaSulleLisää
        ihanko.totta kirjoitti:

        Oletko antanut pienistä eläkerahoistasi tuolle Ahvio-ketkulle.

        Eivät kaikki ole pieneläkeläisiä kuten sinä IR.


      • RinneLupaaSulleLisää kirjoitti:

        Eivät kaikki ole pieneläkeläisiä kuten sinä IR.

        Olenko minä siis pieneläkeläinen VAI minimipalkalla oleva pikkuvirkamies. Koeta nyt jo päättää?


      • InhottavaRealistieikirj

        Sinä taas olet Ihana Ihminen...


      • "Ahvio kirjoittaa tosiasioita politiikasta. "

        Ahvio kirjoittelee omia mielipiteitään.


      • Mukava huomata millaista kielenkäyttöä te Patmoksen kannattajat nimettöminä harrastatte. Kertoo paljon millaisia ihmisiä olette.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        "Ahvio kirjoittaa tosiasioita politiikasta. "

        Ahvio kirjoittelee omia mielipiteitään.

        Erityisen hämäävää on se, kun Ahvio luo mielikuvia siitä, mitä mieltä "kristityn" on oltava asioista. Se on todella törkeää.


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Erityisen hämäävää on se, kun Ahvio luo mielikuvia siitä, mitä mieltä "kristityn" on oltava asioista. Se on todella törkeää.

        No, eiväthän nämä tämän palstan "kristityt" patmosfanit ainakaan kommenttiensa perusteella pysty muodostamaan mielipiteitä asioista ellei joku heille ole kertonut mikä sen mielipiteen pitää olla.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        No, eiväthän nämä tämän palstan "kristityt" patmosfanit ainakaan kommenttiensa perusteella pysty muodostamaan mielipiteitä asioista ellei joku heille ole kertonut mikä sen mielipiteen pitää olla.

        Siltä ajoittain näyttää.


    • Ja edelleenkin Patmos kyllä kuvottaa.

      • On_sanottava

        Olen itsekin kyllä ihan samaa mieltä, mutta silti vähän ihmetyttää, että miksi jaksat pitää aihetta noin hanakasti yllä. Pitäähän palstan patmos.lainen asiasta ihan tarpeeksi mölyä muutenkin.

        Luulisi riittävän, että kommentoidaan niihin Patmoksesta tehtyihin ketjuihin niiden aiheen mukaisesti. Ymmärrään, että tiettyyn pisteeseen asti metakeskustelu kuuluu asiaan, mutta näkisin sen pisteen jo tulleen ylitetyksi tässä Patmos-asiassa. Nähdäkseni Patmos vain saa ilmaista mainosta.

        Tiedäthän, että kaikki julkisuus on hyvästä tuollaiselle taholle, joka ei suinkaan pyri vakuuttamaan kaikkia ihmisiä, vaan vain tietyntyyppisiä ihmisiä. Kun täällä hyökätään Patmosta vastaan, niin heikäläiset vain kuittaavat sen niin, että kas, onpa vaikutettu johonkin.

        Enkä haluaisi tämmöistä kommenttia kyseisen lafkan mainostamista (edellisen kappaleen logiikan mukaan) tukeakseni tehdä, mutta rehellisyyden nimissä minun on todettava, että he saattavat lähinnä propagandistisella tasolla hyötyä tuosta näkyvyydestä, mitä heille tarjoat. En siis suosittelisi jatkossa tekemään heidän työtään heidän puolestaan.


      • On_sanottava kirjoitti:

        Olen itsekin kyllä ihan samaa mieltä, mutta silti vähän ihmetyttää, että miksi jaksat pitää aihetta noin hanakasti yllä. Pitäähän palstan patmos.lainen asiasta ihan tarpeeksi mölyä muutenkin.

        Luulisi riittävän, että kommentoidaan niihin Patmoksesta tehtyihin ketjuihin niiden aiheen mukaisesti. Ymmärrään, että tiettyyn pisteeseen asti metakeskustelu kuuluu asiaan, mutta näkisin sen pisteen jo tulleen ylitetyksi tässä Patmos-asiassa. Nähdäkseni Patmos vain saa ilmaista mainosta.

        Tiedäthän, että kaikki julkisuus on hyvästä tuollaiselle taholle, joka ei suinkaan pyri vakuuttamaan kaikkia ihmisiä, vaan vain tietyntyyppisiä ihmisiä. Kun täällä hyökätään Patmosta vastaan, niin heikäläiset vain kuittaavat sen niin, että kas, onpa vaikutettu johonkin.

        Enkä haluaisi tämmöistä kommenttia kyseisen lafkan mainostamista (edellisen kappaleen logiikan mukaan) tukeakseni tehdä, mutta rehellisyyden nimissä minun on todettava, että he saattavat lähinnä propagandistisella tasolla hyötyä tuosta näkyvyydestä, mitä heille tarjoat. En siis suosittelisi jatkossa tekemään heidän työtään heidän puolestaan.

        Olet osittain oikeassa. Täällä tulee vain valitettavasti ajoittain tehtyä sellaisiakin asioita, jotka eivät aina niin järkeviä ole. Koetan ottaa opikseni.

        Toisaalta, onhan asia niinkin, että nykyihmisistä osa ei kuitenkaan jaksa lukea kuin aloituksen. Siksi ehkä toisinaan tarvitaan erilaisia aloituksiakin?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe